Lijkt me echt kut dat je die 10km kwijt was.. kon je ook niet meer terug toen je het doorhad?quote:Op zondag 11 mei 2014 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
Tof verslag! Ik ga ook zo pennen
Met foto's
Hmmm, had gekund, maar dan had ik er 31 gelopen, als ik weer was teruggegaan naar het 17km punt waar ik fout gelopen ben en met veel modder en drek trok ik dat denk ik niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lijkt me echt kut dat je die 10km kwijt was.. kon je ook niet meer terug toen je het doorhad?
Aan de andere kant.. 29km is ook wel erg lang
Balen van dat foutlopenquote:Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm, had gekund, maar dan had ik er 31 gelopen, als ik weer was teruggegaan naar het 17km punt waar ik fout gelopen ben en met veel modder en drek trok ik dat denk ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem even geleend en iets aangepastquote:Op zondag 11 mei 2014 13:40 schreef Yuki het volgende:
voor Guard, Streamnl, Yuki, Angel-A, Nanook!
voor reflectionne!
spiritusbus, SEMTEX, mossel, Levitas, Zwabberhark: balen!
Guppy:mafketel
!
Erg mooie tijd!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef Cynic het volgende:
Rietplasloop 10km is ook weer geweest. Vorig jaar nog lekker zonnig, nu vooral regen en wind.
Vorig jaar liep ik 47:00, ik ging nu voor 42 minuten met de stiekeme hoop iets sneller te kunnen.
Als vanouds weer veel te hard van start gegaan (eerste kilometer op 3:38) maar daarna vrij constant gebleven. Na het eerste rondje van 5 km had ik het er vrij zwaar mee, en toen moest ik dus nog een rondje. Op karakter doorgaan dus, dat is volgens mij toch een beetje de truc van het hardlopen. Voor de mindere goden althans. Verder weinig van de regen en wind meegekregen, was toch helemaal op het lopen gefocussed. We hebben het bedrijvenklassement weer gewonnen, net als vorig jaar, en ben zelf ook nog wel leuk geëindigd.
http://www.endomondo.com/workouts/338147096/14083692
Ik loop die eerste kilometer op adrenaline, zo van: "ja, ik mag eindelijk!"quote:Op zondag 11 mei 2014 18:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Erg mooie tijd!Zeer netjes gedaan! Dat te snel starten ken ik helaas, toch maar eens afleren he
Je staat erinquote:Op zondag 11 mei 2014 14:13 schreef Angel-A het volgende:
Oh goed nieuws! Mijn inschrijving voor de Dam tot Damloop is toch nog gelukt!
Zou je me in de WLWW willen zetten Murmeli? 10 EM, ik loop met een bedrijventeam mee (hema)
Dank je, ik ben er al overheen. De tijd viel me uiteindelijk nog wel mee. Qua weer was dit wel heel beroerd trouwens, regen + wind. De combinatie hiervan had ik nog niet gehad, wel beide afzonderlijk een aantal keren.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:43 schreef Yuki het volgende:
Leuke verslagen weer
Zwabber: balen dat het kut voeldeik denk dat je desondanks toch een mooie race hebt gelopen waar je best een beetje trots op mag zijn.
Mooie tijd, man!quote:Op zondag 11 mei 2014 18:31 schreef Cynic het volgende:
Rietplasloop 10km is ook weer geweest. Vorig jaar nog lekker zonnig, nu vooral regen en wind.
Vorig jaar liep ik 47:00, ik ging nu voor 42 minuten met de stiekeme hoop iets sneller te kunnen.
Als vanouds weer veel te hard van start gegaan (eerste kilometer op 3:38) maar daarna vrij constant gebleven. Na het eerste rondje van 5 km had ik het er vrij zwaar mee, en toen moest ik dus nog een rondje. Op karakter doorgaan dus, dat is volgens mij toch een beetje de truc van het hardlopen. Voor de mindere goden althans. Verder weinig van de regen en wind meegekregen, was toch helemaal op het lopen gefocussed. We hebben het bedrijvenklassement weer gewonnen, net als vorig jaar, en ben zelf ook nog wel leuk geëindigd.
http://www.endomondo.com/workouts/338147096/14083692
Nee, 2equote:
Het ging tot 2 weken geleden prima. Ja, als ik het vergelijk met hoe het ging net voor m`n blessure ging het nog niet goed. Toen liep ik tijdens LDL op 6:15 min/km met HR 150 gemiddeld, 2 weken geleden was dit 6:45 min/km met dezelfde HR. Nu is dat zelfs teruggelopen naar rond 7:00 min/km op HR 160 gemiddeld.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Levitas, het zit je ook echt wel tegen. Erg klote... Hoop dat je je plezier en vorm snel weer terug vind. Maar het ging toch ook een tijdje weer erg goed?
Mazzellaar, ik was tot op mijn onderbroek nat toen ik thuis kwam vanmiddag.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb vanmorgen in een klein bos bij mijn schoonmoeder een paar rondjes gelopen. 3 x 8 minuten langzame duurkoop met 2 minuten wandelpauze. Het ging lekker en ik liep net tussen de buien.
Griepje en dergelijke gaat er vanzelf wel helemaal uit ja, komt wel goed kerel!quote:Op zondag 11 mei 2014 19:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niks gek dat dat m`n 'vorm' heeft aangetast natuurlijk, maar dat heeft wel echt even m`n motivatie de grond in gestampt. Op de één of andere manier blijf ik mezelf vergelijken met de vorm die ik had net na de HM en dat verschil is gewoon heel groot. Maargoed, even op de tanden bijten en dan komt dat vanzelf wel weer terug
En ja, het lijkt nu alsof ik weer heel erg gefixeerd ben op tempo en hartslag, maar dat is nu alleen maar even om de verschillen van toen en nu aan te geven..
Dat was idd een hele mooie prestatie op een alles behalve vlak parcours (en warm). Dat vergeet ik echt nooit meer. Maar, dat is nu tegelijkertijd ook één van m`n valkuilen. Juist omdat dat zo goed ging, lijkt nu alles nog veel slechter te gaan dan dat het daadwerkelijk misschien wel is..quote:Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef Zwabberhark het volgende:
@Levitas: Jij hebt vorig jaar echt een waanzinnige tijd gelopen tijdens je eerst halve marathon, zeker gezien de zwaarte van het parcours. Die vorm komt echt weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |