Da's nie vaak. Ik ga gemiddeld wel eens per week uit eten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ga werkelijk misschien 3 keer per jaar uit eten dus ik kan nog ff
Same. Vooralquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wokken en chinees heb ik echt té vaak gegeten. Als ik ergens klaar mee ben
ikke niet helaas....quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Da's nie vaak. Ik ga gemiddeld wel eens per week uit eten.
[..]
Same. Vooralwokken
. Zo ontzettend saai. Ik hoef ook niet persé 12x een bord vol. Liever gewoon wat kwaliteit.
De Griek of Turk is altijd lekker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
Doe mij masr wok of griek of chinees of turk ( shoarma)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wokken en chinees heb ik echt té vaak gegeten. Als ik ergens klaar mee ben
Boerenkool met worst! Kuiltje in het midden voor de jusquote:
Tettenquote:
En jijquote:
Waarom dan uit eten? Het moet gvd beter smaken!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En het smaakt net zo goed als thuis
hmmm lekker... grote snitzels mjamquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
http://www.lutscheralm.nl/
Sowieso waar je veel en goed VLEESCH kunt eten is voor mij hemels
nope eet geen aardappelen voor mn dieet...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boerenkool met worst! Kuiltje in het midden voor de jus
Je hebt zo'n studentenvreetschuur in Breda waar je die shit kunt krijgen, niks vult beter dan oud-Hollandsche kostEn het smaakt net zo goed als thuis
Griekquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom dan uit eten? Het moet gvd beter smaken!
waarom??omdat je dan zelf niet hoeft te koken??quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
De romantiek en ambiance!quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zit er romantiek in jou??quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De romantiek en ambiance!
[ afbeelding ]
Tuk is héél romantischquote:
ik geloof dat ik een verkeerd beeld van tukker heb.... ik ben niet echt romantischquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuk is héél romantisch
Ik absoluut niet. Dat verwijt heb ik van twee exen te horen gekregenOpdonderen met je romantische meuk
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuk is héél romantisch
Ik absoluut niet. Dat verwijt heb ik van twee exen te horen gekregenOpdonderen met je romantische meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |