fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. PANG!quote:
kan ik nu nog niks van zeggen, juli is nog ver wegquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Grapje oke oke
Kom je ook naar de meet?
Utrecht ook. Prima combinatie!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik nu nog niks van zeggen, juli is nog ver weg
ama slaapt nogquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Nou we zijn weer bijna compleet hoor
druk aan het werk misschienquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en unf en flips zijn ook nog M.I.A.
ik ben op zich wel druk aan het werk, maar ik heb altijd fok erbij open staanquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ik ook zou moeten zijn, maar 0 concentratie
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:37 schreef Maringo het volgende:
Mannen zijn alweer present terwijl de vrouwen het laten afweten. En dan mogen we niet stereotyperen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?
en hun outfit nog moeten uitzoekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen zitten een uur op de bank te wachten terwijl vrouwen nog haar en make up doen?
Ik vroeg me al af of je nog leefde...wanneer ga je verhuizen?quote:
jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je nog leefde...wanneer ga je verhuizen?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaik kom alleen niet veel in het radio topic
15 juli pas. nog 2 maanden wachten
ja, man en vrouw zijn gescheiden. man woont er nog, maar het ziet er uit dat de vrouw alle meubels heeft meegenomenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oh zo lang, is het nog bewoond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |