Prima.quote:
De intentie was goed.quote:
Okee dan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima.Klein beetje spierpijn nog van eergisteren en wat vierkante ogen van twee dagen zwaar repetitief werk, maar het is te handlen.
glims database aan het overschrijven in een tekstbestand?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
en wat vierkante ogen van twee dagen zwaar repetitief werk,
erg lief weer... tis dat ik anders weetquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neh als dat uitkomt ben ik mn vrijheid ook nog kwijt en dat mot ik niet hebben
wat was je intentie dan?? Mn knie nog meer verkloten??quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima.Klein beetje spierpijn nog van eergisteren en wat vierkante ogen van twee dagen zwaar repetitief werk, maar het is te handlen.
[..]
De intentie was goed.
kan tukker je mooi masserenquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik mag vanavond kickboksen, dus morgenavond heb ik vast last van spierpijn
Dat wordt morgen een mooi plaatje, twee waggelende kreupelen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik mag vanavond kickboksen, dus morgenavond heb ik vast last van spierpijn
NetMon opnieuw aan het inrichten. 450 triljard WMI/SNMP counters aanmaken en zo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
glims database aan het overschrijven in een tekstbestand?
Dat is jammer. Ik gun je het beste, Baron. Mijn cynische leven heb ik achter mij gelaten...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daar twijfel ik bij jou nog wel eens aan
Exclusief drankjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een mooi plaatje, twee waggelende kreupelen.
Ik zie trouwens nergens op die site of de all-you-can-eat incl. drankjes is...
sinds wanneerquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een mooi plaatje, twee waggelende kreupelen.
Ik zie trouwens nergens op die site of de all-you-can-eat incl. drankjes is...
[..]
NetMon opnieuw aan het inrichten. 450 triljard WMI/SNMP counters aanmaken en zo.
[..]
Dat is jammer. Ik gun je het beste, Baron. Mijn cynische leven heb ik achter mij gelaten...
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.
Dat wordt dus een drinkersflesje in de broekzak en opvallend vaak naar de wc.
oefening baart kunst... buurmeisje vind vast niet erg als je op haar oefentquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind mezelf daar vrij crap in, omdat ik het nooit lang vol kan houden.
Ho es effe!!quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oefening baart kunst... buurmeisje vind vast niet erg als je op haar oefent
Wijsheid komt met de jaren.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik betaal je drankjes wel dan
Ben je een echte gentleman en betaal je ook voor mij? Of ben je een Nederlander die split the bill doet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken hoor.
Het is niet echt de insteek, Nikkie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
je helpt m toch wel?? Massage zou ik niet erg vinden...
Ik ben een halfbloedje, dus 50-50 kans.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je een echte gentleman en betaal je ook voor mij? Of ben je een Nederlander die split the bill doet?
oh dan wacht k nog ff...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
[..]
Zo diep ben ik nog niet gezonken hoor.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben een halfbloedje, dus 50-50 kans.
want?? Massage is fijn...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is niet echt de insteek, Nikkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |