shadow of mordor? Jazeker, posters a billboard size. Zelf heb ik een afspraak, interview, van alles met ze.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:07 schreef Geralt het volgende:
Die ene game lijkt me wel sjiek. Ben de naam ff kwijt. Assassins Creed in Lord of the Rings zegmaar.
Is die daar ook toevallig?
Subwayquote:Op maandag 9 juni 2014 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar jullie ook natuurlijk. Jullie zien het beter dan ik, met HD en zo
Over een uurtje maar eens opstaan, en bij een Subway een ontbijt scoren. Hopelijk zijn er weer bravocado weken
Ja die! Cool. Ga je die info ook posten hier? En wanneer zegmaar?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
shadow of mordor? Jazeker, posters a billboard size. Zelf heb ik een afspraak, interview, van alles met ze.
Afgelopen paar edities is het eigenlijk overal wel goed geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat is de beste livestream om vanavond te kijken? Twitch toch gewoon?
Twitch is volgens mij dit jaar de primaire streamer omdat ze officiële partners zijn geworden volgens mijquote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef Rogan het volgende:
[..]
Afgelopen paar edities is het eigenlijk overal wel goed geweest.
Goede reden om inderdaad te kijken via hun ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Twitch is volgens mij dit jaar de primaire streamer omdat ze officiële partners zijn geworden volgens mij
die heb ik 's avonds bij Sony zoals je kon lezenquote:
ergens binnen drie weken komt de preview. Die planning maak ik hierna. Al probeer ik vanaf morgen al wat te schrijven natuurlijk. Ik wil deze maand ook alles afhebben en hoe meer ik hier doe... En een impressie per dag, dus dan wordt er vast al een mening verwerkt van die game (onder andere)quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja die! Cool. Ga je die info ook posten hier? En wanneer zegmaar?![]()
Raam open, ventilator aan en gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Mis helaas net de MS persconferentie. Moet een paar uurtjes helpen op het werk.
Hoop wel dat vanavond iets afgekoeld is, anders kijkt het ook niet lekker met dat super benauwde weer.
He Pheno, ik weet wel waar ik Nintendo kan volgen via stream maar weet jij waar ik MK 10 kan volgen?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ergens binnen drie weken komt de preview. Die planning maak ik hierna. Al probeer ik vanaf morgen al wat te schrijven natuurlijk. Ik wil deze maand ook alles afhebben en hoe meer ik hier doe... En een impressie per dag, dus dan wordt er vast al een mening verwerkt van die game (onder andere)
http://blog.twitch.tv/2014/06/twitch-broadcast-schedule-for-e3/quote:Op maandag 9 juni 2014 15:08 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
He Pheno, ik weet wel waar ik Nintendo kan volgen via stream maar weet jij waar ik MK 10 kan volgen?
Maar Ed Boon zei dat we alle 3 de dagen MK X info krijgen? Hmmquote:Op maandag 9 juni 2014 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://blog.twitch.tv/2014/06/twitch-broadcast-schedule-for-e3/
De onaangekondigde titel van Warner (woensdag 2:30pm pacific time).
dat zal dan via Twitter gaan of zo of via hun eigen kanalen op YouTube . Maar dit regelt de e3. Ik ga er niet vanuit dat ze drie dagen lang aan het streamen zijn. Ze gaan naast Sub-Zero en scorpion nog 2 personages bekendmaken.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Maar Ed Boon zei dat we alle 3 de dagen MK X info krijgen? Hmm
Wil er simpelweg niks van missen. Weet niet eens hoelaat de eerste stream van hun uberhaupt begint dus moet maar goed opletten op enige media news twitter fb ofzo dan hmquote:Op maandag 9 juni 2014 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zal dan via Twitter gaan of zo of via hun eigen kanalen op YouTube . Maar dit regelt de e3. Ik ga er niet vanuit dat ze drie dagen lang aan het streamen zijn. Ze gaan naast Sub-Zero en scorpion nog 2 personages bekendmaken.
die is niet aanwezig. Maar een trailer op een persco kan altijd.quote:
Ja drm juist. Regel even watquote:Op maandag 9 juni 2014 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
die is niet aanwezig. Maar een trailer op een persco kan altijd.
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ontbijt en dan de bus: dus mensen have fun, ik ben offline de boel aan het bijwonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |