abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139822228
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Alleen ervaring met de speedcross op onverhard lopen ze heerlijk op verhard een stuk minder. Loop er alleen in het bos mee op een uitdagend parcours, grip zat. Het vetersysteem is ook wel een pluspunt.
En wat vond je er minder fijn aan op verharde stukken?
pi_139822248
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Nu volgt het allerslechtste verkoopargument ever

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed argument. Daarom heb ik ook salomons, deze werden mij aangeraden door de verkoper. Hij loopt dan ook trails van 54 km en dat soort dingen en een marathon in sub 3 uur.

Maar de schoenen die jij hebt zullen voor zijn doel prima zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 11-05-2014 12:43:53 ]
pi_139822299
Ik leef echt met jullie mee wat betreft de ekiden maar ik word er wel verdrietig van dat ik niet kan :'(
Maar goed, daggasten zijn op de trouwerij van een van de beste vrienden van man is natuurlijk *O* O+

Gup & GoGo, jullie gaan het samen goed doen volgende week! Weet ik zeker :*
Ik ga voor de Marikenloop nog een keertje een klein stukje op de loopband doen, komt goed. Alleen ik kijk wel erg op tegen 10 km op Hemelvaartsdag :{
pi_139822300
Nou, hier m'n rondje halverwege afgebroken. Dat kan makkelijk als het een wedstrijdje is over twee rondjes. Na een goeie 3 a 3,5km te veel last van mijn enkel. Weer. Ga hem nu maar eens een weekje rust gunnen. Stom.

Was verder wel een leuk lokaal loopje. Geen elektronische tijdswaarneming, alleen een startklok. 65 deelnemers, plus nog 15 bij de kidsrun. Wel gezellig verder, met nog een paar andere clubgenoten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_139822316
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:31 schreef Devv het volgende:

[..]

En wat vond je er minder fijn aan op verharde stukken?
Je voelt dat je op flexibele noppen loopt, de zool is redelijk flexibel en geeft aardig wat feedback. Plooit zich daardoor ook redelijk om boomwortels en dergelijke heb ik het idee. maar voor op verharde paden zijn ze dan ook niet bedoeld.
pi_139822370
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:34 schreef Serinde het volgende:
Ik leef echt met jullie mee wat betreft de ekiden maar ik word er wel verdrietig van dat ik niet kan :'(
Maar goed, daggasten zijn op de trouwerij van een van de beste vrienden van man is natuurlijk *O* O+

Gup & GoGo, jullie gaan het samen goed doen volgende week! Weet ik zeker :*
Ik ga voor de Marikenloop nog een keertje een klein stukje op de loopband doen, komt goed. Alleen ik kijk wel erg op tegen 10 km op Hemelvaartsdag :{
Komt bij jou ook helemaal goed met de Marikenloop! Heb je nog veel last van je knie dat je je druk maakt over de 10K?
pi_139822575
Phoe zwaar laatste km's maar was een mooie trail O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 11 mei 2014 @ 12:49:11 #208
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139822672
Jeetje, benieuwd naar de verhalen uit het zuiden des lands!
Mossel -O- maar verstandig.
Spiritus :{

Ik ga mijn schoenen en kloffie aandoen. Er moest eerst nog iets anders gebeuren :9

SPOILER
  zondag 11 mei 2014 @ 12:52:48 #209
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139822779
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:49 schreef Quoi het volgende:

Ik ga mijn schoenen en kloffie aandoen. Er moest eerst nog iets anders gebeuren :9

SPOILER
Lekker :9
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 11 mei 2014 @ 12:58:11 #210
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139822888
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:49 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
Mmmmm lekker!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_139823112
Nou, fuck. Ik vind hardlopen op dit moment echt heel stom. Het gaat gewoon niet lekker en daar baal ik als een stekker van :(

Net de deur uit voor een rondje van een uur. Na 10 minuten lopen kwamen de gedachten al om weer om te draaien en naar huis te gaan. Benen voelden zo zwaar en ademhaling ging klote. Het enige positieve is dat ik tóch de 60 min (en een beetje) vol heb gelopen, maar in een bagger tijd en bagger zone: Gemiddeld een D2 loop qua intensiteit met een warming-up tempo :')

En als klap op de vuurpijl verwijder ik per ongeluk m`n loopje om het horloge ook nog (dat het weer uit het niets gewoon doet :') )
pi_139823151
Goed, het wedstrijdverslag, voor zover mogelijk:

Rond 11 uur zou de wedstrijd beginnen, dus rond kwart over 10 vertrokken. Dikke 20 minuten rijden, dus dat zou moeten lukken. Afijn, het gekloot begon al in de stad, waar het iets drukker was dan ik voorzien had. Echter, ik zou nog steeds ruim op tijd zijn.

Stuurt mn navigatie mij de verkeerde afslag Delft binnen, waardoor ik in een gebied kwam, waar ik ten eerste niet bekend was en ten tweede niet zo makkelijk kon keren i.v.m. éénrichtingsweg.

Het resultaat van dit alles was dat ik te laat voor de wedstrijd zou zijn :')

Daarom maar besloten om in het Kralingse bos een ronde van 10km op wedstrijdtempo te lopen. Helaas gaat zoiets nooit zo hard als in de wedstrijd zelf en was de wind slopend. Na 41:58 was ik klaar.

Al met al niet de tijd gelopen die ik wil, maar voor een solorace met deze weersomstandigheden lang niet slecht.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:14:19 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139823257
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:09 schreef spiritusbus het volgende:
Goed, het wedstrijdverslag, voor zover mogelijk:

Rond 11 uur zou de wedstrijd beginnen, dus rond kwart over 10 vertrokken. Dikke 20 minuten rijden, dus dat zou moeten lukken. Afijn, het gekloot begon al in de stad, waar het iets drukker was dan ik voorzien had. Echter, ik zou nog steeds ruim op tijd zijn.

Stuurt mn navigatie mij de verkeerde afslag Delft binnen, waardoor ik in een gebied kwam, waar ik ten eerste niet bekend was en ten tweede niet zo makkelijk kon keren i.v.m. éénrichtingsweg.

Het resultaat van dit alles was dat ik te laat voor de wedstrijd zou zijn :')

Daarom maar besloten om in het Kralingse bos een ronde van 10km op wedstrijdtempo te lopen. Helaas gaat zoiets nooit zo hard als in de wedstrijd zelf en was de wind slopend. Na 41:58 was ik klaar.

Al met al niet de tijd gelopen die ik wil, maar voor een solorace met deze weersomstandigheden lang niet slecht.
Aaaah shit. 41:58 klinkt alsnog mooi, maar goed, dat is relatief.

Ik als ras-Delftenaar moet voor de locatie van de start van de Kopjesloop altijd mijn hersens laten kraken - hoe kom ik daar ook alweer? (vooral met de auto)
pi_139823302
alles over die enkel:
SPOILER
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 13:21:51 #215
155227 crew  Guppy
dus
pi_139823509
Goed, ik heb mezelf de laatste trend aangemeten en nu moet ik mezelf toch ook maar eens naar buiten schoppen voor een traininkje…

Maar, wel klote zeg mossel -O- verstandig besluit, maar toch…
En Spiritusbus :( ook zuur!!
En bij Levitas ging het ook al niet lekker ;( boeoeoe!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_139823545
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed, ik heb mezelf de laatste trend aangemeten en nu moet ik mezelf toch ook maar eens naar buiten schoppen voor een traininkje…

ROFL! Gek wijf!
  zondag 11 mei 2014 @ 13:23:05 #217
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139823551
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:21 schreef Guppyfriend het volgende:

En bij Levitas ging het ook al niet lekker ;( boeoeoe!!
_O-
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 11 mei 2014 @ 13:26:20 #218
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139823652
quote:
99s.gif Op zondag 11 mei 2014 09:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

mietje
Ja. Ik heb niet eens volgehouden om te wachten tot het droog werd en ben tóch gaan lopen. Totáál geen doorzettingsvermogen :N
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139823682
quote:
12s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja. Ik heb niet eens volgehouden om te wachten tot het droog werd en ben tóch gaan lopen. Totáál geen doorzettingsvermogen :N
:D ^O^
pi_139823991
Dit is juist ideaal hardloopweer.
  zondag 11 mei 2014 @ 13:40:21 #221
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139824088
Ik lees nu wel wisselende verhalen :o

^O^ voor Jero!
*O* voor reflectionne!

spiritusbus, SEMTEX, mossel, Levitas: balen! -O-
:*

Guppy: _O- mafketel :D!

quote:
99s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

:D ^O^
Nieuwe sloffen hebben hun doop gehad. Letterlijk :+ Soppend in m'n schoenen thuis gekomen, dus gauw zooltjes eruit en drogen maar.

Samen met paps de polder in gedoken. Eerste km wat te snel; nieuwe schoenen hobbelen lekker en we liepen in de luwte. De regen maakte dat we wat sneller vertrokken (eerder thuis :P), maar dat werd gauw genoeg afgestraft. Dijkje op, wind VOL tegen. Windstoten van 60-70km/u, regen... Ik voelde me wel stoer daar :7
Na ruim 3km was het keerpunt en hadden we wind (en regen) in de rug. Liep wel stukken soepeler, na het gevoel te hebben 2,5km te hebben moeten klimmen.

In totaal 6km hardgelopen, toen gaan wandelen om mezelf niet stuk te lopen voor volgende week zondag. Schenen voelden wat strak ook. Logisch, want ik moet nog even wennen aan m'n nieuwe schoenen en de omstandigheden waren best pittig.
Na het douchen voelen m'n schenen alweer ontspannen, dus de eerste tekenen zijn goed :)
En gewoon blij dat ik weer energie had om te lopen. Werd ook wel weer tijd na dinsdag :o

SPOILER
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139824210
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:37 schreef Devv het volgende:
Dit is juist ideaal hardloopweer.
Inderdaad, niemand die in de weg loop!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_139824288
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 11:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind de Salomons mooier, maar da's een bullshit reden, want ze worden toch vies. Heb je ze al gepast, en welke zitten lekkerder?
Dat is ook het eerste wat in me opkwam: na een maand zijn ze toch bruin...
  zondag 11 mei 2014 @ 13:47:57 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139824330
Ik vind het wel lastig om of een steady tempo of een steady hartslag te hebben met dit weer. Bij wind vol tegen ga ik automatisch harder lopen lijkt het wel.

En ik ben denk ik zeker wel een stuk of 8 andere lopers tegen gekomen nog. Viel me nog enorm mee eigenlijk. :Y Maar goed, dat is dan wel in een natuurgebied, als ik langs de dijk was gaan lopen had ik wrsch geen mens gezien. :D
pi_139824667
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 13:46 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Dat is ook het eerste wat in me opkwam: na een maand uur zijn ze toch bruin...
:P
pi_139824780
Verslagje van de Polderloop (het korte rondje van de Rondehoeploop): verzamelen in een gezellige volle sporthal in Ouderkerk aan de Amstel, buiten stromende regen. Tot het laatste moment in dubio: jasje aan of jasje niet aan? Toch maar wel aan, wie weet houdt het wat tegen, in ieder geval wat wind. De start was droog, oh nee, toch niet, terwijl de omroeper het zei begon het alweer te gieten. Sommige stukken harde wind tegen of opzij, laatste stuk harde wind mee. Mijn naam werd nog omgeroepen, dat is leuk van zo'n kleinschalig loopje. Bij de finish kreeg ik een medaille, wat te drinken en een krentenbol van de plaatselijke warme bakker!

Foto's op Endomondo
SPOILER
Edit: vergeet ik helemaal te zeggen dat het leuk was! Lekker gelopen.
pi_139824864
Bekertje _O-...

SPOILER
Later meer
pi_139825072
Oh goed nieuws! Mijn inschrijving voor de Dam tot Damloop is toch nog gelukt!

Zou je me in de WLWW willen zetten Murmeli? 10 EM, ik loop met een bedrijventeam mee (hema)
pi_139825206
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:03 schreef Angel-A het volgende:
Verslagje van de Polderloop (het korte rondje van de Rondehoeploop): verzamelen in een gezellige volle sporthal in Ouderkerk aan de Amstel, buiten stromende regen. Tot het laatste moment in dubio: jasje aan of jasje niet aan? Toch maar wel aan, wie weet houdt het wat tegen, in ieder geval wat wind. De start was droog, oh nee, toch niet, terwijl de omroeper het zei begon het alweer te gieten. Sommige stukken harde wind tegen of opzij, laatste stuk harde wind mee. Mijn naam werd nog omgeroepen, dat is leuk van zo'n kleinschalig loopje. Bij de finish kreeg ik een medaille, wat te drinken en een krentenbol van de plaatselijke warme bakker!

Foto's op Endomondo
SPOILER
Edit: vergeet ik helemaal te zeggen dat het leuk was! Lekker gelopen.
Goed om te horen dat er ook nog mensen lekker gelopen hebben vandaag :)

Van Zwabber kreeg ik al de indruk dat er nog een mooi verslag van de 17km Rondehoeploop aan zit te komen.
pi_139825247
Na zo'n 2.5 km kreeg ik de wind schuin tegen en toen was het over met de pret :P

pi_139825550
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:17 schreef pijll het volgende:

[..]

Goed om te horen dat er ook nog mensen lekker gelopen hebben vandaag :)

Van Zwabber kreeg ik al de indruk dat er nog een mooi verslag van de 17km Rondehoeploop aan zit te komen.
Daar kijk ik naar uit. Toen ik naar huis fietste ging het héél hard regenen en waaien. Ik heb nog aan ze gedacht.
pi_139826090
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:17 schreef pijll het volgende:Van Zwabber kreeg ik al de indruk dat er nog een mooi verslag van de 17km Rondehoeploop aan zit te komen.
Nou, hier komt-ie dan. Waarschuwing: het is echt een TL;DR. Alleen jero_nimo zal het helemaal lezen vermoed ik.

SPOILER
pi_139826113
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nou, hier komt-ie dan. Waarschuwing: het is echt een TL;DR. Alleen jero_nimo zal het helemaal lezen vermoed ik.

SPOILER
Ik ging er eens lekker voor zitten... :{
pi_139826143
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

SPOILER
Ik mis nog een "dit weer had ik niet verwacht".
Jammer. Volgende keer beter! En onthoud, het was toch maar een incourante afstand.

Ben blij dat ik besloten had om niet met je mee te gaan. Is niet persoonlijk bedoeld.
pi_139826230
Ik ga nu de deur uit voor een kort rondje. Het was namelijk heel even droog.

[ Bericht 14% gewijzigd door Devv op 11-05-2014 19:52:26 (hihi) ]
pi_139826288
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik mis nog een "dit weer had ik niet verwacht".
Jammer. Volgende keer beter! En onthoud, het was toch maar een incourante afstand.

Ben blij dat ik besloten had om niet met je mee te gaan. Is niet persoonlijk bedoeld.
O ja, incourante afstanden tellen niet volgens de wet van pijll.

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ging er eens lekker voor zitten... :{
Wees gerust. Ik zal later vandaag wat beter mijn best doen. Ik ben net thuis. Ik ben wel blij dat ik er weer een medaille bij heb.
pi_139826314
Nou zwabber, ik had me voorbereid op een enorme lel tekst.. :')

Semtex balen :( snel vergeten!
Jero *O*
En de rest ook *O*

Vrouwen met baarden (8> :D

Ik heb de 10 vandaag aangetikt *O* Ik liep zo lekker dat ik dacht: doe die 1,5 km er ook nog maar bij O+
  zondag 11 mei 2014 @ 14:58:26 #238
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_139826393
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:18 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Tof, waar had je gelopen? En het ging lekker dus?

*G* voor alle lopers van vandaag!!
Bergrace in Wageningen :) Ging lekker, zag later ook dat ik super constant gelopen heb (was bang dat ik me mee zou laten slepen door het tempo van anderen)
pi_139826945
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:55 schreef Nirak het volgende:
Nou zwabber, ik had me voorbereid op een enorme lel tekst.. :')

Semtex balen :( snel vergeten!
Jero *O*
En de rest ook *O*

Vrouwen met baarden (8> :D

Ik heb de 10 vandaag aangetikt *O* Ik liep zo lekker dat ik dacht: doe die 1,5 km er ook nog maar bij O+
Eerste keer? Gefeliciteerd! Goed gedaan!
pi_139827307
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:16 schreef pijll het volgende:

[..]

Eerste keer? Gefeliciteerd! Goed gedaan!
Idd, eerste keer :) Viel echt niet tegen, lekker gelopen!
pi_139827516
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:37 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Komt bij jou ook helemaal goed met de Marikenloop! Heb je nog veel last van je knie dat je je druk maakt over de 10K?
Mijn knie op zich moet dan wel weer goed genoeg zijn maar echt trainen heb ik al drie weken niet gedaan. Dan ga ik een nieuwe trend neerzetten denk ik: ieder tien km evenement iets langzamer lopen dan de keer ervoor, is bij de CPC ook gelukt. Dip is volgende week wel weer over als ik het in Nijmegen ( O+ ) weer zo tof vind allemaal.

Nog bedankt voor je linkjes trouwens :*
  zondag 11 mei 2014 @ 15:35:48 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139827592
Ik wil eventueel wel reserve staan voor de ekiden mochten mensen afhaken :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 15:38:23 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_139827685
Zo, terug van m'n rondje. Ging lekker (en dat mag ook wel eens gezegd worden), maar ik heb er toch een kutgevoel aan overgehouden.

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 15:40:16 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_139827765
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef Serinde het volgende:

[..]

Mijn knie op zich moet dan wel weer goed genoeg zijn maar echt trainen heb ik al drie weken niet gedaan. Dan ga ik een nieuwe trend neerzetten denk ik: ieder tien km evenement iets langzamer lopen dan de keer ervoor, is bij de CPC ook gelukt. Dip is volgende week wel weer over als ik het in Nijmegen ( O+ ) weer zo tof vind allemaal.

Nog bedankt voor je linkjes trouwens :*
No worries, het gaat LEUK worden O+
pi_139827847
SPOILER: tl:dr, 29 was best ver, maar toch leuk enzo
pi_139828108
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef Guard het volgende:
SPOILER: tl:dr, 29 was best ver, maar toch leuk enzo
Klinkt als een mooie dag, en een prima tijd ! Dat is zo ongeveer 5:25/km ?
pi_139828264
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Klinkt als een mooie dag, en een prima tijd ! Dat is zo ongeveer 5:25/km ?
Volgens mijn horloge wel ja :)
Ben er ook dik tevreden ermee.
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 16:00:08 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_139828452
Gaaf verslag Guard ^O^
pi_139828520
Leuk verslag Guard! Wat sneu voor Semtex, maar het had mij ook kunnen overkomen (tomtoms zijn speciaal voor mij uitgevonden denk ik).
pi_139828856
Goed bezig Guard! Lekker gelopen zo te lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')