Volgens Ed boon is er morgen 2 juni 1 of andere announcement? geen idee waar etc maar e3 is toch pas een week later dan dat dus snap er niks van maarja :pquote:Op zondag 1 juni 2014 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke?
Ah, even gezocht
[..]
Als ie er is, dan ga ik het zien en een interview hebben
Waarschijnlijk morgen een teaser en op de E3 meer infoquote:Op zondag 1 juni 2014 14:48 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Volgens Ed boon is er morgen 2 juni 1 of andere announcement? geen idee waar etc maar e3 is toch pas een week later dan dat dus snap er niks van maarja :p
quote:
ik zou naar de officiële site gaan, die liegt vast niet. Overigens is het 10-12 juni, met de dag ervoor alle persconferenties. Die zijn nooit in het beursgebouw zelf.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Heb op 2 sites verschillende info gezien.
Je had gelijk, ' MK X ' is nu officieel confirmed inderdaad vandaag 2 juni. Nu benieuwd wat E3 erover brengtquote:Op zondag 1 juni 2014 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgen een teaser en op de E3 meer info
Pfff hou op hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Pheno het volgende:
Een "fuck het is al bijna zo ver": als je dan je mailtje krijgt van je vliegticketdealer dat je over vijf dagen toch echt vertrekt
Ik weet niet of ze er zijn (goodies dan), op de E3 zelf is zoiets minder dan op bv een gamescom, dat meer voor het publiek is.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Pfff hou op hoor
Kan je wat Destiny-Goodies voor me scoren?
Uhu, maar ik hoorde iets over collecterscards van Destiny ofzo. Mocht je iets extra's kunnen bemachtigen dan houd ik me aanbevolenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er zijn (goodies dan), op de E3 zelf is zoiets minder dan op bv een gamescom, dat meer voor het publiek is.
dat doen we meestal met kerst, tenminste, de meeste goodies komen daar terecht. Ik loop dit jaar in mijn eentje rond, dus heel veel tijd om daadwerkelijk op jacht te gaan heb ik niet. Maar als ze een gehele bag in mijn handen drukken kunnen we er altijd wat mee doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:17 schreef JimmyJames het volgende:
Gaan jullie nog een goodiebag verloten of zoiets?
Yeah, iedereen wil nu headlines halen voor ze verdrinken in het grootste geweld van de E3. Snap ik ook wel, maar het haalt wel iets van de OMG WTF GEBEURT WAAAAAH van E3 weg....quote:Op maandag 2 juni 2014 18:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
waarom weten we inmiddels een kwart al een week voor de E3.vandaag 3 games aangekondigd en een teaser voor een nieuwe god of war.
vroeger toen de E3 nog een grote verassing was.
Ja gaat lekker. Logisch aan de nee kant, die projecten kosten tegenwoordig teveel geld om maar even als tussendoor op een E3 tussen al dat geweld aan te kondigen. Maar toch, als je dan de beelden ziet is het wel vet. De zaal gaat uit z'n plaat als God of War wordt getoond.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
waarom weten we inmiddels een kwart al een week voor de E3.vandaag 3 games aangekondigd en een teaser voor een nieuwe god of war.
vroeger toen de E3 nog een grote verassing was.
Als er GTA V op zou staan zou niemand het meer gelovenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://powerleveled.com/n(...)hrough-social-media/
Ik denk nep... Maar andere kant wel een realistische lijst..
Unbound king of Shard of nightmarequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
http://powerleveled.com/n(...)hrough-social-media/
Ik denk nep... Maar andere kant wel een realistische lijst..
Waarschijnlijk ook fake, papier ziet er nog veel te "mooi" uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:56 schreef Aether het volgende:
'E3-presentatie Nintendo gelekt'
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:46 schreef Pheno het volgende:
Koffer gepakt, even een paar uur slapen en dan "My body is ready". Morgen in LA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |