Moet jij niet een scriptie herschrijven ipv te fokken?quote:

Ik ben een stuk theorie aan het schrijven, heb al 2 pagina's maar het is nare stof...quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet jij niet een scriptie herschrijven ipv te fokken?

Succes dan maar!quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben een stuk theorie aan het schrijven, heb al 2 pagina's maar het is nare stof...

Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoezo dat? heb je het zo druk?
Oh maar ik zie dingen altijd bewegen die niet horen te bewegen

Stress?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.
Hoe komt dat?

moest vergaderenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Al is de helft hem weer gesmeerd

eyquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef OllieWilliams het volgende:
zal ik hier weer eens een kijkje komen nemen

Je bent een mutant.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.
Hoe komt dat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |