quote:
goed bezig !quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
gisteravond maximaal gewonnen, 6-0nu even Game Of Thrones kijken
erg druk geweest en geen kut opgeschotenquote:
Mehh, altijd kut jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erg druk geweest en geen kut opgeschoten
had t maar een kut dan had je er nog wat aan..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erg druk geweest en geen kut opgeschoten
Soms nog niet eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
had t maar een kut dan had je er nog wat aan..
hmmm soms... autsj.. ik neem aan dat je 1 week per maand bedoeld? ? Of doelde je erop dat je niet elke kut tot je beschikking hebt...quote:
Die ene week per maand bedoelde ik jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm soms... autsj.. ik neem aan dat je 1 week per maand bedoeld? ? Of doelde je erop dat je niet elke kut tot je beschikking hebt...
nasty jonguhhhquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ene week per maand bedoelde ik ja
he bah David.....quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het ja... Beetje lomp bloeden en een kreng worden
Aaah, vandaar dat je met 180 km/u door de straat ging gisteren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:29 schreef Kreator het volgende:
Half 7 beginnen. KPN storing gisteravond. Vanmorgen nog steeds. Alle vestigingen lagen eruit.
Fijn begin vd dag, na een verjaardag gisteravond. Vanavond weer verjaardag. Genieten.
Dat was omdat ik te laat was voor een etentje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaah, vandaar dat je met 180 km/u door de straat ging gisteren.![]()
Mogge allemaal, trouwens!
kun je die ook opladen dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
Grrrr kut oplader hijs uit mn foon gegaan nu afspraak fysio gemist die k echt nodig was... heeft ie pas volgende week tijd... dan heb k mn wedstrijd toch al gehad...
Zuur.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
Grrrr kut oplader hijs uit mn foon gegaan nu afspraak fysio gemist die k echt nodig was... heeft ie pas volgende week tijd... dan heb k mn wedstrijd toch al gehad...
k moet geen amateur.. maar een pro die mn pijn weg haaltquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zuur.
Bas is amateurfysiotherapeut hč!
Het is maar een tip.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tukkert![]()
Klaar voor onze date morgen?
Baasquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De kuisheidsgordel ligt klaar en ik ben al 24 uur op een dieet van haring en knoflookbollen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De kuisheidsgordel ligt klaar en ik ben al 24 uur op een dieet van haring en knoflookbollen.
Jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Af en toe.
Alles goed met Buurmeisje?
Typisch tukkert.quote:
geeft niks hoor weinig die me zullen missenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Typisch tukkert.
Ik kan je wel van de pijn afhelpen maar zo zonde dat je dan van de aardbodem verdwijntals de pijn maar weg is..
neh als dat uitkomt ben ik mn vrijheid ook nog kwijt en dat mot ik niet hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
geeft niks hoor weinig die me zullen missenals de pijn maar weg is...
Prima.quote:
De intentie was goed.quote:
Okee dan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima.Klein beetje spierpijn nog van eergisteren en wat vierkante ogen van twee dagen zwaar repetitief werk, maar het is te handlen.
glims database aan het overschrijven in een tekstbestand?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
en wat vierkante ogen van twee dagen zwaar repetitief werk,
erg lief weer... tis dat ik anders weetquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neh als dat uitkomt ben ik mn vrijheid ook nog kwijt en dat mot ik niet hebben
wat was je intentie dan?? Mn knie nog meer verkloten??quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima.Klein beetje spierpijn nog van eergisteren en wat vierkante ogen van twee dagen zwaar repetitief werk, maar het is te handlen.
[..]
De intentie was goed.
kan tukker je mooi masserenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik mag vanavond kickboksen, dus morgenavond heb ik vast last van spierpijn
Dat wordt morgen een mooi plaatje, twee waggelende kreupelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik mag vanavond kickboksen, dus morgenavond heb ik vast last van spierpijn
NetMon opnieuw aan het inrichten. 450 triljard WMI/SNMP counters aanmaken en zo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
glims database aan het overschrijven in een tekstbestand?
Dat is jammer. Ik gun je het beste, Baron. Mijn cynische leven heb ik achter mij gelaten...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar twijfel ik bij jou nog wel eens aan
Exclusief drankjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een mooi plaatje, twee waggelende kreupelen.
Ik zie trouwens nergens op die site of de all-you-can-eat incl. drankjes is...
sinds wanneerquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een mooi plaatje, twee waggelende kreupelen.
Ik zie trouwens nergens op die site of de all-you-can-eat incl. drankjes is...
[..]
NetMon opnieuw aan het inrichten. 450 triljard WMI/SNMP counters aanmaken en zo.
[..]
Dat is jammer. Ik gun je het beste, Baron. Mijn cynische leven heb ik achter mij gelaten...
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.
Dat wordt dus een drinkersflesje in de broekzak en opvallend vaak naar de wc.
oefening baart kunst... buurmeisje vind vast niet erg als je op haar oefentquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind mezelf daar vrij crap in, omdat ik het nooit lang vol kan houden.
Ho es effe!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oefening baart kunst... buurmeisje vind vast niet erg als je op haar oefent
Wijsheid komt met de jaren.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik betaal je drankjes wel dan
Ben je een echte gentleman en betaal je ook voor mij? Of ben je een Nederlander die split the bill doet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken hoor.
Het is niet echt de insteek, Nikkie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je helpt m toch wel?? Massage zou ik niet erg vinden...
Ik ben een halfbloedje, dus 50-50 kans.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je een echte gentleman en betaal je ook voor mij? Of ben je een Nederlander die split the bill doet?
oh dan wacht k nog ff...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken hoor.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedje, dus 50-50 kans.
want?? Massage is fijn...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is niet echt de insteek, Nikkie.
Wil jij die date met tukkert morgen? Geen probleem hoorquote:
halfbloedje??wat ben je op tukker na nog meer dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedje, dus 50-50 kans.
een servische moslimaquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
halfbloedje??wat ben je op tukker na nog meer dan?
moet morgen naar school dus kan nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil jij die date met tukkert morgen? Geen probleem hoorMisschien mag je wel met hem mee naar huis, en wil hij je wel masseren
Oefening baart kinderen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oefening baart kunst... buurmeisje vind vast niet erg als je op haar oefent
ik heb t over masseren geen andere dingen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oefening baart kinderen.
Ik vind masseren eigenlijk maar niks (om te doen). Het verveelt na 3 minuten.
Sinds wanneer moet de man betalen als je gewoon vriendschappelijk met een mede-toffer uit eten gaat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je een echte gentleman en betaal je ook voor mij? Of ben je een Nederlander die split the bill doet?
Natuurlijk is dat fijn.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet de man betalen als je gewoon vriendschappelijk met een mede-toffer uit eten gaat?![]()
![]()
.
Wat dat betreft is mijn Nederlandse helft wel sterk.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat fijn.Ik vind een orgasme door prostaatstimulatie ook vrij fijn, maar de intentie is om slechts wat te eten en te drinken in de stad.
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch ga ik een keer met Nikkie stappen denk ik.
D: Hoi, ik ben Dragan.
N: Hoi hoi. Nikkie is de naam.
D: Alles goed?
N: Zeker! Met jou?
D: Toppie. Alleen m'n leuter is vrij droog.
N: Minder, zal ik je even lekker nat pijpen?
D: Beter!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
N: Minder, zal ik je even lekker nat pijpen?
Tussendoor hard werken. Dan krijg je maar de helft mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]!
Wat ben je serieus vandaag Krea
FTFY.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
N: GATVERDAMME ROT OP KNEUS IK GA JE SLAAN HOOR WANT IK HAAT DRUGS EN PRATEN OVER SEKS MET VREEMDE MANNEN.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]bijna.... maar wat voor halve bloedje ben je naast tukker zijnde nou??
Wat een kut zin...
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tussendoor hard werken. Dan krijg je maar de helft mee..
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens uit eten ga. Nikkie, heb je zin in Japans?
morgen moet ik naar school eb ik hou niet van japans... chinees is bter...quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:02 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens uit eten ga. Nikkie, heb je zin in Japans?
Houd niet van Japans? Geen sushi?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
morgen moet ik naar school eb ik hou niet van japans... chinees is bter...
nope geen sushi voor nikkie..quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Houd niet van Japans? Geen sushi?Hoe?
Avontuurlijk...quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
morgen moet ik naar school eb ik hou niet van japans... chinees is bter...
Heb je toevallig ook alcoholdoekjes in je tas? (je weet maar nooit tenslotte)quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
En hoe.... ik lust erg weinig..zou je niet zeggen als je me ziet maar lust verkeerde dingen... begint wel beetje verandering in te komen... probeer steeds meer enzo..
hmm neequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook alcoholdoekjes in je tas? (je weet maar nooit tenslotte)
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt wat trekjes van een oud-ToF'er...quote:
ow??? Wie dan??quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
[..]
Je hebt wat trekjes van een oud-ToF'er...
Zo spannend is het niet hoor, Japans eten. Het is niet alleen sushi.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
En hoe.... ik lust erg weinig..zou je niet zeggen als je me ziet maar lust verkeerde dingen... begint wel beetje verandering in te komen... probeer steeds meer enzo..
Dat laat ik mij even niet over uit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow??? Wie dan??
Goed of niet goed voor mij...
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ken der ook gewoon een stuk koe eten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, Japans eten. Het is niet alleen sushi.
hmm ok.. kom er wel achter enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat laat ik mij even niet over uit.Oneluv en zo.
nou ja ik hou iig niet vd vissushi... rest nier gehad denk ik nooit echr bij Japanner geweest..quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, Japans eten. Het is niet alleen sushi.
ik ga werkelijk misschien 3 keer per jaar uit eten dus ik kan nog ffquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wokken en chinees heb ik echt té vaak gegeten. Als ik ergens klaar mee ben
Als mijn ouders met ons uit eten gingen, wat ook maar 4/5 keer per jaar was ofzo, gingen we altijd wokken/chinees eten. En dan ook nog regelmatig (eens per 2 maanden ofzo) chinees afhalen. Ik wil niet meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ga werkelijk misschien 3 keer per jaar uit eten dus ik kan nog ff
ikke nog welquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mijn ouders met ons uit eten gingen, wat ook maar 4/5 keer per jaar was ofzo, gingen we altijd wokken/chinees eten. En dan ook nog regelmatig (eens per 2 maanden ofzo) chinees afhalen. Ik wil niet meer
ribhousequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef Redbaron het volgende:
Ik ga liever naar Texas Ribhouse. En Lutscher Alm ofzo nog eens proberen, dat moet ook goed zijn
Da's nie vaak. Ik ga gemiddeld wel eens per week uit eten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ga werkelijk misschien 3 keer per jaar uit eten dus ik kan nog ff
Same. Vooralquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ikke niet helaas....quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's nie vaak. Ik ga gemiddeld wel eens per week uit eten.
[..]
Same. Vooralwokken
. Zo ontzettend saai. Ik hoef ook niet persé 12x een bord vol. Liever gewoon wat kwaliteit.
De Griek of Turk is altijd lekker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
Doe mij masr wok of griek of chinees of turk ( shoarma)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boerenkool met worst! Kuiltje in het midden voor de jusquote:
Tettenquote:
En jijquote:
Waarom dan uit eten? Het moet gvd beter smaken!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En het smaakt net zo goed als thuis
hmmm lekker... grote snitzels mjamquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
http://www.lutscheralm.nl/
Sowieso waar je veel en goed VLEESCH kunt eten is voor mij hemels
nope eet geen aardappelen voor mn dieet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boerenkool met worst! Kuiltje in het midden voor de jus
Je hebt zo'n studentenvreetschuur in Breda waar je die shit kunt krijgen, niks vult beter dan oud-Hollandsche kostEn het smaakt net zo goed als thuis
Griekquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom dan uit eten? Het moet gvd beter smaken!
waarom??omdat je dan zelf niet hoeft te koken??quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De romantiek en ambiance!quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zit er romantiek in jou??quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De romantiek en ambiance!
[ afbeelding ]
Tuk is héél romantischquote:
ik geloof dat ik een verkeerd beeld van tukker heb.... ik ben niet echt romantischquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuk is héél romantisch
Ik absoluut niet. Dat verwijt heb ik van twee exen te horen gekregenOpdonderen met je romantische meuk
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuk is héél romantisch
Ik absoluut niet. Dat verwijt heb ik van twee exen te horen gekregenOpdonderen met je romantische meuk
Wat, een romantische Tuk of mijn harses toen de meisjes me om romantiek vroegen/smeekten/eisten?quote:
Om het grotje vast wat te bevochtigen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm romantiek waar is t voor nodig??
Dineetje bij kaarslicht, strandwandeling bij volle maan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om het grotje vast wat te bevochtigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Niet echt denk ik, maar als je niets van me verwacht kan ik altijd verrassend uit de hoek komenquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om het grotje vast wat te bevochtigen.
Jouw kop natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, een romantische Tuk of mijn harses toen de meisjes me om romantiek vroegen/smeekten/eisten?
das denk k het leukste...quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet echt denk ik, maar als je niets van me verwacht kan ik altijd verrassend uit de hoek komen
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dineetje bij kaarslicht, strandwandeling bij volle maan.hmm mannen maken mij ook echt niet blij met bloemen ofzo... eerste bos bloemen wat k kreeg gaf ik in bijzijn van de jongeman aan mn maSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal.![]()
life goes on.. be proud of yourself!
klein beetje prima maar er is een grens...quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel een beetje romantiekMaar niet de romatiek zoals je die in films ziet
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm mannen maken mij ook echt niet blij met bloemen ofzo... eerste bos bloemen wat k kreeg gaf ik in bijzijn van de jongeman aan mn ma![]()
Kentekenplaat in de cabine met de naam van je liefje?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet echt denk ik, maar als je niets van me verwacht kan ik altijd verrassend uit de hoek komen
Alleen als ik mn naam verander in johnny en zij Anita heetquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kentekenplaat in de cabine met de naam van je liefje?
nee hoor die lag in een deuk..quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Dat is wel heel cru. Die gast liep over het spoor terug naar huis?
En daar gewoon stoďcijns HENK op laten zetten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kentekenplaat in de cabine met de naam van je liefje?
Dan eerder Justina oidquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daar gewoon stoďcijns HENK op laten zetten.
Links op het dashboard. Rechts BEARFORCE ONE.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daar gewoon stoďcijns HENK op laten zetten.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met hoeveel partners heb je al seks gehad dan?
Bah, vis.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Houd niet van Japans? Geen sushi?Hoe?
genoeg..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met hoeveel partners heb je al seks gehad dan?
47 is genoeg.quote:
....waarna je aangifte hebt gedaan en hij 7 jaar de cel in moest. Toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhhm nee ik.. nadat ie me in elkaar had getrimmed...
nope durfde niet.. en 47 haal ik nog lang niet Gelukkigquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
47 is genoeg.
[..]
....waarna je aangifte hebt gedaan en hij 7 jaar de cel in moest. Toch?
... sprak de visser.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhhm nee ik.. nadat ie me in elkaar had getrimmed...
Ze gaf de bloemen aan haar moeder, remember. WAAR HIJ BIJSTOND.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Eerst brengt ie een bosje bloemen voor je mee en vervolgens krijg je een partij klappen? Waar had je dat aan te 'danken'?
quote:
nou dat was btje later in de relatie... meneer was drugsverslaafd... vandaar dat ik hekel aan drugs heb.. ook al weet ik wel dat niet iedereen verslaafd is of als mn ex..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Eerst brengt ie een bosje bloemen voor je mee en vervolgens krijg je een partij klappen? Waar had je dat aan te 'danken'?
Ja, maar daar moest Badr om lachen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze gaf de bloemen aan haar moeder, remember. WAAR HIJ BIJSTOND.
nou geen ziekenhuis verhaal oid maar verder laat ik het liever bij mezelf... tis niet alleen lichamelijk maar vooral geestelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'in elkaar getrimmed' dan?
Waar was ie verslaafd aan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
meneer was drugsverslaafd... vandaar dat ik hekel aan drugs heb..
Dat xo ber xo niet.quote:ook al weet ik wel dat niet iedereen verslaafd is of als mn ex..
ik vond het niet echt grappig heb er zon 5 jaar over gedaan een beetje eigenwaarde terug te vinden en iemand te vertrouwen. ..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef Kreator het volgende:
Een drugsverslaafde die bloemen brengt en je dan in elkaar rost. Je maakt wat mee!
Ga je me toch niet vertellen dat je geen vissticks lust?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al maanden niet meer gedaan trouwens
Anyhow, alles wat in de zee heeft geleefd lust ik gewoon nietzo vaak geprobeerd.. krijg het er niet in zonder hondsberoerd te worden.
Ik hou er niet van, neequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ga je me toch niet vertellen dat je geen vissticks lust?![]()
![]()
wat ik weet speed... maar zal me niets verbazen als hij meer gebruikte... hij ontkende alles alsnog.. " vrienden" van me wisten t en nadat hun op een gezamenlijke vakantie zagen hoe hij me behandelde besloten mij na de vakantie op de hoogte te stellen... toen was t al uhh in zekere zin te laat..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar was ie verslaafd aan?
[..]
Dat xo ber xo niet.
En inmiddels weer helemaal de oude?quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik vond het niet echt grappig heb er zon 5 jaar over gedaan een beetje eigenwaarde terug te vinden en iemand te vertrouwen. ..
Ik lust ook geen vis. Maar je hebt zoveel non-fish sushi's. En die zijn zoooo lekkerquote:
in grote lijnen na 10 jaar echt wel... ben heel ander persoon.. maar heel af en toe heb k er keer last van.. maar ja shit happens..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En inmiddels weer helemaal de oude?
Hmmm, die gebakken vleesdingetjes bij de sushibar zijn wel nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lust ook geen vis. Maar je hebt zoveel non-fish sushi's. En die zijn zoooo lekker![]()
Ja, als je daar echt verslaafd aan bent raak je op den duur volgens mij inderdaad een beetje de weg kwijt.quote:
een beetje veel.. maar goed genoeg nu oke?? Dit is niet mn favo onderwerp..quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, als je daar echt verslaafd aan bent raak je op den duur volgens mij inderdaad een beetje de weg kwijt.
Welke? Welke sushibar?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, die gebakken vleesdingetjes bij de sushibar zijn wel nice
Nee, het is pas echt geil als je lichaam wat gebruind is, maar de borsten nog wit zijn, booohhhhhquote:
Ach, dan fantaseren we er gewoon over.quote:
nehh das niet mooi als je andere bikini aandoet lijkt t nergens naar..quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, het is pas echt geil als je lichaam wat gebruind is, maar de borsten nog wit zijn, booohhhhh
doe dat..quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dan fantaseren we er gewoon over.
Wie had het over kleren aandoen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nehh das niet mooi als je andere bikini aandoet lijkt t nergens naar..
Mee bezig.quote:
Tanlines bohhhhquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, het is pas echt geil als je lichaam wat gebruind is, maar de borsten nog wit zijn, booohhhhh
lijkt t je wat??quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie had het over kleren aandoen?
[..]
Mee bezig.
Ken ik nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Shabu heet dat geloof ik, daar hebben ze allerlei soorten vleesch
Blanke/bleke meisjesquote:
Zitten door heel Nederland, wel een leuk concept ook. Je hebt 4 ronden waarin je eten kunt bestellen, max. 5 items p.p. daar raak je wel goed vol vanquote:
Precies hetzelfde als Blue Sakura dus. Alleen dan onbeperkte rondesquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zitten door heel Nederland, wel een leuk concept ook. Je hebt 4 ronden waarin je eten kunt bestellen, max. 5 items p.p. daar raak je wel goed vol van
Ahh okéquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als Blue Sakura dus. Alleen dan onbeperkte rondes
Eindjequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat een keer met een bult vrienden bij zo'n schranstent in Eindje. Twee hadden zoveel gezopen en gegeten dat ze de hele plee daar ondergekotst hebben.
Echt schandalig
Bij BS van ma t/m wo 22,70 p.p en do t/m zo 24,70 p.p, exclusief drinken. En het eten is echt van megagoede kwaliteitquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh okékost ook wel wat, geloof 30 p.p excl. drinken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat een keer met een bult vrienden bij zo'n schranstent in Eindje. Twee hadden zoveel gezopen en gegeten dat ze de hele plee daar ondergekotst hebben.
Echt schandalig
Laten we eens uit eten gaan danquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij BS van ma t/m wo 22,70 p.p en do t/m zo 24,70 p.p, exclusief drinken. En het eten is echt van megagoede kwaliteit
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we eens uit eten gaan dan
Ahh, okéquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen ga ik er al heen met Tukkert![]()
Maar als je morgen meewiltquote:
Willen wel, kunnen nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als je morgen meewilt![]()
Als anderen morgen meewillenAltijd welkom natuurlijk!
Lekker zweetn bij frans zittenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, Bas, Wouter, Nicole en ik hebben bedacht dat we een keer een voetbalmeet houden en daarna naar Frans gaan vret'n
ja vooral het voetballenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, Bas, Wouter, Nicole en ik hebben bedacht dat we een keer een voetbalmeet houden en daarna naar Frans gaan vret'n
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als het 38 graden is dan ben jij al tevreden
In Hengelooo heb je kamasushi. Is ook 4 of 5 ronden, en dan raden ze aan 5 gerechten te nemen want anders zit je wel heel vol. Poosje terug voor 't eerst gedaan maar na 4 ronden was ik wel klaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zitten door heel Nederland, wel een leuk concept ook. Je hebt 4 ronden waarin je eten kunt bestellen, max. 5 items p.p. daar raak je wel goed vol van
Ik doe mee! Voetba'lln en eet'nquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
we zouden sowieso nog altijd een keer naar Fransquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En verstand van voetbal heb je ook weinig, getuige je UIquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zouden sowieso nog altijd een keer naar Frans
en voetballen kan ik niet heel goed, maar klinkt als een toffe meet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En verstand van voetbal heb je ook weinig, getuige je UI
[..]
[..]
Kun je ook beter zo houden...quote:
quote:
u ookquote:
Zat een poosje spanning in.. maar over 't algemeen mehquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog ff de penals afkiekn en daarna ga ik ook pitten.
wat een kut pot trouwens!
Inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Daaaaaaaaaaaahg Benfica. Wat een slechte penals..
je mag niet eens spoelen met bierquote:
wat gemeen zegquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag niet eens spoelen met bier
Niet verstandig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je mag niet eens spoelen met bier
wat is dat voor iets dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet verstandig.
Don't mix drugs.
ja, stelletje eikelsquote:
je bent wel een beetje aggresief oniequote:
ja heb je gemerkt toch maandag..quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je bent wel een beetje aggresief onie
vond dat nog wel meevallenquote:
oke. wel eens gehad?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Duivelsche truffels. Legale paddo's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |