quote:
goed bezig !quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
gisteravond maximaal gewonnen, 6-0nu even Game Of Thrones kijken
erg druk geweest en geen kut opgeschotenquote:
Mehh, altijd kut jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erg druk geweest en geen kut opgeschoten
had t maar een kut dan had je er nog wat aan..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
erg druk geweest en geen kut opgeschoten
Soms nog niet eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
had t maar een kut dan had je er nog wat aan..
hmmm soms... autsj.. ik neem aan dat je 1 week per maand bedoeld? ? Of doelde je erop dat je niet elke kut tot je beschikking hebt...quote:
Die ene week per maand bedoelde ik jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:09 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm soms... autsj.. ik neem aan dat je 1 week per maand bedoeld? ? Of doelde je erop dat je niet elke kut tot je beschikking hebt...
nasty jonguhhhquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die ene week per maand bedoelde ik ja
he bah David.....quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het ja... Beetje lomp bloeden en een kreng worden
Aaah, vandaar dat je met 180 km/u door de straat ging gisteren.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:29 schreef Kreator het volgende:
Half 7 beginnen. KPN storing gisteravond. Vanmorgen nog steeds. Alle vestigingen lagen eruit.
Fijn begin vd dag, na een verjaardag gisteravond. Vanavond weer verjaardag. Genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |