Houd niet van Japans? Geen sushi?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
morgen moet ik naar school eb ik hou niet van japans... chinees is bter...
nope geen sushi voor nikkie..quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Houd niet van Japans? Geen sushi?Hoe?
Avontuurlijk...quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
morgen moet ik naar school eb ik hou niet van japans... chinees is bter...
Heb je toevallig ook alcoholdoekjes in je tas? (je weet maar nooit tenslotte)quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
En hoe.... ik lust erg weinig..zou je niet zeggen als je me ziet maar lust verkeerde dingen... begint wel beetje verandering in te komen... probeer steeds meer enzo..
hmm neequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook alcoholdoekjes in je tas? (je weet maar nooit tenslotte)
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt wat trekjes van een oud-ToF'er...quote:
ow??? Wie dan??quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
[..]
Je hebt wat trekjes van een oud-ToF'er...
Zo spannend is het niet hoor, Japans eten. Het is niet alleen sushi.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
En hoe.... ik lust erg weinig..zou je niet zeggen als je me ziet maar lust verkeerde dingen... begint wel beetje verandering in te komen... probeer steeds meer enzo..
Dat laat ik mij even niet over uit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow??? Wie dan??
Goed of niet goed voor mij...
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ken der ook gewoon een stuk koe eten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, Japans eten. Het is niet alleen sushi.
hmm ok.. kom er wel achter enzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat laat ik mij even niet over uit.Oneluv en zo.
nou ja ik hou iig niet vd vissushi... rest nier gehad denk ik nooit echr bij Japanner geweest..quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, Japans eten. Het is niet alleen sushi.
ik ga werkelijk misschien 3 keer per jaar uit eten dus ik kan nog ffquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wokken en chinees heb ik echt té vaak gegeten. Als ik ergens klaar mee ben
Als mijn ouders met ons uit eten gingen, wat ook maar 4/5 keer per jaar was ofzo, gingen we altijd wokken/chinees eten. En dan ook nog regelmatig (eens per 2 maanden ofzo) chinees afhalen. Ik wil niet meerquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ga werkelijk misschien 3 keer per jaar uit eten dus ik kan nog ff
ikke nog welquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mijn ouders met ons uit eten gingen, wat ook maar 4/5 keer per jaar was ofzo, gingen we altijd wokken/chinees eten. En dan ook nog regelmatig (eens per 2 maanden ofzo) chinees afhalen. Ik wil niet meer
ribhousequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef Redbaron het volgende:
Ik ga liever naar Texas Ribhouse. En Lutscher Alm ofzo nog eens proberen, dat moet ook goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |