abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139824780
Verslagje van de Polderloop (het korte rondje van de Rondehoeploop): verzamelen in een gezellige volle sporthal in Ouderkerk aan de Amstel, buiten stromende regen. Tot het laatste moment in dubio: jasje aan of jasje niet aan? Toch maar wel aan, wie weet houdt het wat tegen, in ieder geval wat wind. De start was droog, oh nee, toch niet, terwijl de omroeper het zei begon het alweer te gieten. Sommige stukken harde wind tegen of opzij, laatste stuk harde wind mee. Mijn naam werd nog omgeroepen, dat is leuk van zo'n kleinschalig loopje. Bij de finish kreeg ik een medaille, wat te drinken en een krentenbol van de plaatselijke warme bakker!

Foto's op Endomondo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: vergeet ik helemaal te zeggen dat het leuk was! Lekker gelopen.
pi_139824864
Bekertje _O-...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later meer
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139825072
Oh goed nieuws! Mijn inschrijving voor de Dam tot Damloop is toch nog gelukt!

Zou je me in de WLWW willen zetten Murmeli? 10 EM, ik loop met een bedrijventeam mee (hema)
pi_139825206
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:03 schreef Angel-A het volgende:
Verslagje van de Polderloop (het korte rondje van de Rondehoeploop): verzamelen in een gezellige volle sporthal in Ouderkerk aan de Amstel, buiten stromende regen. Tot het laatste moment in dubio: jasje aan of jasje niet aan? Toch maar wel aan, wie weet houdt het wat tegen, in ieder geval wat wind. De start was droog, oh nee, toch niet, terwijl de omroeper het zei begon het alweer te gieten. Sommige stukken harde wind tegen of opzij, laatste stuk harde wind mee. Mijn naam werd nog omgeroepen, dat is leuk van zo'n kleinschalig loopje. Bij de finish kreeg ik een medaille, wat te drinken en een krentenbol van de plaatselijke warme bakker!

Foto's op Endomondo
SPOILER
Edit: vergeet ik helemaal te zeggen dat het leuk was! Lekker gelopen.
Goed om te horen dat er ook nog mensen lekker gelopen hebben vandaag :)

Van Zwabber kreeg ik al de indruk dat er nog een mooi verslag van de 17km Rondehoeploop aan zit te komen.
pi_139825247
Na zo'n 2.5 km kreeg ik de wind schuin tegen en toen was het over met de pret :P

pi_139825550
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:17 schreef pijll het volgende:

[..]

Goed om te horen dat er ook nog mensen lekker gelopen hebben vandaag :)

Van Zwabber kreeg ik al de indruk dat er nog een mooi verslag van de 17km Rondehoeploop aan zit te komen.
Daar kijk ik naar uit. Toen ik naar huis fietste ging het héél hard regenen en waaien. Ik heb nog aan ze gedacht.
pi_139826090
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:17 schreef pijll het volgende:Van Zwabber kreeg ik al de indruk dat er nog een mooi verslag van de 17km Rondehoeploop aan zit te komen.
Nou, hier komt-ie dan. Waarschuwing: het is echt een TL;DR. Alleen jero_nimo zal het helemaal lezen vermoed ik.

SPOILER
pi_139826113
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nou, hier komt-ie dan. Waarschuwing: het is echt een TL;DR. Alleen jero_nimo zal het helemaal lezen vermoed ik.

SPOILER
Ik ging er eens lekker voor zitten... :{
pi_139826143
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

SPOILER
Ik mis nog een "dit weer had ik niet verwacht".
Jammer. Volgende keer beter! En onthoud, het was toch maar een incourante afstand.

Ben blij dat ik besloten had om niet met je mee te gaan. Is niet persoonlijk bedoeld.
pi_139826230
Ik ga nu de deur uit voor een kort rondje. Het was namelijk heel even droog.

[ Bericht 14% gewijzigd door Devv op 11-05-2014 19:52:26 (hihi) ]
pi_139826288
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik mis nog een "dit weer had ik niet verwacht".
Jammer. Volgende keer beter! En onthoud, het was toch maar een incourante afstand.

Ben blij dat ik besloten had om niet met je mee te gaan. Is niet persoonlijk bedoeld.
O ja, incourante afstanden tellen niet volgens de wet van pijll.

quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:48 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ging er eens lekker voor zitten... :{
Wees gerust. Ik zal later vandaag wat beter mijn best doen. Ik ben net thuis. Ik ben wel blij dat ik er weer een medaille bij heb.
pi_139826314
Nou zwabber, ik had me voorbereid op een enorme lel tekst.. :')

Semtex balen :( snel vergeten!
Jero *O*
En de rest ook *O*

Vrouwen met baarden (8> :D

Ik heb de 10 vandaag aangetikt *O* Ik liep zo lekker dat ik dacht: doe die 1,5 km er ook nog maar bij O+
  zondag 11 mei 2014 @ 14:58:26 #238
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_139826393
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:18 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Tof, waar had je gelopen? En het ging lekker dus?

*G* voor alle lopers van vandaag!!
Bergrace in Wageningen :) Ging lekker, zag later ook dat ik super constant gelopen heb (was bang dat ik me mee zou laten slepen door het tempo van anderen)
pi_139826945
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:55 schreef Nirak het volgende:
Nou zwabber, ik had me voorbereid op een enorme lel tekst.. :')

Semtex balen :( snel vergeten!
Jero *O*
En de rest ook *O*

Vrouwen met baarden (8> :D

Ik heb de 10 vandaag aangetikt *O* Ik liep zo lekker dat ik dacht: doe die 1,5 km er ook nog maar bij O+
Eerste keer? Gefeliciteerd! Goed gedaan!
pi_139827307
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:16 schreef pijll het volgende:

[..]

Eerste keer? Gefeliciteerd! Goed gedaan!
Idd, eerste keer :) Viel echt niet tegen, lekker gelopen!
pi_139827516
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 12:37 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Komt bij jou ook helemaal goed met de Marikenloop! Heb je nog veel last van je knie dat je je druk maakt over de 10K?
Mijn knie op zich moet dan wel weer goed genoeg zijn maar echt trainen heb ik al drie weken niet gedaan. Dan ga ik een nieuwe trend neerzetten denk ik: ieder tien km evenement iets langzamer lopen dan de keer ervoor, is bij de CPC ook gelukt. Dip is volgende week wel weer over als ik het in Nijmegen ( O+ ) weer zo tof vind allemaal.

Nog bedankt voor je linkjes trouwens :*
  zondag 11 mei 2014 @ 15:35:48 #242
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_139827592
Ik wil eventueel wel reserve staan voor de ekiden mochten mensen afhaken :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 15:38:23 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_139827685
Zo, terug van m'n rondje. Ging lekker (en dat mag ook wel eens gezegd worden), maar ik heb er toch een kutgevoel aan overgehouden.

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 15:40:16 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_139827765
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:34 schreef Serinde het volgende:

[..]

Mijn knie op zich moet dan wel weer goed genoeg zijn maar echt trainen heb ik al drie weken niet gedaan. Dan ga ik een nieuwe trend neerzetten denk ik: ieder tien km evenement iets langzamer lopen dan de keer ervoor, is bij de CPC ook gelukt. Dip is volgende week wel weer over als ik het in Nijmegen ( O+ ) weer zo tof vind allemaal.

Nog bedankt voor je linkjes trouwens :*
No worries, het gaat LEUK worden O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_139827847
SPOILER: tl:dr, 29 was best ver, maar toch leuk enzo
pi_139828108
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:42 schreef Guard het volgende:
SPOILER: tl:dr, 29 was best ver, maar toch leuk enzo
Klinkt als een mooie dag, en een prima tijd ! Dat is zo ongeveer 5:25/km ?
pi_139828264
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Klinkt als een mooie dag, en een prima tijd ! Dat is zo ongeveer 5:25/km ?
Volgens mijn horloge wel ja :)
Ben er ook dik tevreden ermee.
  Moderator zondag 11 mei 2014 @ 16:00:08 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_139828452
Gaaf verslag Guard ^O^
pi_139828520
Leuk verslag Guard! Wat sneu voor Semtex, maar het had mij ook kunnen overkomen (tomtoms zijn speciaal voor mij uitgevonden denk ik).
pi_139828856
Goed bezig Guard! Lekker gelopen zo te lezen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')