Hoelaat is de nintendo digital event..?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:23 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
10–12 juni 2014
Persconferenties (Nederlandse tijden)
♦ Microsoft: 9 juni 2014 18:30 uur
♦ Electronic Arts: 9 juni 22:00 uur
♦ Ubisoft: 10 juni 00:00 uur
♦ Sony: 10 juni 2014 3:00 uur
10 juni 18 uur.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hoelaat is de nintendo digital event..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 12 mei 2014 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
E3
Gelekte Microsoft E3 info van een of andere blog, geen idee of het waar is maar sommige details komen overeen met wat eerder was gelekt over Halo 2: Anniversary enzo
tl;dr: Ryse 2 in de Middeleeuwen, Forza Horizon 2 in oktober, Halo 2: Anniversary dit jaar nog, wat Rare remakes van oud gewenst grut, Crackdown in 2015, Games with Gold voor Xbox One start in juni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS!!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 18:02 schreef Rossdale het volgende:
Chooooooo Chooooooo E3 hypetrain incoming!
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS GAME DEVELOPERS!!!!
[ afbeelding ]
Mocht dit het toch uiteindelijk zijn dan vind ik het wel tegenvallen hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog meer roddels! Ook voor jou Roy!
Weer nemen met een flinke dosis zout, waarom staat Watch_Dogs bijvoorbeeld bij Sony? Die game is tijdens de E3 al 2 weken uit! BG&E2 bij Microsoft zou mij ook verbazen, gezien dedie Ubisoft voor Sony heeft...
[ afbeelding ]
DEE EL CEEEquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Weer nemen met een flinke dosis zout, waarom staat Watch_Dogs bijvoorbeeld bij Sony? Die game is tijdens de E3 al 2 weken uit! BG&E2 bij Microsoft zou mij ook verbazen, gezien dedie Ubisoft voor Sony heeft...
[ afbeelding ]
Iedereen met gevoel voor spektakel mist die man, wat een beestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat moet je ironisch bedoelen of ben je echt zo een Microsoft aanhanger?
Is idd de enige mogelijkheid, maar waarom the fuck zou je dat op main stage tijd geven?quote:
Dit. Beleving is ALLES.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iedereen met gevoel voor spektakel mist die man, wat een beest
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Nog mensen die mee willen doen met E3 Bingo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hoort er beetje bij he. Die van SpankmasterC mag er ook zijn.quote:
Als je je best maar doet Pheno!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier is ie. Zelf heb ik er ook heel veel zin in, over drie weken zit ik weer in het zonnige LA om vier dagen te gamen en af en toe een demo te zien.
Ik heb al wat interviews met bv Destiny, Batman en Netherrealms nieuwe dingetje (MK10 wss). Mochten jullie ook vragen hebben voor deze mensen: gil ze even hier, pm ze, of stuur een postduif, ik neem ze mee.
Wel naar farming simulator gaan he?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, hier is ie. Zelf heb ik er ook heel veel zin in, over drie weken zit ik weer in het zonnige LA om vier dagen te gamen en af en toe een demo te zien.
Ik heb al wat interviews met bv Destiny, Batman en Netherrealms nieuwe dingetje (MK10 wss). Mochten jullie ook vragen hebben voor deze mensen: gil ze even hier, pm ze, of stuur een postduif, ik neem ze mee.
Please kingdom hearts 2.5 en sowieso 3 ( al zal die niet speelbar zijn. )quote:Op maandag 19 mei 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
Die lijst klopt van geen meter. Assassins Creed, Batman is confirmed, Borderlands ook, en dan kijk ik alleen naar de eerste paar titelsquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef lord_bono het volgende:
Games die aanwezig zijn volgens IGN
http://uk.ign.com/wikis/e3/Games_at_E3_2014
Waar Yes bij staat is of confirmed in een artikel of *IGN has confirmed with the publisher that this game will appear at E3 in some form, not necessarily playable.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die lijst klopt van geen meter. Assassins Creed, Batman is confirmed, Borderlands ook, en dan kijk ik alleen naar de eerste paar titels
Het is gewoon bevestigd. Ik heb er zelf afspraken mee. Dan zal een ietsje grotere gametoko als IGN dat ook wel hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:19 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Waar Yes bij staat is of confirmed in een artikel of *IGN has confirmed with the publisher that this game will appear at E3 in some form, not necessarily playable.
Waar op dit moment No bij staat is dus niet officieel in de media bevestigd dat ze op de E3 staan, al is de verwachting er wel natuurlijk.
Oke, dan begrijp ik je reactiequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon bevestigd. Ik heb er zelf afspraken mee. Dan zal een ietsje grotere gametoko als IGN dat ook wel hebben
Het lijkt mij ook echt overweldigend om naar zo'n game conventie te gaan, zoveel om te zijn en maar zo weinig tijdquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:55 schreef Pheno het volgende:
Ik wild edat ik mezelf kan splitsen, ik moet al sommige kleinere games nee verkopen. terwijl de indies op E3 wel tof zijn, maar ja, volle agenda, dus jammer. Dan maar op gamescom wat meepikken.
SW moet wel lukken
Die is overduidelijk fake. Waarom zou er überhaupt een dergelijk overzicht gemaakt worden? De persconferenties staan qua organisatie los van de E3 en zijn op allemaal verschillende locaties georganiseerd door verschillende bedrijven. En op de E3 vloer zelf hoeven ze niet vooraf aan te geven met welke games ze komen, enkel waar hun stand is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna kreeg je nog New Vegasquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:36 schreef koei het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor een nieuwe fall-out. Deel 3 werd op de laatste gamesconference in Leipzig al aangekondigd en dat was 2008 ofzo...
Oh, ik dacht dat dat een uitbreiding wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarna kreeg je nog New VegasAl was dat ook al weer in 2010. Fallout 4 waren toch sowieso al wel weer geruchten over?
Volwaardige game met verschillende dlc'squote:Op donderdag 22 mei 2014 10:54 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een uitbreiding was
Toch weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:32 schreef Pheno het volgende:
Bethesda komt iig met twee games: Evil Within en en nog niet aangekondigde game. Pls let it be Fallout 4.
Sony en Microsoft zijn erg stil, die wachten echt tot op het laatste moment, bang voor lekkages?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |