Haha je moet hem niet al te serieus nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Skate die tijdens het item van gisteren aangaf dat die lekker aan de pep ging om de nacht door te kunnen halen.![]()
Haha weet ik ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha je moet hem niet al te serieus nemen.
Microsoft zit Nintendo trouwens wel erg te aanbidden. Misschien een deal tussen die 2?
Blijkbaar hadden ze op de officiële Xbox site een video geplaatst waarin ze hun favoriete games bespraken en daar prezen ze Nintendo de hemel in, terwijl ze normaal gesproken nooit zo openlijk andere bedrijven prijzen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Haha weet ik ook wel.![]()
Hoe kom je bij dat laatste, dat heb ik gemist
Waar ga jij het bekijken?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb zin in Gears of War.
Nog 2 uur dan Microsoft conferentie.
Een samenwerking tussen die twee zou wel een aardig Megatonnetje zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 17:25 schreef Cikx het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden ze op de officiële Xbox site een video geplaatst waarin ze hun favoriete games bespraken en daar prezen ze Nintendo de hemel in, terwijl ze normaal gesproken nooit zo openlijk andere bedrijven prijzen.
twitch offical e3 stream?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Solo14 het volgende:
[..]
http://www.pu.nl/artikele(...)-e3-persconferentie/
Weet geen andere plek eigenlijk.
En ik met mijn Wii Uquote:Op maandag 9 juni 2014 17:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik hoop toch van niet inderdaad, dan zit ik hier met mijn PS4..
Als ik het er maar kan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee wat die andere is dus kan ik niets over zeggen
Haloquote:Op maandag 9 juni 2014 17:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als de deal zou inhouden dat er Xbox characters in Smash Bros komen oid..
Zoals ieder jaarquote:Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef Solo14 het volgende:
Gaan we hier ook ouwehoeren tijdens de conferentie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |