abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2014 @ 10:00:10 #201
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_141102122
Nog een nabeschouwing van de MS persconferentie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_141107342
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 02:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Had je de samenvatting van het eerste deel niet gezien?
Ehm dat filmpje had ik wel gezien ja met zijn vriendinnetje enzo, maar vond de politieke situatie in het begin een beetje onduidelijk met die koningen, mages, verschillende groepen enzo. Naderhand werd dat wel duidelijk, maar vond het eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend dat ik nu nog precies weet hoe het in elkaar steekt, terwijl ik de game toch 2 keer heb uitgespeeld. :P

quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 09:54 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zit zeker snor! Vooral veel background story zit erbij dat maakt het geheel nog wat toffer.
Het is de Game of Trones onder de RPG's
Dragon Age heeft ook wel wat politieke elementen en intrige etc. Die heeft er ook wel wat van weg imo. :)
  zondag 15 juni 2014 @ 13:46:56 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_141107479
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:43 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ehm dat filmpje had ik wel gezien ja met zijn vriendinnetje enzo, maar vond de politieke situatie in het begin een beetje onduidelijk met die koningen, mages, verschillende groepen enzo. Naderhand werd dat wel duidelijk, maar vond het eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend dat ik nu nog precies weet hoe het in elkaar steekt, terwijl ik de game toch 2 keer heb uitgespeeld. :P

En dat van iemand met een GoT-usericon :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_141107578
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dat van iemand met een GoT-usericon :D
Tja, ik werd er niet door meegesleept, laat ik het zo zeggen. :+
pi_141107761
De GK-livestream van vrijdag met Rami van Vlambeer. Toffe gast! http://www.twitch.tv/gamekings/b/538097640
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')