Zitten door heel Nederland, wel een leuk concept ook. Je hebt 4 ronden waarin je eten kunt bestellen, max. 5 items p.p. daar raak je wel goed vol vanquote:
Precies hetzelfde als Blue Sakura dus. Alleen dan onbeperkte rondesquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zitten door heel Nederland, wel een leuk concept ook. Je hebt 4 ronden waarin je eten kunt bestellen, max. 5 items p.p. daar raak je wel goed vol van
Ahh okéquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als Blue Sakura dus. Alleen dan onbeperkte rondes
Eindjequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat een keer met een bult vrienden bij zo'n schranstent in Eindje. Twee hadden zoveel gezopen en gegeten dat ze de hele plee daar ondergekotst hebben.
Echt schandalig
Bij BS van ma t/m wo 22,70 p.p en do t/m zo 24,70 p.p, exclusief drinken. En het eten is echt van megagoede kwaliteitquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh okékost ook wel wat, geloof 30 p.p excl. drinken.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat een keer met een bult vrienden bij zo'n schranstent in Eindje. Twee hadden zoveel gezopen en gegeten dat ze de hele plee daar ondergekotst hebben.
Echt schandalig
Laten we eens uit eten gaan danquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij BS van ma t/m wo 22,70 p.p en do t/m zo 24,70 p.p, exclusief drinken. En het eten is echt van megagoede kwaliteit
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we eens uit eten gaan dan
Ahh, okéquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen ga ik er al heen met Tukkert![]()
Maar als je morgen meewiltquote:
Willen wel, kunnen nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als je morgen meewilt![]()
Als anderen morgen meewillenAltijd welkom natuurlijk!
Lekker zweetn bij frans zittenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, Bas, Wouter, Nicole en ik hebben bedacht dat we een keer een voetbalmeet houden en daarna naar Frans gaan vret'n
ja vooral het voetballenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, Bas, Wouter, Nicole en ik hebben bedacht dat we een keer een voetbalmeet houden en daarna naar Frans gaan vret'n
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als het 38 graden is dan ben jij al tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |