Wat, een romantische Tuk of mijn harses toen de meisjes me om romantiek vroegen/smeekten/eisten?quote:
Om het grotje vast wat te bevochtigen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm romantiek waar is t voor nodig??
Dineetje bij kaarslicht, strandwandeling bij volle maan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om het grotje vast wat te bevochtigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Niet echt denk ik, maar als je niets van me verwacht kan ik altijd verrassend uit de hoek komenquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om het grotje vast wat te bevochtigen.
Jouw kop natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, een romantische Tuk of mijn harses toen de meisjes me om romantiek vroegen/smeekten/eisten?
das denk k het leukste...quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet echt denk ik, maar als je niets van me verwacht kan ik altijd verrassend uit de hoek komen
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dineetje bij kaarslicht, strandwandeling bij volle maan.hmm mannen maken mij ook echt niet blij met bloemen ofzo... eerste bos bloemen wat k kreeg gaf ik in bijzijn van de jongeman aan mn maSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ideaal.![]()
life goes on.. be proud of yourself!
klein beetje prima maar er is een grens...quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil ook wel een beetje romantiekMaar niet de romatiek zoals je die in films ziet
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm mannen maken mij ook echt niet blij met bloemen ofzo... eerste bos bloemen wat k kreeg gaf ik in bijzijn van de jongeman aan mn ma![]()
Kentekenplaat in de cabine met de naam van je liefje?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Niet echt denk ik, maar als je niets van me verwacht kan ik altijd verrassend uit de hoek komen
Alleen als ik mn naam verander in johnny en zij Anita heetquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kentekenplaat in de cabine met de naam van je liefje?
nee hoor die lag in een deuk..quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Dat is wel heel cru. Die gast liep over het spoor terug naar huis?
En daar gewoon stoïcijns HENK op laten zetten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kentekenplaat in de cabine met de naam van je liefje?
Dan eerder Justina oidquote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daar gewoon stoïcijns HENK op laten zetten.
Links op het dashboard. Rechts BEARFORCE ONE.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En daar gewoon stoïcijns HENK op laten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |