abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2014 @ 16:16:23 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139828967
*O* Tof verslag! Ik ga ook zo pennen :D Met foto's *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_139828993
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
*O* Tof verslag! Ik ga ook zo pennen :D Met foto's *O*
Lijkt me echt kut dat je die 10km kwijt was.. kon je ook niet meer terug toen je het doorhad?

Aan de andere kant.. 29km is ook wel erg lang :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 11 mei 2014 @ 16:19:46 #253
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139829068
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lijkt me echt kut dat je die 10km kwijt was.. kon je ook niet meer terug toen je het doorhad?

Aan de andere kant.. 29km is ook wel erg lang :P
Hmmm, had gekund, maar dan had ik er 31 gelopen, als ik weer was teruggegaan naar het 17km punt waar ik fout gelopen ben en met veel modder en drek trok ik dat denk ik niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_139829139
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hmmm, had gekund, maar dan had ik er 31 gelopen, als ik weer was teruggegaan naar het 17km punt waar ik fout gelopen ben en met veel modder en drek trok ik dat denk ik niet.
Balen van dat foutlopen :{

Helaas iets dat je vaker hoort bij trails.
  zondag 11 mei 2014 @ 16:29:13 #255
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139829375
3x3000m was afzien, maar volbracht!
Totáál verzopen :P

Intervalfunctie goedgekeurd. Incl in- en uitlopen 12 km op de teller :)

Zwabber -O- Vanavond ga ik verslagen lezen. Nu langs mams.
pi_139829839
Het blijft leuk om al jullie verslagen te lezen. Netjes gelopen iedereen ondanks de weersomstandigheden. ^O^

Semtex balen van je verkeerde afslag terwijl je op weg was naar een goede tijd. -O-

Ik heb vanmiddag een heerlijke LDL gelopen. Ik ging weg voor 8 km maar ik liep ondanks het weer zo lekker dat ik besloot door te lopen naar de 9 zodat ik zeker wist dat ik die 10 volgende week ook ga halen en het ging prima met ruim adem over. O+

Het bestandje uploaden van de Garmin doe ik later even. Nu weer even van moederdag genieten met man en kinderen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139831750
Ik had voor vandaag een 15 km-wedstrijd op het programma staan. Ofwel 15 km in D3. Dus het werd een 17 km-wedstrijd in Ouderkerk a/d Amstel. Een deel van het parcours liep precies langs de grens van Utrecht en Noord-Holland en zou uit een uitgestrekt polderlandschap bestaan.

Het zou een leuke wedstrijd geweest zijn voor pijll, maar die was weer eens geblesseerd. Ik zou hem de man van glas kunnen noemen, maar helaas is hij desondanks een betere hardloper dan ik.

Ik stuurde de auto richting het noorden en bij het laatste stoplicht moest ik even wachten met uitzicht op de Amsterdam arena. Ik had toen al moeten weten dat het niet mijn dag zou worden.

Het was een jaarlijks terugkerend regionaal loopje daar, maar niettemin waren er toch aardig wat deelnemers. De weersvooruitzichten waren al dagen lang ronduit dramatisch en kwamen daarom voor de verandering ook helemaal uit.

Normaal zou ik bij een graad of 11 in kort-kort gaan, maar nu viel er ook nog veel regen en waaide het hard. Toch maar lang-lang. Ik wilde niet de hard van start gaan, omdat de eerste 10 kilometers de wind veelal tegen zou zijn. Ergens tussen 5:35 en 5:45 leek me genoeg.

Dat lukte, maar het vervolg met de wind in de rug gaf niet de gehoopte verlichting. Mijn lang-lang had zich helemaal-helemaal volgezogen met alle regen die al naar beneden gekomen was. Ik was dus twee keer zo zwaar.

Bovendien vind ik polderlandschappen ronduit saai en dan is 17 km echt een kolere-eind. Als ik iets saai vind, dan wordt het moeilijk om vol te houden. De kilometertijden liepen dan ook gewoon op terwijl ik de wind in de rug had.

De laatste kilometer was dan weer de snelste, ondanks dat ik niet gesprint heb of zo. Ik liet nog bijna een handvol mannen achter me van mijn categorie, dus dit was wel overtuigend rechter rijtje. Mijn naam werd omgeroepen, mijn woonplaats ook, dus ik doe vanavond maar niet open als er aangebeld wordt. Eindelijk weer eens een medaille!

Enfin, ik was weggegaan op een tijd tussen 1:35 en 1:40 en zat daar vrijwel precies tussenin. Niet dat ik daar wat aan heb. 17 km telt niet volgens de wet van pijll.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139834495
quote:
17s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:40 schreef Yuki het volgende:
^O^ voor Guard, Streamnl, Yuki, Angel-A, Nanook!
*O* voor reflectionne!

spiritusbus, SEMTEX, mossel, Levitas, Zwabberhark: balen! -O-
:*

Guppy: _O- mafketel :D!
Heb hem even geleend en iets aangepast ;).
Maar weer leuke en minder leuke verhalen. Was ook wel baggerweer vandaag, boven Limburg dan, want wij hebben heerlijk weer gehad :6 .
Levitas, het zit je ook echt wel tegen. Erg klote... -O- Hoop dat je je plezier en vorm snel weer terug vind. Maar het ging toch ook een tijdje weer erg goed?
pi_139834609
Rietplasloop 10km is ook weer geweest. Vorig jaar nog lekker zonnig, nu vooral regen en wind.
Vorig jaar liep ik 47:00, ik ging nu voor 42 minuten met de stiekeme hoop iets sneller te kunnen.
Als vanouds weer veel te hard van start gegaan (eerste kilometer op 3:38 :') ) maar daarna vrij constant gebleven. Na het eerste rondje van 5 km had ik het er vrij zwaar mee, en toen moest ik dus nog een rondje. Op karakter doorgaan dus, dat is volgens mij toch een beetje de truc van het hardlopen. Voor de mindere goden althans. Verder weinig van de regen en wind meegekregen, was toch helemaal op het lopen gefocussed. We hebben het bedrijvenklassement weer gewonnen, net als vorig jaar, en ben zelf ook nog wel leuk geëindigd. :)

http://www.endomondo.com/workouts/338147096/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_139834653
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef Cynic het volgende:
Rietplasloop 10km is ook weer geweest. Vorig jaar nog lekker zonnig, nu vooral regen en wind.
Vorig jaar liep ik 47:00, ik ging nu voor 42 minuten met de stiekeme hoop iets sneller te kunnen.
Als vanouds weer veel te hard van start gegaan (eerste kilometer op 3:38 :') ) maar daarna vrij constant gebleven. Na het eerste rondje van 5 km had ik het er vrij zwaar mee, en toen moest ik dus nog een rondje. Op karakter doorgaan dus, dat is volgens mij toch een beetje de truc van het hardlopen. Voor de mindere goden althans. Verder weinig van de regen en wind meegekregen, was toch helemaal op het lopen gefocussed. We hebben het bedrijvenklassement weer gewonnen, net als vorig jaar, en ben zelf ook nog wel leuk geëindigd. :)

Erg mooie tijd! ^O^ Zeer netjes gedaan! Dat te snel starten ken ik helaas, toch maar eens afleren he :P
pi_139834709
Jero 3e geworden?
pi_139834957
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Erg mooie tijd! ^O^ Zeer netjes gedaan! Dat te snel starten ken ik helaas, toch maar eens afleren he :P
Ik loop die eerste kilometer op adrenaline, zo van: "ja, ik mag eindelijk!"
Als ik had doorgetrokken had ik de eerste kilometer op kop gelopen denk ik. :')
En dan word je je ineens weer bewust van je lichaam :P
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zondag 11 mei 2014 @ 18:43:07 #263
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139835004
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:13 schreef Angel-A het volgende:
Oh goed nieuws! Mijn inschrijving voor de Dam tot Damloop is toch nog gelukt!

Zou je me in de WLWW willen zetten Murmeli? 10 EM, ik loop met een bedrijventeam mee (hema)
Je staat erin :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 11 mei 2014 @ 18:43:15 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139835007
Leuke verslagen weer ^O^

Zwabber: balen dat het kut voelde -O- ik denk dat je desondanks toch een mooie race hebt gelopen waar je best een beetje trots op mag zijn.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139835137
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef Yuki het volgende:
Leuke verslagen weer ^O^

Zwabber: balen dat het kut voelde -O- ik denk dat je desondanks toch een mooie race hebt gelopen waar je best een beetje trots op mag zijn.
Dank je, ik ben er al overheen. De tijd viel me uiteindelijk nog wel mee. Qua weer was dit wel heel beroerd trouwens, regen + wind. De combinatie hiervan had ik nog niet gehad, wel beide afzonderlijk een aantal keren.
pi_139835311
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef Cynic het volgende:

Mooie tijd, man! ^O^
pi_139836015
Mooi gelopen Cynic ^O^

Ik heb even mijn loopje van de Garmin gehaald:

http://www.endomondo.com/workouts/338179268/13622849
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139836084
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:34 schreef spiritusbus het volgende:
Jero 3e geworden?
Nee, 2e ;) Waarschijnlijk iemand verkeerd gelopen die het later aangegeven heeft maar wel opgeschreven is. De nummer 3 zei ook al dat hij werd ingehaald door 2 personen, toen dus de nummer 3 en 4, maar die niet meer gezien heeft. Nou ja, kan gebeuren. :P
pi_139836553
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Levitas, het zit je ook echt wel tegen. Erg klote... Hoop dat je je plezier en vorm snel weer terug vind. Maar het ging toch ook een tijdje weer erg goed?
Het ging tot 2 weken geleden prima. Ja, als ik het vergelijk met hoe het ging net voor m`n blessure ging het nog niet goed. Toen liep ik tijdens LDL op 6:15 min/km met HR 150 gemiddeld, 2 weken geleden was dit 6:45 min/km met dezelfde HR. Nu is dat zelfs teruggelopen naar rond 7:00 min/km op HR 160 gemiddeld.
Maar.. Ik zat in een bepaalde positieve flow. Er zat verbetering in m`n conditie, duurvermogen en tempo. Die flow werd verstoord door een beginnend griepje/ keelontsteking, die uiteindelijk is doorgezet samen met een fikse verkoudheid.

Niks gek dat dat m`n 'vorm' heeft aangetast natuurlijk, maar dat heeft wel echt even m`n motivatie de grond in gestampt. Op de één of andere manier blijf ik mezelf vergelijken met de vorm die ik had net na de HM en dat verschil is gewoon heel groot. Maargoed, even op de tanden bijten en dan komt dat vanzelf wel weer terug :)

En ja, het lijkt nu alsof ik weer heel erg gefixeerd ben op tempo en hartslag, maar dat is nu alleen maar even om de verschillen van toen en nu aan te geven..
  zondag 11 mei 2014 @ 19:30:04 #270
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_139836755
Ik heb vanmorgen in een klein bos bij mijn schoonmoeder een paar rondjes gelopen. 3 x 8 minuten langzame duurkoop met 2 minuten wandelpauze. Het ging lekker en ik liep net tussen de buien.
pi_139836776
@Levitas: Jij hebt vorig jaar echt een waanzinnige tijd gelopen tijdens je eerst halve marathon, zeker gezien de zwaarte van het parcours. Die vorm komt echt weer terug.
pi_139836961
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb vanmorgen in een klein bos bij mijn schoonmoeder een paar rondjes gelopen. 3 x 8 minuten langzame duurkoop met 2 minuten wandelpauze. Het ging lekker en ik liep net tussen de buien.
Mazzellaar, ik was tot op mijn onderbroek nat toen ik thuis kwam vanmiddag. ;)
pi_139836991
Mooi gelopen hoor Cynic, anderhalve minuut onder streeftijd is prima ^O^

Nu lekker indikken naar Leiden volgende week.
pi_139837035
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:25 schreef Levitas het volgende:

[..]

Niks gek dat dat m`n 'vorm' heeft aangetast natuurlijk, maar dat heeft wel echt even m`n motivatie de grond in gestampt. Op de één of andere manier blijf ik mezelf vergelijken met de vorm die ik had net na de HM en dat verschil is gewoon heel groot. Maargoed, even op de tanden bijten en dan komt dat vanzelf wel weer terug :)

En ja, het lijkt nu alsof ik weer heel erg gefixeerd ben op tempo en hartslag, maar dat is nu alleen maar even om de verschillen van toen en nu aan te geven..
Griepje en dergelijke gaat er vanzelf wel helemaal uit ja, komt wel goed kerel! ^O^
Ik ben het eens met Zwabber!
pi_139837052
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef Zwabberhark het volgende:
@Levitas: Jij hebt vorig jaar echt een waanzinnige tijd gelopen tijdens je eerst halve marathon, zeker gezien de zwaarte van het parcours. Die vorm komt echt weer terug.
Dat was idd een hele mooie prestatie op een alles behalve vlak parcours (en warm). Dat vergeet ik echt nooit meer. Maar, dat is nu tegelijkertijd ook één van m`n valkuilen. Juist omdat dat zo goed ging, lijkt nu alles nog veel slechter te gaan dan dat het daadwerkelijk misschien wel is..
pi_139837068
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee, 2e ;) Waarschijnlijk iemand verkeerd gelopen die het later aangegeven heeft maar wel opgeschreven is. De nummer 3 zei ook al dat hij werd ingehaald door 2 personen, toen dus de nummer 3 en 4, maar die niet meer gezien heeft. Nou ja, kan gebeuren. :P
Ach zo.

Qua tijd heb ik geen idee hoe ik dit voor jou moet inschatten, omdat jij louter op parcours loopt die totaal niet met elkaar te vergelijken zijn :P
pi_139837277
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:36 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ach zo.

Qua tijd heb ik geen idee hoe ik dit voor jou moet inschatten, omdat jij louter op parcours loopt die totaal niet met elkaar te vergelijken zijn :P
Haha dat klopt ja, dat is nogal lastig met trails :). Hoogtemeters, kleine scherpe bochtentrails, hekjes en andere obstakels. Daar kijk ik ook niet echt meer naar. Als ik maar mijn best heb gedaan, dan vind ik het goed. Bij bekende lopers een beetje kijken of ik er in de buurt kan komen ;).
Maar vandaag was eigenlijk niet echt een beste dag, begon best sterk, maar na 6km was de koek wel een beetje op. Toen was het vooral werken en op karakter nog wat tempo proberen te houden, ook niet veel km's meer onder de 4'. Hele zware benen ook, nog echt niet goed hersteld van vorige week.
Maar ondanks alles ben ik er toch erg tevreden mee. Goed doorgezet en weer een goede ervaring wat goed gaat met eten/drinken en gelletjes en dergelijke. Ook lopen met zware benen en mentaal wat zwaarder leer je dan toch weer wat. Van tevoren zat ik aan een tijd van 1'55 te denken ongeveer, maar dat dus niet gehaald :) .
pi_139837346
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:41 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha dat klopt ja, dat is nogal lastig met trails :). Hoogtemeters, kleine scherpe bochtentrails, hekjes en andere obstakels. Daar kijk ik ook niet echt meer naar. Als ik maar mijn best heb gedaan, dan vind ik het goed. Bij bekende lopers een beetje kijken of ik er in de buurt kan komen ;).
Maar vandaag was eigenlijk niet echt een beste dag, begon best sterk, maar na 6km was de koek wel een beetje op. Toen was het vooral werken en op karakter nog wat tempo proberen te houden, ook niet veel km's meer onder de 4'. Hele zware benen ook, nog echt niet goed hersteld van vorige week.
Maar ondanks alles ben ik er toch erg tevreden mee. Goed doorgezet en weer een goede ervaring wat goed gaat met eten/drinken en gelletjes en dergelijke. Ook lopen met zware benen en mentaal wat zwaarder leer je dan toch weer wat. Van tevoren zat ik aan een tijd van 1'55 te denken ongeveer, maar dat dus niet gehaald :) .
Je kan niet altijd pieken en als je dan tevreden bent is dat prima.
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 19:49:44 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_139837627
Heb je al een foto van je beker?? Je hebt toch wel een beker gekregen, toch??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_139837820
Een week na je superprestatie op de KvS top 3 lopen vind ik helemaal niet zo verkeerd ^O^
  zondag 11 mei 2014 @ 19:56:31 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139837908
Jero, geweldig man. Je dag niet hebben en dan tweede worden ^O^
SEM, onwijs balen van het verkeerd lopen.

Ik ben helemaal total loss van mijn training. Het was echt flink afzien vanwege de wind/hagel, vooral tijdens de eerste en laatste interval. Ben wel erg trots dat ik mijn tempo toch goed heb kunnen volhouden.

Ik lees nog even verder, maar:

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik stuurde de auto richting het noorden en bij het laatste stoplicht moest ik even wachten met uitzicht op de Amsterdam arena. Ik had toen al moeten weten dat het niet mijn dag zou worden.
Je had moeten omkeren :Y
pi_139837985
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:56 schreef Quoi het volgende:
Jero, geweldig man. Je dag niet hebben en dan tweede worden ^O^
SEM, onwijs balen van het verkeerd lopen.

Ik ben helemaal total loss van mijn training. Het was echt flink afzien vanwege de wind/hagel, vooral tijdens de eerste en laatste interval. Ben wel erg trots dat ik mijn tempo toch goed heb kunnen volhouden.

Ik lees nog even verder, maar:

[..]

Je had moeten omkeren :Y
Stats zien er prima uit! Was dit nu een duurloop op je gewenste tempo met dat maatje?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 11 mei 2014 @ 20:00:13 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139838049
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Stats zien er prima uit! Was dit nu een duurloop op je gewenste tempo met dat maatje?
Nee duurloop was vrijdag en trager: 6:40-6:50. Samen met maatje.
Dit was 3x3000m op ca 80%, dwz rond de 5:50-6:00. Alleen met mijn Garmin ;)
pi_139838093
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:00 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nee duurloop was vrijdag en trager: 6:40-6:50. Samen met maatje.
Dit was 3x3000m op ca 80%, dwz rond de 5:50-6:00. Alleen met mijn Garmin ;)
Ah, nu zie ik het grafiekje ook, ziet er mooi vlak uit!
  zondag 11 mei 2014 @ 20:02:46 #285
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139838146
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah, nu zie ik het grafiekje ook, ziet er mooi vlak uit!
  zondag 11 mei 2014 @ 20:06:22 #286
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139838304
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb je al een foto van je beker?? Je hebt toch wel een beker gekregen, toch??
Ik heb wel een foto van zijn beker :P
pi_139838331
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:56 schreef Quoi het volgende:Je had moeten omkeren :Y
Heb ik ook gedaan, alleen tussendoor even een wedstrijdje meegepikt.

En nog even een ^O^ voor jouw training in dit beestenweer.

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:36 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat was idd een hele mooie prestatie op een alles behalve vlak parcours (en warm). Dat vergeet ik echt nooit meer. Maar, dat is nu tegelijkertijd ook één van m`n valkuilen. Juist omdat dat zo goed ging, lijkt nu alles nog veel slechter te gaan dan dat het daadwerkelijk misschien wel is..
Hoe heb je het destijds opgebouwd? Misschien ergens halverwege dat schema instappen om het goede gevoel terug te krijgen?
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 20:07:09 #288
155227 crew  Guppy
dus
pi_139838332
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 19:34 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Mazzellaar, ik was tot op mijn onderbroek nat toen ik thuis kwam vanmiddag. ;)
Ik ben ook nagenoeg droog overgekomen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 11 mei 2014 @ 20:07:15 #289
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_139838337
o en quoi, op de montjuic lekker tapas eten bij: la font del gat :9
pi_139838356
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik had voor vandaag een 15 km-wedstrijd op het programma staan. Ofwel 15 km in D3. Dus het werd een 17 km-wedstrijd in Ouderkerk a/d Amstel. Een deel van het parcours liep precies langs de grens van Utrecht en Noord-Holland en zou uit een uitgestrekt polderlandschap bestaan.

Het zou een leuke wedstrijd geweest zijn voor pijll, maar die was weer eens geblesseerd. Ik zou hem de man van glas kunnen noemen, maar helaas is hij desondanks een betere hardloper dan ik.

Het was een jaarlijks terugkerend regionaal loopje daar, maar niettemin waren er toch aardig wat deelnemers. De weersvooruitzichten waren al dagen lang ronduit dramatisch en kwamen daarom voor de verandering ook helemaal uit.

Normaal zou ik bij een graad of 11 in kort-kort gaan, maar nu viel er ook nog veel regen en waaide het hard. Toch maar lang-lang. Ik wilde niet de hard van start gaan, omdat de eerste 10 kilometers de wind veelal tegen zou zijn. Ergens tussen 5:35 en 5:45 leek me genoeg.

Dat lukte, maar het vervolg met de wind in de rug gaf niet de gehoopte verlichting. Mijn lang-lang had zich helemaal-helemaal volgezogen met alle regen die al naar beneden gekomen was. Ik was dus twee keer zo zwaar.

Bovendien vind ik polderlandschappen ronduit saai en dan is 17 km echt een kolere-eind. Als ik iets saai vind, dan wordt het moeilijk om vol te houden. De kilometertijden liepen dan ook gewoon op terwijl ik de wind in de rug had.

De laatste kilometer was dan weer de snelste, ondanks dat ik niet gesprint heb of zo. Ik liet nog bijna een handvol mannen achter me van mijn categorie, dus dit was wel overtuigend rechter rijtje. Mijn naam werd omgeroepen, mijn woonplaats ook, dus ik doe vanavond maar niet open als er aangebeld wordt. Eindelijk weer eens een medaille!

Enfin, ik was weggegaan op een tijd tussen 1:35 en 1:40 en zat daar vrijwel precies tussenin. Niet dat ik daar wat aan heb. 17 km telt niet volgens de wet van pijll.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag ook de Arena vanuit de auto gezien. En het AZ-stadion, maar dat gebeurt vaker. Én ik ben onder Nemo doorgereden. Het was vandaag dus extra gevaarlijk, in Amsterdam.

Maar evengoed wel een nette tijd, dat het niet ging kwam waarschijnlijk gewoon door de rook van Amsterdam.

En Jero 2e, valt me toch een beetje tegen..
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 20:08:51 #291
155227 crew  Guppy
dus
pi_139838408
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb wel een foto van zijn beker :P
*O*
pi_139838439
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe heb je het destijds opgebouwd?
Te snel :') Daarom is die blessure toen op komen zetten.
pi_139838441
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ben ook nagenoeg droog overgekomen :D
Hier werd het droog vlak nadat ik thuis kwam. :')
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 20:10:47 #294
155227 crew  Guppy
dus
pi_139838492
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:09 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Hier werd het droog vlak nadat ik thuis kwam. :')
Hier begon het net te druppen toen ik klaar was en naar huis aan het wandelen was :D
  zondag 11 mei 2014 @ 20:10:53 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139838495
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, alleen tussendoor even een wedstrijdje meegepikt.

En nog even een ^O^ voor jouw training in dit beestenweer.
Dat is weer waar. Dank!

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:07 schreef Fa-tum het volgende:
o en quoi, op de montjuic lekker tapas eten bij: la font del gat :9
Dankje voor de tip! Ben er nog steeds niet uit. Parc Guëll doen we niet, want willen we slenterend doen (dank voor de tips!). Denk nu dus aan óf Montjuic bij Olympisch Stadion óf stukje.......trail :{ ;)
pi_139838532
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:09 schreef Levitas het volgende:

[..]

Gewoon weer rustig opbouwen. Is even doorbijten, want je moet je inhouden.
pi_139838583
Jero! Goed bezig! *O*
pi_139838590
Ik moest gisteren trouwens een km langer uitlopen vanwege dat tramongeluk..is recht voor mijn deur :( Ik had toen ik er langs liep trouwens nog niet het idee dat er een persoon bij betrokken was gelukkig, ik zag alleen maar brandweerauto's dus ik dacht een tram die vastgelopen was of zo. Was denk ik even daarvoor gebeurd..
  zondag 11 mei 2014 @ 20:14:48 #299
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139838675
Garmin besteld *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_139838697
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:09 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zat jij niet bij dezelfde AV als mossel en gogo? Ik zou daar eens advies vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')