Ik lust ook geen vis. Maar je hebt zoveel non-fish sushi's. En die zijn zoooo lekkerquote:
in grote lijnen na 10 jaar echt wel... ben heel ander persoon.. maar heel af en toe heb k er keer last van.. maar ja shit happens..quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En inmiddels weer helemaal de oude?
Hmmm, die gebakken vleesdingetjes bij de sushibar zijn wel nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lust ook geen vis. Maar je hebt zoveel non-fish sushi's. En die zijn zoooo lekker![]()
Ja, als je daar echt verslaafd aan bent raak je op den duur volgens mij inderdaad een beetje de weg kwijt.quote:
een beetje veel.. maar goed genoeg nu oke?? Dit is niet mn favo onderwerp..quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, als je daar echt verslaafd aan bent raak je op den duur volgens mij inderdaad een beetje de weg kwijt.
Welke? Welke sushibar?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, die gebakken vleesdingetjes bij de sushibar zijn wel nice
Nee, het is pas echt geil als je lichaam wat gebruind is, maar de borsten nog wit zijn, booohhhhhquote:
Ach, dan fantaseren we er gewoon over.quote:
nehh das niet mooi als je andere bikini aandoet lijkt t nergens naar..quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, het is pas echt geil als je lichaam wat gebruind is, maar de borsten nog wit zijn, booohhhhh
doe dat..quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dan fantaseren we er gewoon over.
Wie had het over kleren aandoen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nehh das niet mooi als je andere bikini aandoet lijkt t nergens naar..
Mee bezig.quote:
Tanlines bohhhhquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, het is pas echt geil als je lichaam wat gebruind is, maar de borsten nog wit zijn, booohhhhh
lijkt t je wat??quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie had het over kleren aandoen?
[..]
Mee bezig.
Ken ik nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Shabu heet dat geloof ik, daar hebben ze allerlei soorten vleesch
Blanke/bleke meisjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |