Ja die!!quote:
Ugh, inmiddels de 4e gameserie met de unieke Ubisoft gameplayquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Cikx het volgende:
Dennis van Gamekings heeft The Division gespeeld en zegt dat het weer een grote stad is dat is verdeeld in verschillende regio's waarbij je iets moet unlocken of uitschakelen om faciliteiten in het gebied vrij te spelen en minder vijanden in het gebied tegen te komen.
Ik ben hier zo klaar mee. Verzin eens iets anders Ubisoft...
Pffff zonde hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Cikx het volgende:
Dennis van Gamekings heeft The Division gespeeld en zegt dat het weer een grote stad is dat is verdeeld in verschillende regio's waarbij je iets moet unlocken of uitschakelen om faciliteiten in het gebied vrij te spelen en minder vijanden in het gebied tegen te komen.
Ik ben hier zo klaar mee. Verzin eens iets anders Ubisoft...
Klopt. Maar dit keer is er een online wereld waarin andere facties de boel weer terug kunnen overnemen en dat maakt het (vind ik) een stuk interessanter dan de multiplayer van AC of Far Cry. DIe overigens er erg tof uitzien en vast ook in mijn gamecollectie komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Cikx het volgende:
Territory control dus? Dat is dan wel leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit keer is er een online wereld waarin andere facties de boel weer terug kunnen overnemen en dat maakt het (vind ik) een stuk interessanter dan de multiplayer van AC of Far Cry. DIe overigens er erg tof uitzien en vast ook in mijn gamecollectie komen.
Deze ga ik zeker halen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, omdat The Division eruit gaat gooi ik er een ander Ubi-game in. Die was ik vergeten te vermelden
Nu ben ik nieuwsgierig naar die andere indie game die getoond werd, met zo een creepy mode ook beetje zwart wit achtig, heette iets met Inside ofzo?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, omdat The Division eruit gaat gooi ik er een ander Ubi-game in. Die was ik vergeten te vermelden
Niet echt een aankondiging maar de beste game voor mij is Dragon Age. Die 10 minuten gameplay.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat is jullie beste aankondiging tot nu toe?
AC blijft bij mij de beste
Absoluut. Die 10 minuten heb ik ook gezien en smaakt naar meer. Dat en The Witcher 3.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Niet echt een aankondiging maar de beste game voor mij is Dragon Age. Die 10 minuten gameplay.
Nah veel volwassener, Fable is toch wat kinderlijker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:52 schreef n8n het volgende:
Heb de witcher nooit gespeeld maar is dat een soort fable?
MK X, Batmanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Wat is jullie beste aankondiging tot nu toe?
AC blijft bij mij de beste
hopen dat er een sterk verhaal in zit maar volgens mij zit dat wel snor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:24 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nah veel volwassener, Fable is toch wat kinderlijker.
Klopt. Het is vooral een politiek verhaal. Ik weet niet of je meteen in kan stappen bij 3. Zal wel, maar toen ik The Witcher 2 voor het eerst speelde snapte ik er vrij weinig van.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef n8n het volgende:
[..]
hopen dat er een sterk verhaal in zit maar volgens mij zit dat wel snor.
Had je de samenvatting van het eerste deel niet gezien?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt. Het is vooral een politiek verhaal. Ik weet niet of je meteen in kan stappen bij 3. Zal wel, maar toen ik The Witcher 2 voor het eerst speelde snapte ik er vrij weinig van.
Zit zeker snor! Vooral veel background story zit erbij dat maakt het geheel nog wat toffer.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef n8n het volgende:
[..]
hopen dat er een sterk verhaal in zit maar volgens mij zit dat wel snor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |