wat dacht je zelf...... het is niet voor niets takkeweerquote:Op zondag 11 mei 2014 10:47 schreef Nirak het volgende:
Het woeit hier zo hard dat ik niet in het bos durf te gaan lopen.. Bang voor vallende takken.. Of zou dat meevallen?
this post is worthless without specsquote:Op zondag 11 mei 2014 11:00 schreef Devv het volgende:
Ik zit met een 1st world problem. Ik kan niet kiezen tussen de Salomon Speedcross 3 en de Inov-8 X-Talon 212. Het is hoofdzakelijk voor obstacle running.
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
als het op de zool aan komt zou ik voor de inov8 ga, die lijkt mij (afgaande op mijn eerdere trailschoenen) meer grip te geven.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:14 schreef Devv het volgende:
Gearreview: Salomon Speedcross 3 vs. Inov-8 X-talon 212
Ik vond de Salomon Speedcross ook iets beter zitten. Maar je kunt dat oordeel denk ik pas vellen als je er echt mee gelopen hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intressante prijs als de schoen waar maakt wat er beschreven staatquote:Op zondag 11 mei 2014 11:24 schreef YUR het volgende:
Ik zou het lekker wat goedkoper doen:
http://www.wiggle.co.uk/nl/mizuno-wave-harrier-3-shoes-ss14/
[ afbeelding ]
Die ga ik eens verder bekijken.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:24 schreef YUR het volgende:
Ik zou het lekker wat goedkoper doen:
http://www.wiggle.co.uk/nl/mizuno-wave-harrier-3-shoes-ss14/
[ afbeelding ]
als verkoper rekent YUR wel zijn provisie....quote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als verkoper rekent YUR wel zijn provisie....
Nu volgt het allerslechtste verkoopargument everquote:Op zondag 11 mei 2014 11:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
intressante prijs als de schoen waar maakt wat er beschreven staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Huh, heb je 10km gemist?? Of snap ik je niet goed?quote:Op zondag 11 mei 2014 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Verkeerd gelopen!!! 10 gemist, aaaargh!! Jeroen is tweede geworden!
quote:Op zondag 11 mei 2014 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Verkeerd gelopen!!! 10 gemist, aaaargh!! Jeroen is tweede geworden!
Tof, waar had je gelopen? En het ging lekker dus?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:12 schreef Reflectionne het volgende:
M'n eerste wedstrijd gelopen, supergaaf!
Alleen ervaring met de speedcross op onverhard lopen ze heerlijk op verhard een stuk minder. Loop er alleen in het bos mee op een uitdagend parcours, grip zat. Het vetersysteem is ook wel een pluspunt.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:14 schreef Devv het volgende:
Gearreview: Salomon Speedcross 3 vs. Inov-8 X-talon 212
Ik vond de Salomon Speedcross ook iets beter zitten. Maar je kunt dat oordeel denk ik pas vellen als je er echt mee gelopen hebt.
Ditquote:Op zondag 11 mei 2014 12:26 schreef spiritusbus het volgende:
Tering zeg, "wedstrijd"dag om snel te vergeten
Verslag volgt later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |