SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ehm dat filmpje had ik wel gezien ja met zijn vriendinnetje enzo, maar vond de politieke situatie in het begin een beetje onduidelijk met die koningen, mages, verschillende groepen enzo. Naderhand werd dat wel duidelijk, maar vond het eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend dat ik nu nog precies weet hoe het in elkaar steekt, terwijl ik de game toch 2 keer heb uitgespeeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je de samenvatting van het eerste deel niet gezien?
Dragon Age heeft ook wel wat politieke elementen en intrige etc. Die heeft er ook wel wat van weg imo.quote:Op zondag 15 juni 2014 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zit zeker snor! Vooral veel background story zit erbij dat maakt het geheel nog wat toffer.
Het is de Game of Trones onder de RPG's
En dat van iemand met een GoT-usericonquote:Op zondag 15 juni 2014 13:43 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ehm dat filmpje had ik wel gezien ja met zijn vriendinnetje enzo, maar vond de politieke situatie in het begin een beetje onduidelijk met die koningen, mages, verschillende groepen enzo. Naderhand werd dat wel duidelijk, maar vond het eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend dat ik nu nog precies weet hoe het in elkaar steekt, terwijl ik de game toch 2 keer heb uitgespeeld.
Tja, ik werd er niet door meegesleept, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat van iemand met een GoT-usericon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |