fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. PANG!quote:
kan ik nu nog niks van zeggen, juli is nog ver wegquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Grapje oke oke
Kom je ook naar de meet?
Utrecht ook. Prima combinatie!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik nu nog niks van zeggen, juli is nog ver weg
ama slaapt nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Nou we zijn weer bijna compleet hoor
druk aan het werk misschienquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en unf en flips zijn ook nog M.I.A.
ik ben op zich wel druk aan het werk, maar ik heb altijd fok erbij open staanquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ik ook zou moeten zijn, maar 0 concentratie
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:37 schreef Maringo het volgende:
Mannen zijn alweer present terwijl de vrouwen het laten afweten. En dan mogen we niet stereotyperen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?
en hun outfit nog moeten uitzoekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?
Ik vroeg me al af of je nog leefde...wanneer ga je verhuizen?quote:
jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je nog leefde...wanneer ga je verhuizen?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaik kom alleen niet veel in het radio topic
15 juli pas. nog 2 maanden wachten
ja, man en vrouw zijn gescheiden. man woont er nog, maar het ziet er uit dat de vrouw alle meubels heeft meegenomenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oh zo lang, is het nog bewoond?
Goeie vrouwquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, man en vrouw zijn gescheiden. man woont er nog, maar het ziet er uit dat de vrouw alle meubels heeft meegenomen
ik betwijfel of die man er ook zo over denktquote:
Vast nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik betwijfel of die man er ook zo over denkt
ik ken ze allebei niet echt, dus daar bemoei ik me niet mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vast nieten misschien is het wel een enorm sekreet en heeft hij het helemaal niet verdient.
Lijkt me een goed plan, is het veel groter dan je huidige huis?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken ze allebei niet echt, dus daar bemoei ik me niet mee.
heb wel maar al 3 weken vakantie gepakt in juli voor klussen en verhuizen
qua ruimte binnen zal het niet heel veel schelen. omdat ik in mn huidige huisje de zolder als slaapkamer had.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, is het veel groter dan je huidige huis?
Ik heb ook een aparte keuken, vind ik wel erg fijn. Enige nadeel is, dat ik soms 's avonds de keuken niet helemaal netjes opruim....zoals gisteren. Dan schrik je 's ochtends van de zooiquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua ruimte binnen zal het niet heel veel schelen. omdat ik in mn huidige huisje de zolder als slaapkamer had.
woonkamer en keuken zijn nu wel gescheiden, dus daar komt wel wat ruimte voor wat nieuw spul neer te zetten
ben maar al een naar kasten aan het kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook een aparte keuken, vind ik wel erg fijn. Enige nadeel is, dat ik soms 's avonds de keuken niet helemaal netjes opruim....zoals gisteren. Dan schrik je 's ochtends van de zooi
Alleen doen als het een enorm goede aanbieding isquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben maar al een naar kasten aan het kijken.
zie genoeg moois, maar ja. kan het moeilijk nu al gaan kopen, dan moet ik het 2 maanden in de doos laten liggen en mee verhuizen
wat is jouw vrouwelijk kijk op deze: http://www.voor-thuis.nl/(...)rijs-wit-p85751.htmlquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen doen als het een enorm goede aanbieding isdan is het zonde om te laten liggen.
Ik weet niet hoe je andere spullen zijn, maar ik vind het een leuke kastquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is jouw vrouwelijk kijk op deze: http://www.voor-thuis.nl/(...)rijs-wit-p85751.html
heb nu voornamelijk houtskleur meubels eigenlijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je andere spullen zijn, maar ik vind het een leuke kast
Die vrouwen, altijd voor elkaar kiezen ookquote:
Dat staat dan misschien niet zo leuk..dan is creme leuker dan grijs als dat er is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nu voornamelijk houtskleur meubels eigenlijk
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vrouwen, altijd voor elkaar kiezen ook
is ook een optie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat staat dan misschien niet zo leuk..dan is creme leuker dan grijs als dat er is.
Dan kan het wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook een optie.
tv meubel kan geverfd worden, tafel en salontafel zullen op den duur toch wel vervangen worden
zag ook laatst dat vrouwen bij een vrijgezelle man liever een slecht interieur zien dan een volledig (vrouwelijk) gestyleerd interieur. zodat ze het zelf nog kunnen veranderenquote:
We zijn wel echt een ochtend team aan het worden inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Nou we zijn weer bijna compleet hoor
Oh wow, dit kan zo fout opgevat wordenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zijn wel echt een ochtend team aan het worden inderdaad.
Ik ben denk ik te moe om dit zelf in te zien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh wow, dit kan zo fout opgevat worden
Joeeeeequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag ook laatst dat vrouwen bij een vrijgezelle man liever een slecht interieur zien dan een volledig (vrouwelijk) gestyleerd interieur. zodat ze het zelf nog kunnen veranderen
dat jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt dat ze alles van hem kunnen weggooien en hun eigen zin kunnen doordrijven....ja daar herken ik mezelf wel een beetje in
quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben denk ik te moe om dit zelf in te zien.
quote:[..]
Joeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |