SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Digitale tranen voldoende?quote:
Leugens, ik zeg het je.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zoveel zin in de volgende meet!!!!!
juli was die he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zoveel zin in de volgende meet!!!!!
Wat voor stage heb je? Ja hier gaat alles primaquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
AmaGoed hoor, wel weer een drukke dag gehad @ stage
Hoest met jou?
Dat is een onjuiste aannamequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Digitale tranen voldoende?
Naast teleurstellen houd je ook van huilen? Aparteling ben je ook.
Bij de onlineafdeling van een telecomretailerquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor stage heb je? Ja hier gaat alles prima
Tofquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij de onlineafdeling van een telecomretailermoet daar de webshop mede helpen met onderhouden enzo
hmm, eens kijken. Utrecht is wel beter dan zwollequote:
Ah over reistijd moet je je niet zo druk maken johquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, eens kijken. Utrecht is wel beter dan zwolle
Is het ook, wel af en toe hard werken hahaquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Jawel, als het kut is kun je dan snel naar huis.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah over reistijd moet je je niet zo druk maken joh
wel als het met ov moet. En met auto kan ik niet drinken. Blowen doe ik toch al nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah over reistijd moet je je niet zo druk maken joh
Waar moet je vandaan komen dan? Ik ben sowieso wel 2½ uur onderweg naar Utrecht met OV (en zo ga ik ook heen). Mono enz moeten nog langer reizen denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel als het met ov moet. En met auto kan ik niet drinken. Blowen doe ik toch al niet
Wat een instellingquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
Jawel, als het kut is kun je dan snel naar huis.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
[..]
Jawel, als het kut is kun je dan snel naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |