Iedereen is voorbereidingen aan het treffen. Pizzaatje bestellen, drankjes koud leggen, etc. Over twee uur is iedereen los!quote:
Ik heb een bak ijs gekocht voor vanavondquote:Op maandag 9 juni 2014 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is voorbereidingen aan het treffen. Pizzaatje bestellen, drankjes koud leggen, etc. Over twee uur is iedereen los!
[ afbeelding ]
vergeet de lotion en de tissues nietquote:Op maandag 9 juni 2014 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is voorbereidingen aan het treffen. Pizzaatje bestellen, drankjes koud leggen, etc. Over twee uur is iedereen los!
[ afbeelding ]
LBP komt sowieso niet, Media Molecule heeft niets om te laten zien op E3. Dat hebben ze onlangs nog bevestigd.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik voor vanavond hoop;
Skate 4
fallout 4
tomb raider 2
destiny beta acces
Ps4 krijgt eindelijk DLNA
Nieuwe LBP game (komt niet tho)
Wat ook niet gebeurd maar wel leuk zou zijn is dat de ps4 backwards word
Oh en ik verwacht dat er een toffe game of thrones game komt (dus niet die van telltale, maar dit maal van EA oid)
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
Wat ik voor vanavond hoop;
Skate 4
fallout 4
tomb raider 2
destiny beta acces
Ps4 krijgt eindelijk DLNA
Nieuwe LBP game (komt niet tho)
Wat ook niet gebeurd maar wel leuk zou zijn is dat de ps4 backwards word
Oh en ik verwacht dat er een toffe game of thrones game komt (dus niet die van telltale, maar dit maal van EA oid)
Ik hoop stiekem dat dit rockstars game word voor 2015quote:Op maandag 9 juni 2014 17:02 schreef Rogan het volgende:
[..]
Yes. Dit.
En Red Dead Redemption 2.
Make it happen!
zoals ik al zei, komt toch niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBP komt sowieso niet, Media Molecule heeft niets om te laten zien op E3. Dat hebben ze onlangs nog bevestigd.
Tja, ze zullen wel bezig zijn met het poorten van GTA 5 naar PC en next gen consoles, maar ze moeten binnenkort ook weer wat nieuws releasen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Wat is LBP? en destiny beta acces kan je toch al krijgen?
[..]
Ik hoop stiekem dat dit rockstars game word voor 2015
LBP heeft nog geen ps4 versiequote:Op maandag 9 juni 2014 17:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Wat is LBP?LittleBigPlanet en destiny beta acces kan je toch al krijgen?
[..]
Ik hoop stiekem dat dit rockstars game word voor 2015
Ik vind het alleen kut dat ik RDR op de xbox had gekochtquote:Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef Rogan het volgende:
[..]
Tja, ze zullen wel bezig zijn met het poorten van GTA 5 naar PC en next gen consoles, maar ze moeten binnenkort ook weer wat nieuws releasen natuurlijk.
3 woorden!: zeep, mond en wassenquote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die RDR echt bagger vond ?
Na de gelekte beelden van Destiny heb ik dus totaal geen interesse meer in die game.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef Jimbo het volgende:
en destiny beta heeft nog geen datum, zou ergens deze of volgende maand komen geloof ik
het zal vast weer een grote anticlimax worden jaquote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Rogan het volgende:
[..]
Na de gelekte beelden van Destiny heb ik dus totaal geen interesse meer in die game.
quote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen kut dat ik RDR op de xbox had gekocht
[..]
3 woorden!: zeep, mond en wassen![]()
Damn..quote:Op maandag 9 juni 2014 17:07 schreef Jimbo het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die RDR echt bagger vond ?
Doen ze goed daar, gaan ze de conferenties ook streamen via hun kanaal?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:12 schreef gniffie het volgende:
Net de livestream van GameKings gezien. Sfeertje komt er al lekker in
http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-e3-2014-programma/quote:Op maandag 9 juni 2014 17:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
Doen ze goed daar, gaan ze de conferenties ook streamen via hun kanaal?
Volgens mij een voor- en nabeschouwing met Skate en Steven. Wordt tof dus.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-e3-2014-programma/
Jah doen ze. Geen idee of ze ook mee commentariëren over de conferentie streams heen. Zou ik wel geinig vinden.
Skate die tijdens het item van gisteren aangaf dat die lekker aan de pep ging om de nacht door te kunnen halen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:16 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij een voor- en nabeschouwing met Skate en Steven. Wordt tof dus.
Haha je moet hem niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Skate die tijdens het item van gisteren aangaf dat die lekker aan de pep ging om de nacht door te kunnen halen.![]()
Haha weet ik ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha je moet hem niet al te serieus nemen.
Microsoft zit Nintendo trouwens wel erg te aanbidden. Misschien een deal tussen die 2?
Blijkbaar hadden ze op de officiële Xbox site een video geplaatst waarin ze hun favoriete games bespraken en daar prezen ze Nintendo de hemel in, terwijl ze normaal gesproken nooit zo openlijk andere bedrijven prijzen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha weet ik ook wel.![]()
Hoe kom je bij dat laatste, dat heb ik gemist
Waar ga jij het bekijken?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb zin in Gears of War.
Nog 2 uur dan Microsoft conferentie.
Een samenwerking tussen die twee zou wel een aardig Megatonnetje zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 17:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden ze op de officiële Xbox site een video geplaatst waarin ze hun favoriete games bespraken en daar prezen ze Nintendo de hemel in, terwijl ze normaal gesproken nooit zo openlijk andere bedrijven prijzen.
twitch offical e3 stream?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Solo14 het volgende:
[..]
http://www.pu.nl/artikele(...)-e3-persconferentie/
Weet geen andere plek eigenlijk.
En ik met mijn Wii Uquote:Op maandag 9 juni 2014 17:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik hoop toch van niet inderdaad, dan zit ik hier met mijn PS4..
Als ik het er maar kan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee wat die andere is dus kan ik niets over zeggen
Haloquote:Op maandag 9 juni 2014 17:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als de deal zou inhouden dat er Xbox characters in Smash Bros komen oid..
Zoals ieder jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef Solo14 het volgende:
Gaan we hier ook ouwehoeren tijdens de conferentie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |