Nee, ik heb gewoon werk. Alleen mag ik pas 1 juni werken omdat ik niet verzekerd was op mijn werkquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
we hebben een slechtkont over hier!
Heb je hem toen gewurgd?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zei mijn werkgever ook tijdens het sollicitatiegesprek
soort vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Stress?
Ik ben raar, en ik heb een lui oog. Dus mijn perceptie is soms een beetje fucked up
Dat ging over KKC, niet over mij. Doe ffe normaalquote:
Kan ik dat eten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
soort van
[..]
Dat ging over KKC, niet over mij. Doe ffe normaal
Slecht. Ik ben in afrondende fase van mijn paper. Ik heb dat fuck you laten zitten. Paper was hoofdprioquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Kan ik dat eten?
Hoe gaat het met je scriptie, flips?
Ben dus niet de enige met #strugglesquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slecht. Ik ben in afrondende fase van mijn paper. Ik heb dat fuck you laten zitten. Paper was hoofdprioWel vandaag met een externe gesproken die mij wat tips heeft gegeven, en heeft geholpen om een beeld te creeren waar ik ook alweer in godsnaam mee bezig was.
Ik las dat jij aardig wat moest verbeteren? Gaat dat lukken?
You never walk aloneeee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige met #strugglesje ziet door de bomen het bos niet meer?
Ja, het gaat denk ik wel lukken. Ik ben vandaag begonnen met het volledig opnieuw schrijven van mijn theorie
"I walk here alone in the shadow of death" oid.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
You never walk aloneeee.
Zo iets. Ik loop al een paar keer tegen afbakening aan, en daarnaast zijn bepaalde elementen multi-interpreteerbaar, wat de afbakening niet vereenvoudigd.
Volledig? Wat mankeerde er dan aan als het volledig moet?
Dat begrijp ik, Ro-aldo Luis Nazário de Lima.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Houd je bek wp daar wil ik niet mee vergeleken worden.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, Ro-aldo Luis Nazário de Lima.
Hommoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hey, dat is de enige ekte Ronaldo ja.
Yoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
Hey, een bazentopic. Daar moet ik in gepost hebben.
Ewaquote:
Met mij altijd. Wil alleen naar huis, geen zin meer.quote:
Nog lang werken? Ja gaat ook goed. Beetje woning schoongemaakt en opgeruimd. En lekker op het balkon gezeten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met mij altijd. Wil alleen naar huis, geen zin meer.
Met jou dan?
Stonden een paar dingen in die ik ivm tijdnood en hooikoort slecht had geleerdquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand moet het doen
Hoe ging je hertentamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |