In Hengelooo heb je kamasushi. Is ook 4 of 5 ronden, en dan raden ze aan 5 gerechten te nemen want anders zit je wel heel vol. Poosje terug voor 't eerst gedaan maar na 4 ronden was ik wel klaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zitten door heel Nederland, wel een leuk concept ook. Je hebt 4 ronden waarin je eten kunt bestellen, max. 5 items p.p. daar raak je wel goed vol van
Ik doe mee! Voetba'lln en eet'nquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, Bas, Wouter, Nicole en ik hebben bedacht dat we een keer een voetbalmeet houden en daarna naar Frans gaan vret'n
we zouden sowieso nog altijd een keer naar Fransquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, Bas, Wouter, Nicole en ik hebben bedacht dat we een keer een voetbalmeet houden en daarna naar Frans gaan vret'n
En verstand van voetbal heb je ook weinig, getuige je UIquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zouden sowieso nog altijd een keer naar Frans
en voetballen kan ik niet heel goed, maar klinkt als een toffe meet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En verstand van voetbal heb je ook weinig, getuige je UI
[..]
[..]
Kun je ook beter zo houden...quote:
quote:
u ookquote:
Zat een poosje spanning in.. maar over 't algemeen mehquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nog ff de penals afkiekn en daarna ga ik ook pitten.
wat een kut pot trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |