Hoelaat is de nintendo digital event..?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
10–12 juni 2014
Persconferenties (Nederlandse tijden)
♦ Microsoft: 9 juni 2014 18:30 uur
♦ Electronic Arts: 9 juni 22:00 uur
♦ Ubisoft: 10 juni 00:00 uur
♦ Sony: 10 juni 2014 3:00 uur
10 juni 18 uur.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hoelaat is de nintendo digital event..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
E3
Gelekte Microsoft E3 info van een of andere blog, geen idee of het waar is maar sommige details komen overeen met wat eerder was gelekt over Halo 2: Anniversary enzo
tl;dr: Ryse 2 in de Middeleeuwen, Forza Horizon 2 in oktober, Halo 2: Anniversary dit jaar nog, wat Rare remakes van oud gewenst grut, Crackdown in 2015, Games with Gold voor Xbox One start in juni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS!!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef Rossdale het volgende:
Chooooooo Chooooooo E3 hypetrain incoming!
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS!!!!
[ afbeelding ]
Mocht dit het toch uiteindelijk zijn dan vind ik het wel tegenvallen hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog meer roddels! Ook voor jou Roy!
Weer nemen met een flinke dosis zout, waarom staat Watch_Dogs bijvoorbeeld bij Sony? Die game is tijdens de E3 al 2 weken uit! BG&E2 bij Microsoft zou mij ook verbazen, gezien dedie Ubisoft voor Sony heeft...
[ afbeelding ]
DEE EL CEEEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Weer nemen met een flinke dosis zout, waarom staat Watch_Dogs bijvoorbeeld bij Sony? Die game is tijdens de E3 al 2 weken uit! BG&E2 bij Microsoft zou mij ook verbazen, gezien dedie Ubisoft voor Sony heeft...
[ afbeelding ]
Iedereen met gevoel voor spektakel mist die man, wat een beestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat moet je ironisch bedoelen of ben je echt zo een Microsoft aanhanger?
Is idd de enige mogelijkheid, maar waarom the fuck zou je dat op main stage tijd geven?quote:
Dit. Beleving is ALLES.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iedereen met gevoel voor spektakel mist die man, wat een beest
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog mensen die mee willen doen met E3 Bingo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hoort er beetje bij he. Die van SpankmasterC mag er ook zijn.quote:
Als je je best maar doet Pheno!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier is ie. Zelf heb ik er ook heel veel zin in, over drie weken zit ik weer in het zonnige LA om vier dagen te gamen en af en toe een demo te zien.
Ik heb al wat interviews met bv Destiny, Batman en Netherrealms nieuwe dingetje (MK10 wss). Mochten jullie ook vragen hebben voor deze mensen: gil ze even hier, pm ze, of stuur een postduif, ik neem ze mee.
Wel naar farming simulator gaan he?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier is ie. Zelf heb ik er ook heel veel zin in, over drie weken zit ik weer in het zonnige LA om vier dagen te gamen en af en toe een demo te zien.
Ik heb al wat interviews met bv Destiny, Batman en Netherrealms nieuwe dingetje (MK10 wss). Mochten jullie ook vragen hebben voor deze mensen: gil ze even hier, pm ze, of stuur een postduif, ik neem ze mee.
Please kingdom hearts 2.5 en sowieso 3 ( al zal die niet speelbar zijn. )quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
Die lijst klopt van geen meter. Assassins Creed, Batman is confirmed, Borderlands ook, en dan kijk ik alleen naar de eerste paar titelsquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef lord_bono het volgende:
Games die aanwezig zijn volgens IGN
http://uk.ign.com/wikis/e3/Games_at_E3_2014
Waar Yes bij staat is of confirmed in een artikel of *IGN has confirmed with the publisher that this game will appear at E3 in some form, not necessarily playable.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lijst klopt van geen meter. Assassins Creed, Batman is confirmed, Borderlands ook, en dan kijk ik alleen naar de eerste paar titels
Het is gewoon bevestigd. Ik heb er zelf afspraken mee. Dan zal een ietsje grotere gametoko als IGN dat ook wel hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Waar Yes bij staat is of confirmed in een artikel of *IGN has confirmed with the publisher that this game will appear at E3 in some form, not necessarily playable.
Waar op dit moment No bij staat is dus niet officieel in de media bevestigd dat ze op de E3 staan, al is de verwachting er wel natuurlijk.
Oke, dan begrijp ik je reactiequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon bevestigd. Ik heb er zelf afspraken mee. Dan zal een ietsje grotere gametoko als IGN dat ook wel hebben
Het lijkt mij ook echt overweldigend om naar zo'n game conventie te gaan, zoveel om te zijn en maar zo weinig tijdquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Pheno het volgende:
Ik wild edat ik mezelf kan splitsen, ik moet al sommige kleinere games nee verkopen. terwijl de indies op E3 wel tof zijn, maar ja, volle agenda, dus jammer. Dan maar op gamescom wat meepikken.
SW moet wel lukken
Die is overduidelijk fake. Waarom zou er überhaupt een dergelijk overzicht gemaakt worden? De persconferenties staan qua organisatie los van de E3 en zijn op allemaal verschillende locaties georganiseerd door verschillende bedrijven. En op de E3 vloer zelf hoeven ze niet vooraf aan te geven met welke games ze komen, enkel waar hun stand is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna kreeg je nog New Vegasquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:36 schreef koei het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor een nieuwe fall-out. Deel 3 werd op de laatste gamesconference in Leipzig al aangekondigd en dat was 2008 ofzo...
Oh, ik dacht dat dat een uitbreiding wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarna kreeg je nog New VegasAl was dat ook al weer in 2010. Fallout 4 waren toch sowieso al wel weer geruchten over?
Volwaardige game met verschillende dlc'squote:Op donderdag 22 mei 2014 10:54 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een uitbreiding was
Toch weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:32 schreef Pheno het volgende:
Bethesda komt iig met twee games: Evil Within en en nog niet aangekondigde game. Pls let it be Fallout 4.
Sony en Microsoft zijn erg stil, die wachten echt tot op het laatste moment, bang voor lekkages?
Zal best veel ontkend zijn ja, maar toch heb ik zo'n gevoel dat we deze E3 toch nog geen nieuwe Fallout gaan zien.quote:
Als dat zo is dan wordt dat tijdens de persconferentie. Dus je weet het vrij snel.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoop dat er vanuit Sony of Activision tijdens deze E3 iets bekend wordt over een PS4+Destiny bundel, zodat ik eindelijk zo'n kreng kan gaan preorderen
Sowieso altijd een mooi event, precies die week ook vrij van school, dus lekker persconferenties kijken
Had niet de voice actor van Three Dog al z'n mond voorbij gepraat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef FerryNL86 het volgende:
[..]
Zal best veel ontkend zijn ja, maar toch heb ik zo'n gevoel dat we deze E3 toch nog geen nieuwe Fallout gaan zien.
Kan me niet snel genoeg gaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als dat zo is dan wordt dat tijdens de persconferentie. Dus je weet het vrij snel.
Beter dan Mr. Incredible of hoe die kneus ook heettequote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:49 schreef 2Happy4U het volgende:
Schijnt dat Girlwood weer de Ubi presentatie doet
Ja die kneus jaquote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Mr. Caffeine bedoel je?
Let's go back to the past tudulududeludu
GTA V iig, R* komt binnenkort met GTA V PC/PS4/XBONEquote:
Rockstar is niet op de E3. Voor derest zijn het aannames, het enige dat bevestigd is, is dat er een game voor pc, ps4 en Xbone uitkomt voor maart 2015.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
GTA V iig, R* komt binnenkort met GTA V PC/PS4/XBONE
Oftewel, GTA V. Je denkt dat Rockstar genoegen neemt met een met een budget van honderden miljoenen dollar voor een spel dat als het uitkomt slechtere graphics dan de voorganger heeft en op verouderde systemen uitkomt? Nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rockstar is niet op de E3. Voor derest zijn het aannames, het enige dat bevestigd is, is dat er een game voor pc, ps4 en Xbone uitkomt voor maart 2015.
MK10 !!!!!!!!! Enige info is great ja!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
Straks is het een nieuwe midnight clubquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:24 schreef Pheno het volgende:
Wie zegt dat het GTA is? Rockstar heeft meer ontwikkelstudio'sNatuurlijk hoopt iedereen het, maar het hoeft niet.
TES VI zal op z'n vroegst in 2017 komen, gok ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waar ik naar uit kijk, en weet dat ze niet allen dit jaar al worden aangekondigd:
-The Elder Scrolls VI
-Fallout 4
-Mafia III
-GTA V PC
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
Waar ik naar uit kijk, en weet dat ze niet allen dit jaar al worden aangekondigd:
-The Elder Scrolls VI
-Fallout 4
-Mafia III
-GTA V PC
IK WIL GEWOON EEN BUGVRIJE GEWELDIGE POST APOCALYPTISCHE SURVIVAL SPELquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Dat gaat echt nog jaren duren hoor.
Tuurlijk Skyrim is/was populair, maar een nieuw deel gaat echt niet over 1 of 2 jaar al komen. Eerst moet Fallout 4 nog komen en dat duurt denk ik ook nog 1 a 1,5 jaar (eind 2015) of in het ergste geval 2 jaar (eind 2016). Nou reken dan maar uit wanneer er eventueel een nieuwe Elder Scrolls zou komen. Dat gaat echt wel richting 2018 als je kijkt hoeveel tijd er tussen Fallout 3 en Skyrim zat. Daar zat ook weer 3 jaar tussen![]()
Ik ben zelf ook bang dat Fallout 4 toch niet getoond word op de E3. Ze kunnen het allemaal ontkennen natuurlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat het weer niet gaat gebeuren
Haha bugvrijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
IK WIL GEWOON EEN BUGVRIJE GEWELDIGE POST APOCALYPTISCHE SURVIVAL SPEL![]()
![]()
Dit. Fallout: NV is een bugfestijn van jewelste. Wel een geweldig spel hoor, maar ja.quote:
Dat gaat ook niet gebeuren: Bethesda staat er met The Evil Within en BattleCryquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben zelf ook bang dat Fallout 4 toch niet getoond word op de E3. Ze kunnen het allemaal ontkennen natuurlijk, maar ik heb zo'n gevoel dat het weer niet gaat gebeuren
Valt best mee nu hoor. Tenminste op de pc dan. Download een paar bugfix mods en je hebt echt bijna nergens meer last van. Zeker vergeleken in het begin valt het nu reuze mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:46 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dit. Fallout: NV is een bugfestijn van jewelste. Wel een geweldig spel hoor, maar ja.
why u no react to my quote ;<quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet gebeuren: Bethesda staat er met The Evil Within en BattleCry
Pre rendered filmpjesquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:14 schreef Dutchguy het volgende:
The Order 1886.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe deze gaat spelen maar het sfeertje spreekt me alvast erg aan.
Gaat noit gebeuren, Valve geeft amper nog iets om E3 en al die standaard media-aandacht, als ze iets bekend willen maken organiseren ze zelf wel wat met wat journalisten die langskomen, hebben ze ook meteen alle aandacht van iedereen te pakken.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens hoop ik op Source 2 Engine incl L4D3 en HL2:EP3/HL3
Welke?quote:
Als ie er is, dan ga ik het zien en een interview hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
MK10 !!!!!!!!! Enige info is great ja!
Volgens Ed boon is er morgen 2 juni 1 of andere announcement? geen idee waar etc maar e3 is toch pas een week later dan dat dus snap er niks van maarja :pquote:Op zondag 1 juni 2014 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke?
Ah, even gezocht
[..]
Als ie er is, dan ga ik het zien en een interview hebben
Waarschijnlijk morgen een teaser en op de E3 meer infoquote:Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Volgens Ed boon is er morgen 2 juni 1 of andere announcement? geen idee waar etc maar e3 is toch pas een week later dan dat dus snap er niks van maarja :p
quote:
ik zou naar de officiële site gaan, die liegt vast niet. Overigens is het 10-12 juni, met de dag ervoor alle persconferenties. Die zijn nooit in het beursgebouw zelf.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Heb op 2 sites verschillende info gezien.
Je had gelijk, ' MK X ' is nu officieel confirmed inderdaad vandaag 2 juni. Nu benieuwd wat E3 erover brengtquote:Op zondag 1 juni 2014 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen een teaser en op de E3 meer info
Pfff hou op hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Pheno het volgende:
Een "fuck het is al bijna zo ver": als je dan je mailtje krijgt van je vliegticketdealer dat je over vijf dagen toch echt vertrekt
Ik weet niet of ze er zijn (goodies dan), op de E3 zelf is zoiets minder dan op bv een gamescom, dat meer voor het publiek is.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Pfff hou op hoor
Kan je wat Destiny-Goodies voor me scoren?
Uhu, maar ik hoorde iets over collecterscards van Destiny ofzo. Mocht je iets extra's kunnen bemachtigen dan houd ik me aanbevolenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er zijn (goodies dan), op de E3 zelf is zoiets minder dan op bv een gamescom, dat meer voor het publiek is.
dat doen we meestal met kerst, tenminste, de meeste goodies komen daar terecht. Ik loop dit jaar in mijn eentje rond, dus heel veel tijd om daadwerkelijk op jacht te gaan heb ik niet. Maar als ze een gehele bag in mijn handen drukken kunnen we er altijd wat mee doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:17 schreef JimmyJames het volgende:
Gaan jullie nog een goodiebag verloten of zoiets?
Yeah, iedereen wil nu headlines halen voor ze verdrinken in het grootste geweld van de E3. Snap ik ook wel, maar het haalt wel iets van de OMG WTF GEBEURT WAAAAAH van E3 weg....quote:Op maandag 2 juni 2014 18:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
waarom weten we inmiddels een kwart al een week voor de E3.vandaag 3 games aangekondigd en een teaser voor een nieuwe god of war.
vroeger toen de E3 nog een grote verassing was.
Ja gaat lekker. Logisch aan de nee kant, die projecten kosten tegenwoordig teveel geld om maar even als tussendoor op een E3 tussen al dat geweld aan te kondigen. Maar toch, als je dan de beelden ziet is het wel vet. De zaal gaat uit z'n plaat als God of War wordt getoond.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
waarom weten we inmiddels een kwart al een week voor de E3.vandaag 3 games aangekondigd en een teaser voor een nieuwe god of war.
vroeger toen de E3 nog een grote verassing was.
Als er GTA V op zou staan zou niemand het meer gelovenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://powerleveled.com/n(...)hrough-social-media/
Ik denk nep... Maar andere kant wel een realistische lijst..
Unbound king of Shard of nightmarequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://powerleveled.com/n(...)hrough-social-media/
Ik denk nep... Maar andere kant wel een realistische lijst..
Waarschijnlijk ook fake, papier ziet er nog veel te "mooi" uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:56 schreef Aether het volgende:
'E3-presentatie Nintendo gelekt'
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:46 schreef Pheno het volgende:
Koffer gepakt, even een paar uur slapen en dan "My body is ready". Morgen in LA.
alleen jezelf al voorstellen als media zorgt al voor een wtf-moment in Amerika.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]veel plezier ouwe! Vergeet niet wat schuine vragen te stellen om de naam FOK! hoog te houden!
Haha so truequote:Op zaterdag 7 juni 2014 05:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen jezelf al voorstellen als media zorgt al voor een wtf-moment in Amerika.
bij een interview met fireaxis (xcom) werd ik nog na het interview geïnterviewd door de naamquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha so true
Voordeel is wel dat ze je snel/sneller herkennen als je later weer eens langsfiets. "MONICA!! THIS IS THAT GUY I WAS TELLING YOU ABOUT!!! Say the name of your website again? SEE IT'S FOK!!! AHAHAHAHAHAA!!"
De fantranslation komt vandaag of morgen uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef Aether het volgende:
Benieuwd of Square Enix hier nog op terugkomt
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ga straks eens in het beursgebouw kijken. Buiten langs de snelweg hangt Evolve iig groot. En in de stad hangt aan een flatgebouw grote posters van Mortal Kombat, Shadows of Mordor en Batman: Arkham Knight. Niet zo groot als Bethesda of Rockstar normaal doen, maar acht, het is voor de fun (duur geintje zeker).
De aankondiging dat Steambox is uitgesteld lijkt me ook meteen uitstel voor een systemseller als Half-Life 3. Ze zijn niet gekquote:Op zondag 8 juni 2014 20:13 schreef Smoofie het volgende:
Oh, laat Valve aub met iets spectaculairs komen.
Met pics van de voorkant van het beursgebouw is het wat leuker. DIe hoop ik vanavond te kunnen uploaden.quote:
Ik heb toch amper WiFi, alleen in het hotel staan 8 macs, dus daar kan ik wat mee doenquote:Op zondag 8 juni 2014 20:51 schreef Smoofie het volgende:
Oh pheno, ik ben trouwens erg jaloers en aub niet opscheppen
Wauw kicke veel plezier. Net vandaag Destiny gepreorderd.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb toch amper WiFi, alleen in het hotel staan 8 macs, dus daar kan ik wat mee doen
(ik begin met twee uur lang destiny spelen op dinsdag).
Ahh ik ben jaloers man, zit echt als sinds de aankondiging op die game te wachtenquote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb toch amper WiFi, alleen in het hotel staan 8 macs, dus daar kan ik wat mee doen
(ik begin met twee uur lang destiny spelen op dinsdag).
Ja dat weten ze altijd goed te regelen bij de PUquote:
twitch, YouTube, van alles. Alle uitgevers hebben kanalen tegenwoordigquote:Op maandag 9 juni 2014 00:18 schreef Friday12 het volgende:
Zijn de streams gewoon via twitch ofzo te volgen? of is er weer iets aparts voor?
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:18 schreef Friday12 het volgende:
Zijn de streams gewoon via twitch ofzo te volgen? of is er weer iets aparts voor?
Godver, dacht dat dinsdag de boeiende persconferenties zijn, kom ik er nu achter dat microsoft en sony maandagnacht zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 00:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
twitch, YouTube, van alles. Alle uitgevers hebben kanalen tegenwoordig
Haha je kan altijd nog de Power unlimited uitnodigen voor een biertje in de stadquote:Op maandag 9 juni 2014 02:09 schreef Pheno het volgende:
Hier is het allemaal op maandag. Dat scheelt. Ik ga eerst even eten en dan eens beginnen met een 'wat de neuk doe je daar op zo'n dag dat er nog niets te doen is lief dagboek'
Met foto's
die zie ik vanzelf wel. Die zitten buiten de kern, dus die gaan dat gebied niet uitquote:Op maandag 9 juni 2014 02:12 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha je kan altijd nog de Power unlimited uitnodigen voor een biertje in de stad
Zonder Ward en Maarten is PU een stuk minder geworden.quote:
Dat is 't al sinds het vertrek van Bjørn, Boris, Ben en Bas.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zonder Ward en Maarten is PU een stuk minder geworden.
Ik volg de PU sinds 2001 en dat is al voor mijn tijd geloof ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:34 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat is 't al sinds het vertrek van Bjørn, Boris, Ben en Bas.
Nadat Kees en Laura vertrokken waren is het nooit meer hetzelfde geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:34 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat is 't al sinds het vertrek van Bjørn, Boris, Ben en Bas.
yup, staat aan de overkant van het beursgebouw waar nvidia aan het off-showen is. Naast Hootersquote:
'93 hier. Abonnee tot 2007. Toen trok ik het echt niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik volg de PU sinds 2001 en dat is al voor mijn tijd geloof ik.
Ik zit te twijfelen, heb van 20:00 tot 0:00 wat te doen, en heb dinsdag een belangrijke presentatiequote:Op maandag 9 juni 2014 12:52 schreef Rogan het volgende:
Zijn er al mensen die hebben besloten om de Sony presentatie live te zien?
Yup, maar ik denk wel dat ik een dutje doe tussen EA en Sony. Sorry Ubiquote:Op maandag 9 juni 2014 12:52 schreef Rogan het volgende:
Je vergeet Mortal Marcel.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nadat Kees en Laura vertrokken waren is het nooit meer hetzelfde geweest.
Kees "leunstoel ninja" de Koning. Wat een eindbaas met zijn epische Mortal Kombat reviews. Net als Dré Urhahn en Skate The Great.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nadat Kees en Laura vertrokken waren is het nooit meer hetzelfde geweest.
ubi missen... Assassins creed unity eindelijk in beeld. En ik hoop nog steeds op de Beyond good and evil 2. En nieuws over rainbow six would be nice...maar dat zijn twee wensen...quote:Op maandag 9 juni 2014 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, maar ik denk wel dat ik een dutje doe tussen EA en Sony. Sorry Ubi
Rainbow Six komt niet, die hoop heb ik opgegeven. Daarnaast hebben ze wel toffe games, maar niet iets waarvoor ik opblijf.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ubi missen... Assassins creed unity eindelijk in beeld. En ik hoop nog steeds op de Beyond good and evil 2. En nieuws over rainbow six would be nice...maar dat zijn twee wensen...
Gezien we alleen far cry 4 weten, samen met nieuwe beelden van The Division en The crew. Ik mis de verrassing nog. Meestal komt ubi nog met 'iets' geheims.
Goed dat je het zegt, ik dacht dat het morgenavond/nacht pas wasquote:Op maandag 9 juni 2014 12:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen, heb van 20:00 tot 0:00 wat te doen, en heb dinsdag een belangrijke presentatiemaar wil het wel live zien eigenlijk.
Ik speel altijd al op easy! Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan!quote:Op maandag 9 juni 2014 13:15 schreef Pheno het volgende:
Een keer doorbikkelen, tsssss, de jeugd van tegenwoordigwhat's next, easy modus omdat een game anders te moeilijk is?
Ubisoft is wel te missen gok ik zo.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, maar ik denk wel dat ik een dutje doe tussen EA en Sony. Sorry Ubi
Ubisoft was de afgelopen twee jaar de boeiendste persconferentie als ik het me goed herinner. Ik zou EA als eerste skippen, dat zijn toch enkel trailers van vervolgen.quote:
Qua verassingen verwacht ik niet heel veel van Ubisoft..quote:Op maandag 9 juni 2014 13:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ubisoft was de afgelopen twee jaar de boeiendste persconferentie als ik het me goed herinner. Ik zou EA als eerste skippen, dat zijn toch enkel trailers van vervolgen.
Denk het wel vanacht al getraindquote:Op maandag 9 juni 2014 12:52 schreef Rogan het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef koei het volgende:
[..]
Ik speel altijd al op easy! Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan!
ik niet van EAquote:Op maandag 9 juni 2014 13:23 schreef Rogan het volgende:
[..]
Qua verassingen verwacht ik niet heel veel van Ubisoft..
Ward vond ik maar irritant al was akWARD wel weer tof.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zonder Ward en Maarten is PU een stuk minder geworden.
voor vitaquote:Op maandag 9 juni 2014 13:59 schreef robdriessen het volgende:
Pheno, veul plezier. Niet vergeten te rellen FOK-style. Per ongeluk Goat Simulator 2 aankondigen of zo
maar jullie ook natuurlijk. Jullie zien het beter dan ik, met HD en zoquote:Op maandag 9 juni 2014 13:59 schreef robdriessen het volgende:
Pheno, veul plezier. Niet vergeten te rellen FOK-style. Per ongeluk Goat Simulator 2 aankondigen of zo
Succes Phenoquote:
shadow of mordor? Jazeker, posters a billboard size. Zelf heb ik een afspraak, interview, van alles met ze.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef Geralt het volgende:
Die ene game lijkt me wel sjiek. Ben de naam ff kwijt. Assassins Creed in Lord of the Rings zegmaar.
Is die daar ook toevallig?
Subwayquote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar jullie ook natuurlijk. Jullie zien het beter dan ik, met HD en zo
Over een uurtje maar eens opstaan, en bij een Subway een ontbijt scoren. Hopelijk zijn er weer bravocado weken
Ja die! Cool. Ga je die info ook posten hier? En wanneer zegmaar?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
shadow of mordor? Jazeker, posters a billboard size. Zelf heb ik een afspraak, interview, van alles met ze.
Afgelopen paar edities is het eigenlijk overal wel goed geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is de beste livestream om vanavond te kijken? Twitch toch gewoon?
Twitch is volgens mij dit jaar de primaire streamer omdat ze officiële partners zijn geworden volgens mijquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Rogan het volgende:
[..]
Afgelopen paar edities is het eigenlijk overal wel goed geweest.
Goede reden om inderdaad te kijken via hun ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Twitch is volgens mij dit jaar de primaire streamer omdat ze officiële partners zijn geworden volgens mij
die heb ik 's avonds bij Sony zoals je kon lezenquote:
ergens binnen drie weken komt de preview. Die planning maak ik hierna. Al probeer ik vanaf morgen al wat te schrijven natuurlijk. Ik wil deze maand ook alles afhebben en hoe meer ik hier doe... En een impressie per dag, dus dan wordt er vast al een mening verwerkt van die game (onder andere)quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja die! Cool. Ga je die info ook posten hier? En wanneer zegmaar?![]()
Raam open, ventilator aan en gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Mis helaas net de MS persconferentie. Moet een paar uurtjes helpen op het werk.
Hoop wel dat vanavond iets afgekoeld is, anders kijkt het ook niet lekker met dat super benauwde weer.
He Pheno, ik weet wel waar ik Nintendo kan volgen via stream maar weet jij waar ik MK 10 kan volgen?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ergens binnen drie weken komt de preview. Die planning maak ik hierna. Al probeer ik vanaf morgen al wat te schrijven natuurlijk. Ik wil deze maand ook alles afhebben en hoe meer ik hier doe... En een impressie per dag, dus dan wordt er vast al een mening verwerkt van die game (onder andere)
http://blog.twitch.tv/2014/06/twitch-broadcast-schedule-for-e3/quote:Op maandag 9 juni 2014 15:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
He Pheno, ik weet wel waar ik Nintendo kan volgen via stream maar weet jij waar ik MK 10 kan volgen?
Maar Ed Boon zei dat we alle 3 de dagen MK X info krijgen? Hmmquote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://blog.twitch.tv/2014/06/twitch-broadcast-schedule-for-e3/
De onaangekondigde titel van Warner (woensdag 2:30pm pacific time).
dat zal dan via Twitter gaan of zo of via hun eigen kanalen op YouTube . Maar dit regelt de e3. Ik ga er niet vanuit dat ze drie dagen lang aan het streamen zijn. Ze gaan naast Sub-Zero en scorpion nog 2 personages bekendmaken.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Maar Ed Boon zei dat we alle 3 de dagen MK X info krijgen? Hmm
Wil er simpelweg niks van missen. Weet niet eens hoelaat de eerste stream van hun uberhaupt begint dus moet maar goed opletten op enige media news twitter fb ofzo dan hmquote:Op maandag 9 juni 2014 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zal dan via Twitter gaan of zo of via hun eigen kanalen op YouTube . Maar dit regelt de e3. Ik ga er niet vanuit dat ze drie dagen lang aan het streamen zijn. Ze gaan naast Sub-Zero en scorpion nog 2 personages bekendmaken.
die is niet aanwezig. Maar een trailer op een persco kan altijd.quote:
Ja drm juist. Regel even watquote:Op maandag 9 juni 2014 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
die is niet aanwezig. Maar een trailer op een persco kan altijd.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ontbijt en dan de bus: dus mensen have fun, ik ben offline de boel aan het bijwonen
Iedereen is voorbereidingen aan het treffen. Pizzaatje bestellen, drankjes koud leggen, etc. Over twee uur is iedereen los!quote:
Ik heb een bak ijs gekocht voor vanavondquote:Op maandag 9 juni 2014 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is voorbereidingen aan het treffen. Pizzaatje bestellen, drankjes koud leggen, etc. Over twee uur is iedereen los!
[ afbeelding ]
vergeet de lotion en de tissues nietquote:Op maandag 9 juni 2014 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is voorbereidingen aan het treffen. Pizzaatje bestellen, drankjes koud leggen, etc. Over twee uur is iedereen los!
[ afbeelding ]
LBP komt sowieso niet, Media Molecule heeft niets om te laten zien op E3. Dat hebben ze onlangs nog bevestigd.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik voor vanavond hoop;
Skate 4
fallout 4
tomb raider 2
destiny beta acces
Ps4 krijgt eindelijk DLNA
Nieuwe LBP game (komt niet tho)
Wat ook niet gebeurd maar wel leuk zou zijn is dat de ps4 backwards word
Oh en ik verwacht dat er een toffe game of thrones game komt (dus niet die van telltale, maar dit maal van EA oid)
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik voor vanavond hoop;
Skate 4
fallout 4
tomb raider 2
destiny beta acces
Ps4 krijgt eindelijk DLNA
Nieuwe LBP game (komt niet tho)
Wat ook niet gebeurd maar wel leuk zou zijn is dat de ps4 backwards word
Oh en ik verwacht dat er een toffe game of thrones game komt (dus niet die van telltale, maar dit maal van EA oid)
Ik hoop stiekem dat dit rockstars game word voor 2015quote:Op maandag 9 juni 2014 17:02 schreef Rogan het volgende:
[..]
Yes. Dit.
En Red Dead Redemption 2.
Make it happen!
zoals ik al zei, komt toch niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBP komt sowieso niet, Media Molecule heeft niets om te laten zien op E3. Dat hebben ze onlangs nog bevestigd.
Tja, ze zullen wel bezig zijn met het poorten van GTA 5 naar PC en next gen consoles, maar ze moeten binnenkort ook weer wat nieuws releasen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Wat is LBP? en destiny beta acces kan je toch al krijgen?
[..]
Ik hoop stiekem dat dit rockstars game word voor 2015
LBP heeft nog geen ps4 versiequote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Wat is LBP?LittleBigPlanet en destiny beta acces kan je toch al krijgen?
[..]
Ik hoop stiekem dat dit rockstars game word voor 2015
Ik vind het alleen kut dat ik RDR op de xbox had gekochtquote:Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef Rogan het volgende:
[..]
Tja, ze zullen wel bezig zijn met het poorten van GTA 5 naar PC en next gen consoles, maar ze moeten binnenkort ook weer wat nieuws releasen natuurlijk.
3 woorden!: zeep, mond en wassenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die RDR echt bagger vond ?
Na de gelekte beelden van Destiny heb ik dus totaal geen interesse meer in die game.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
en destiny beta heeft nog geen datum, zou ergens deze of volgende maand komen geloof ik
het zal vast weer een grote anticlimax worden jaquote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Na de gelekte beelden van Destiny heb ik dus totaal geen interesse meer in die game.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen kut dat ik RDR op de xbox had gekocht
[..]
3 woorden!: zeep, mond en wassen![]()
Damn..quote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die RDR echt bagger vond ?
Doen ze goed daar, gaan ze de conferenties ook streamen via hun kanaal?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:12 schreef gniffie het volgende:
Net de livestream van GameKings gezien. Sfeertje komt er al lekker in
http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-e3-2014-programma/quote:Op maandag 9 juni 2014 17:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
Doen ze goed daar, gaan ze de conferenties ook streamen via hun kanaal?
Volgens mij een voor- en nabeschouwing met Skate en Steven. Wordt tof dus.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-e3-2014-programma/
Jah doen ze. Geen idee of ze ook mee commentariëren over de conferentie streams heen. Zou ik wel geinig vinden.
Skate die tijdens het item van gisteren aangaf dat die lekker aan de pep ging om de nacht door te kunnen halen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij een voor- en nabeschouwing met Skate en Steven. Wordt tof dus.
Haha je moet hem niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Skate die tijdens het item van gisteren aangaf dat die lekker aan de pep ging om de nacht door te kunnen halen.![]()
Haha weet ik ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha je moet hem niet al te serieus nemen.
Microsoft zit Nintendo trouwens wel erg te aanbidden. Misschien een deal tussen die 2?
Blijkbaar hadden ze op de officiële Xbox site een video geplaatst waarin ze hun favoriete games bespraken en daar prezen ze Nintendo de hemel in, terwijl ze normaal gesproken nooit zo openlijk andere bedrijven prijzen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha weet ik ook wel.![]()
Hoe kom je bij dat laatste, dat heb ik gemist
Waar ga jij het bekijken?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb zin in Gears of War.
Nog 2 uur dan Microsoft conferentie.
Een samenwerking tussen die twee zou wel een aardig Megatonnetje zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 17:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden ze op de officiële Xbox site een video geplaatst waarin ze hun favoriete games bespraken en daar prezen ze Nintendo de hemel in, terwijl ze normaal gesproken nooit zo openlijk andere bedrijven prijzen.
twitch offical e3 stream?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Solo14 het volgende:
[..]
http://www.pu.nl/artikele(...)-e3-persconferentie/
Weet geen andere plek eigenlijk.
En ik met mijn Wii Uquote:Op maandag 9 juni 2014 17:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik hoop toch van niet inderdaad, dan zit ik hier met mijn PS4..
Als ik het er maar kan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee wat die andere is dus kan ik niets over zeggen
Haloquote:Op maandag 9 juni 2014 17:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als de deal zou inhouden dat er Xbox characters in Smash Bros komen oid..
Zoals ieder jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef Solo14 het volgende:
Gaan we hier ook ouwehoeren tijdens de conferentie?
Tja, ik ben gebanned.quote:
Dan begint Xbox ookquote:Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef Cikx het volgende:
Over een half uurtje is hier bij GK een voorbeschouwing, het lijkt wel een voetbalwedstrijd.
Op Xbox.com ook, hun eigen preshow. Met Major Nelson.quote:
Hmm, lijkt me toch meer PR-praat?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Xbox.com ook, hun eigen preshow. Met Major Nelson.
Ja, haha.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep, met mono-geluid.Je zou denken dat ze het even testen.
E3 coverage zijn ze idd erg goed in altijdquote:Op maandag 9 juni 2014 18:03 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ja, haha.
Vind die gasten altijd wel tof. Moet ze niet te vaak zien, maar nu is het wel grappig.
Ja, het is vooral een soort red carpet-item. Microsoft mensen komen aan en hij doet een praatje. Nu de Forza 5-director die aankomt in een Lambo.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het is vooral een soort red carpet-item. Microsoft mensen komen aan en hij doet een praatje. Nu de Forza 5-director die aankomt in een Lambo.
Oh en de echte persconferentie begint om half 7? Dan snel maar even kokenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het is vooral een soort red carpet-item. Microsoft mensen komen aan en hij doet een praatje. Nu de Forza 5-director die aankomt in een Lambo.
Wel een goeie feature voor de fans.quote:
Ja, maar onbelangrijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel een goeie feature voor de fans.
Ik heb twitch en die openstaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:14 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Op die xbox site die je gaf, is dat alleen voor xbox aankondigingen of alles...?
Dat!quote:Op maandag 9 juni 2014 18:19 schreef Friday12 het volgende:
Wat is dit voor een kwaliteit op xbox site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |