Woehoe!quote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef Felagund het volgende:
Het album van Francis Harris begin ik steeds beter te vinden, misschien zelfs een kandidaat voor album van het jaar.
En vergeet deze niet al ligt dat vooral aan Four Tet.quote:
Heb het nergens op gebaseerd hoor.quote:
Norr, wat stem jij? Vijf nummers opknippen zodat je normaal kunt luisteren of intact laten als twee kanten zoals Harrington bedacht had?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:37 schreef Norrage het volgende:
Kicking the Habit tweet dat. Ik zit op iPhone dus kan niet checken
Hoezo nooit meer luisteren? En hoezo?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:10 schreef Xrenity het volgende:
Ik ben bang dat het nooit meer luisteren wordt voor mij
Maar sowieso niet opknippen joh!
Deze dan....quote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef Z het volgende:
En vergeet deze niet al ligt dat vooral aan Four Tet.
Daar kan ik echt helemaal niks meequote:Op maandag 12 mei 2014 19:33 schreef Tchock het volgende:
Die B-kant van Harrington is echt compleet gestoord.
Het is wel duidelijk wat van wie komt bij Darksidequote:Op maandag 12 mei 2014 19:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Daar kan ik echt helemaal niks mee
Jammer, had wel wat leuks van Dave verwacht.
Haha ja preciesquote:Op maandag 12 mei 2014 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wat van wie komt bij DarksideIk had gezien Dave's remixen wel iets conventionelers verwacht.
Beide zijn prima eigenlijk. Toekomsige indie-klassiekers wellicht.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef DO2 het volgende:
Ik heb de laatste albums van The National en Vampire Weekend nog steeds niet echt beluisterd, eigenlijk.
Hooguit 3x.
Dan heb je de nieuwe The National vaker beluisterd dan ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:10 schreef DO2 het volgende:
Ik heb de laatste albums van The National en Vampire Weekend nog steeds niet echt beluisterd, eigenlijk.
Hooguit 3x.
Ja, geen idee waarom ik daar niet vaker naar geluisterd heb. Ga ik toch eens doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Vampire Weekend is iets meer een must imo, omdat de band een andere, meer volwassen richting is ingeslagen.
Nee, bij mij was het meer omdat ik het trucje nu wel ken. Ik heb niet echt behoefte aan meer van hetzelfde.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:15 schreef Moody het volgende:
The National is "mainstream indie" en dat is natuurlijk niet hipster
Volgens mij vindt Norrage die band ook fantastisch. Ik vind het zelf wel aardig.quote:
De eerste 3 nummers zijn vrij geniaal, Ya Hey ook wel. De rest is middelmatig. Maar Step en Ya Hey horen met A-Punk tot hun beste nummers.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarom ik daar niet vaker naar geluisterd heb. Ga ik toch eens doen.
"Wel aardig" komt ook voor mij als classificatie in de buurt. Een heel album is teveel, maar de hoogtepunten zijn ook meteen heel erg goed.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Norrage die band ook fantastisch. Ik vind het zelf wel aardig.
Als album vind ik het debuut beter. Die trek ik nog vaak uit de kast.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
Bohhh, wat is Modern Vampires of the City goed.
Ik vind ze denk ik alle drie wel redelijk gelijkwaardig. Modern Vampires wint door de nieuwigheid.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Als album vind ik het debuut beter. Die trek ik nog vaak uit de kast.
Het laatste album bevat wel enkele geweldig nummers, maar ook enkele missers.
Ook het enige nummer van het album dat ook maar enigszins de moeite waard is.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef BoerBert het volgende:
Trouble Will Find Me heeft Pink Rabbits. Om deze reden is het een must-listen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik heb ze zojuist herontdekt. Plaat 1 vond ik aardig destijds, plaat 2 heb ik amper geluisterd. Vandaag weer eens geluisterd en top bevondenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef Norrage het volgende:
Brasstronaut heeft 2 van de beste albums ooit gemaakt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook het enige nummer van het album dat ook maar enigszins de moeite waard is.Mainstream indie is ook niet jouw ding heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummers van dat nieuwe album mengen zich live prima met hun oudere nummers. Een heel album met gezapige nummers kan wat veel zijn idd, maar dat neemt niet weg dat het stuk voor stuk prima nummers zijn.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef Norrage het volgende:
Brasstronaut heeft 2 van de beste albums ooit gemaakt.
quote:
Een van de twee komt wel in mijn top 10 (volgens mij staat ie dat al) en ook de andere haalt mijn top 20 wel. Dat is dus ooit, maar wel naar mijn eigen meningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |