Gewoon tegengas geven, van slappelingen zonder ruggengraat moeten we ook niets hebbenquote:

mwa, op sommige vlakken vinden mannen het ook niet erg als vrouwen hun zin doordrijven. Omdat het ons gewoon minder boeit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon tegengas geven, van slappelingen zonder ruggengraat moeten we ook niets hebben

quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op sommige vlakken vinden mannen het ook niet erg als vrouwen hun zin doordrijven. Omdat het ons gewoon minder boeit.
zo was ik zaterdag naar laminaat aan het kijken en bij meer dan de helft van de kleuren en motiefjes dacht ik zelf: Ja, dat kan ik wel op de vloer leggen
 ik heb echt heel tof laminaat in de keuken. Stuur je nog wel een foto..of kijk ff in het ibood topic.
 ik heb echt heel tof laminaat in de keuken. Stuur je nog wel een foto..of kijk ff in het ibood topic.

ohw je vuilnisbakfoto?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]ik heb echt heel tof laminaat in de keuken. Stuur je nog wel een foto..of kijk ff in het ibood topic.

SPAM SPAM SPAM!!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:16 schreef Uccie het volgende:
[..]ik heb echt heel tof laminaat in de keuken. Stuur je nog wel een foto..of kijk ff in het ibood topic.

Ah nee dan zou ik tegels houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw je vuilnisbakfoto?
keuken is betegeld.
die leg ik misschien ook deze winter nieuw met mn vader

Ik slaap al een paar nachten erg kort.quote:
 )))
)))

Hoezo dat? heb je het zo druk?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik slaap al een paar nachten erg kort.
Ik dacht vannacht zelfs dat ik een album cover in een YouTube filmpje zag bewegen.)))

zelfde als van een gewoon topic..quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Hoe maak je in godsnaam een nieuwe OP van een topic chain?

dat zouden meer mensen moeten doenquote:

Ik snap dat ook niet hoor, met die codes en alles...maar ik maak ook nooit topics.quote:

Topics maken is veel te mainstreamquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, met die codes en alles...maar ik maak ook nooit topics.

Gewoon uitbesteden, ga je toch niet zelf doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Topics maken is veel te mainstream

exactlyquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon uitbesteden, ga je toch niet zelf doen.

Dan heb ik volgens mij de verkeerde vent gekozenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, op sommige vlakken vinden mannen het ook niet erg als vrouwen hun zin doordrijven. Omdat het ons gewoon minder boeit.

'
' 

Voortaan kopen en neerzetten, de helft van de tijd ziet hij het niet eensquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan heb ik volgens mij de verkeerde vent gekozen
Ik stuurde gister een plaatje van een lantaarn voor een stompkaars en ik kreeg terug: 'als je die koopt kan je een stomp verwachten, zonder kaars'

Hij brengt het iig wel vriendelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik stuurde gister een plaatje van een lantaarn voor een stompkaars en ik kreeg terug: 'als je die koopt kan je een stomp verwachten, zonder kaars'

ik zeg toch: sommige vlakken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]

Nah, ik ben meer degene die dat soort dingen niet zietquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voortaan kopen en neerzetten, de helft van de tijd ziet hij het niet eens

Ik heb zo'n zwaar levenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hij brengt het iig wel vriendelijk

Mornings!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg toch: sommige vlakken.
op andere kunnen we heel principieel zijn
en goeiemorgen unf

Wil je erover praten unfje?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer degene die dat soort dingen niet ziet
Hij heeft laatst wel supermooie orchideeën voor me gekocht
[..]
Ik heb zo'n zwaar leven
[..]
Mornings!

Moet jij niet een scriptie herschrijven ipv te fokken?quote:

Ik ben een stuk theorie aan het schrijven, heb al 2 pagina's maar het is nare stof...quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet jij niet een scriptie herschrijven ipv te fokken?

Succes dan maar!quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ben een stuk theorie aan het schrijven, heb al 2 pagina's maar het is nare stof...

Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hoezo dat? heb je het zo druk?
Oh maar ik zie dingen altijd bewegen die niet horen te bewegen

Stress?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.
Hoe komt dat?

moest vergaderenquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Al is de helft hem weer gesmeerd

eyquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef OllieWilliams het volgende:
zal ik hier weer eens een kijkje komen nemen

Je bent een mutant.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo druk, voornamelijk wil mijn lichaam niet ontspannen. Het is verbazingwekkend hoelang ik wakker kan blijven ondanks tekort aan slaap.
Hoe komt dat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |