abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:36:47 #51
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139756007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:34 schreef WJMW het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom dat vooruitgang zou zijn? Meer vervuiling en meer risico's op ongelukken puur omdat een paar testosteronbommetjes graag harduhhhr willen rijden.
200km/u is gewoon significant sneller dan 80 of 100. ;)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:38:03 #52
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139756078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:05 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me geen goed idee. Is gevaarlijker en belastender voor het milieu. Gewoon lekker laten zo.
als je alles in stand laatkan het milie nimmer een argument zijn, anders deden we niet wat we doen
  vrijdag 9 mei 2014 @ 21:38:50 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139756112
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:34 schreef WJMW het volgende:
Ik begrijp niet goed waarom dat vooruitgang zou zijn? Meer vervuiling en meer risico's op ongelukken puur omdat een paar testosteronbommetjes graag harduhhhr willen rijden.
is het niet zo dat het gevaarlijker is omdat er paar viva-dozen niet willen/kunnen opletten en eisen dat iedereen voor hen uitwijkt?
pi_139757645
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:36 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

200km/u is gewoon significant sneller dan 80 of 100. ;)
De afstanden binnen nl. zijn zo klein dat dit amper tijdwinst oplevert, combineer dat met het kleine aantal,auto's dat daadwerkelijk geschikt is voor deze snelheden en het aantal Mongolen dat hierdoor gevaarlijke situaties zullen creëeren en ik zie de baten de kosten niet overstijgen.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:08:04 #55
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_139757728
Hard rijden is gewoon fijn. Andere argumenten zijn er niet.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:15:28 #56
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139758133
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:06 schreef WJMW het volgende:

[..]

De afstanden binnen nl. zijn zo klein dat dit amper tijdwinst oplevert, combineer dat met het kleine aantal,auto's dat daadwerkelijk geschikt is voor deze snelheden en het aantal Mongolen dat hierdoor gevaarlijke situaties zullen creëeren en ik zie de baten de kosten niet overstijgen.
Niet mee eens. Naar Limburg vanuit Utrecht is toch bijna 2 uur. Amsterdam naar utrecht 45 minuten.

Hoge snelheden hebben een groot effect op je reistijd. ;)

Daarnaast is hard rijden gewoon leuk :D
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:35:21 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139759210
Nederlanders kunnen helemaal niet omgaan met snelheidsverschillen op de snelweg, ze kijken niet in hun spiegel bij het wisselen van sporen of zijn niet in staat in de schatten welke snelheid het achteropkomend verkeer heeft.
Als er een truttenschudder vlak voor je achter een vrachtwagen vandaan komt om die met 95 in te halen terwijl je daar met 150 of nog sneller aankomt op de Autobahn zijn het altijd gele nummerplaten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:37:03 #58
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139759305
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Nederlanders kunnen helemaal niet omgaan met snelheidsverschillen op de snelweg, ze kijken niet in hun spiegel bij het wisselen van sporen of zijn niet in staat in de schatten welke snelheid het achteropkomend verkeer heeft.
Als er een truttenschudder vlak voor je achter een vrachtwagen vandaan komt om die met 95 in te halen terwijl je daar met 150 of nog sneller aankomt op de Autobahn zijn het altijd gele nummerplaten.
Bij de grens misschien. Dieper in Duitsland zijn er ook zat Duitsers waarvoor je volop de rem moet ;)

(Wel in truddenschudders zoals jij ze bazelijk noemt :D )
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:38:23 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139759381
Oh god nee, zie nu pas dat dit een roadtrip topic is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:38:49 #60
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139759405
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh god nee, zie nu pas dat dit een roadtrip topic is.
:')
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:45:54 #61
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_139759763
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Nederlanders kunnen helemaal niet omgaan met snelheidsverschillen op de snelweg, ze kijken niet in hun spiegel bij het wisselen van sporen of zijn niet in staat in de schatten welke snelheid het achteropkomend verkeer heeft.
Als er een truttenschudder vlak voor je achter een vrachtwagen vandaan komt om die met 95 in te halen terwijl je daar met 150 of nog sneller aankomt op de Autobahn zijn het altijd gele nummerplaten.
We worden dan ook door de staat van wolven omgevormd naar schapen. Nederland is een land van kuddedieren. Die sukkelen gewoon achter elkaar aan.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:02:46 #62
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_139760628
Onze wegen zijn JUIST veilig omdat er een verantwoorde snelheidslimiet is.

TS is vast zo'n nimby die op de barricade gaat staan als er een coffeeshop in zijn straat wordt geopend, maar zelf pleit voor het niet handhaven van regels elders in het land.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:04:24 #63
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139760710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Onze wegen zijn JUIST veilig omdat er een verantwoorde snelheidslimiet is.
Bron dat het door ons lage snelheidslimiet komt? En waarom is 80 op de snelweg verantwoorder dan geen limiet?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:17:58 #64
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_139761471
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:04 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Bron dat het door ons lage snelheidslimiet komt? En waarom is 80 op de snelweg verantwoorder dan geen limiet?
bron dat 130 net zo veilig is als 80?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_139763004
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:35 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Die heb ik hier niet eens vermeld. :')

Hou je geflame binnen de klb :(
nee
tevens tl;dr
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:07:52 #66
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139764159
Maar desnoods maken we de boetes gewoon goedkoper. In Duitsland heb ik echt gewoon volledig schijt aan de snelheidslimieten.

Op de snelwegen rij ik gewoon hoe hard ik wil. Bijvoorbeeld volgas op ongelimiteerde stukken, 160 bij grote knooppunten en 150 wanneer je de rondwegen van steden oprijdt. Met een Nederlands kenteken kom je onder boetes uit en wanneer je er uiteindelijk toch eentje krijgt is het lachen om de prijs.

De provinciale wegen is ook een beetje doen wat je wilt. 130 wanneer er een streep in het midden van de weg zit. Wanneer die er niet zit is de weg vaak kronkeliger en is het bijna onmogelijk harder dan het snelheidslimiet te gaan. :D

Echt de duitse wegen _O_
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:08:54 #67
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139764208
That being said zijn de Duitse wegen wel enger. In Nederland kan je nog een beetje met je auto spelen en zijn kontje laten spelen.

In Duitsland naast een of ander ravijn in de sneeuw doe je dat toch minder snel :o
pi_139764591
Ik heb duidelijk op nee gestemd, waarom die wat een dikke en snelle auto willen rijden die rijden maar snel in duitsland vind ik.
pi_139764662
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:07 schreef NieuweNier het volgende:
Maar desnoods maken we de boetes gewoon goedkoper. In Duitsland heb ik echt gewoon volledig schijt aan de snelheidslimieten.

Op de snelwegen rij ik gewoon hoe hard ik wil. Bijvoorbeeld volgas op ongelimiteerde stukken, 160 bij grote knooppunten en 150 wanneer je de rondwegen van steden oprijdt. Met een Nederlands kenteken kom je onder boetes uit en wanneer je er uiteindelijk toch eentje krijgt is het lachen om de prijs.

De provinciale wegen is ook een beetje doen wat je wilt. 130 wanneer er een streep in het midden van de weg zit. Wanneer die er niet zit is de weg vaak kronkeliger en is het bijna onmogelijk harder dan het snelheidslimiet te gaan. :D

Echt de duitse wegen _O_
Dan heb je nog niet veel in dat land gereden 160 is alsof je stilstaat ten opzichte van sommige bestuurders, waar ik wel eens bijzat met 220 km en dat is nog langzaam.

En als iemand echt schijt aan de snelheids limieten daar heeft krijgt die gewoon voor een X maanden een autobahn verbot.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2014 00:22:15 ]
  zaterdag 10 mei 2014 @ 00:55:44 #70
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139766031
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan heb je nog niet veel in dat land gereden 160 is alsof je stilstaat ten opzichte van sommige bestuurders, waar ik wel eens bijzat met 220 km en dat is nog langzaam.

En als iemand echt schijt aan de snelheids limieten daar heeft krijgt die gewoon voor een X maanden een autobahn verbot.
Ja inderdaad. Dan zit je gebakje eindelijk op topsnelheid, en dan alsof je stil staat vliegt er een dikke bak aan je voorbij. Heerlijk. :D

Ik ben met 80, 60 en 40 te hard geflitst waarbij ik het me realiseerde. Die boetes heb ik niet binnen gekregen. *O*

Je moet gewoon niet negatief opvallen en maximaal 20km/u sneller gaan dan de aller snelste. En bij baustelle ofzo natuurlijk je wél aan de snelheid houden.

Pas als de politie je staande houdt krijg je een verbod. (en die hebben echt betere dingen te doen dan mensen aanhouden voor snelheid :P)

Idem voor in Utrecht. Meestal kan je gewoon voor een politieauto door rood fietsen. Soms kijken ze boos, andere momenten krijg je een waarschuwing. Maar als je je een beetje netjes gedraagt krijg je echt geen boete. ;)
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:30:37 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_139767145
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 21:38 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

als je alles in stand laatkan het milie nimmer een argument zijn, anders deden we niet wat we doen
Hoezo? Je kan het nu toch prima vinden maar niet wensen dat de belasting hoger wordt?
  zaterdag 10 mei 2014 @ 01:42:04 #72
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_139767551
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:01 schreef NieuweNier het volgende:

Overdag is het inderdaad niet mogelijk veilig hard te rijden op de drukke Nederlandse wegen.
Niet mee eens.
Tics van je petten.
pi_139768396
Altijd en overal "Freie Fahrt".
  zaterdag 10 mei 2014 @ 03:17:33 #74
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139768925
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:42 schreef nattermann het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Ik kan me voorstellen dat her verschilt per plek.

In en rond de randstad is het echter echt absoluut niet veilig hard te rijden.

Er zijn gewoon enorm veel knooppunten, splitsingen, opritten en afslagen, etc. Wanneer er veel verkeer overheen komt moer je ongeveer even hard rijden om plekjes voor elkaar te maken. Bovendien zijn er vaak files.

Je zal in Duitsland zien dat wanneer het druk is en er kans is op file, of wanneer er veel splitsingen, op en afritten en knooppunten enzo, er ook lage snelheidslimieten zijn. Voor de veiligheid.
pi_139769262
Ik vind het erger en meer verwarrend dat er op snelwegen steeds variable snelheden zijn. Soms mag je 80, soms 100, soms 120, soms 130. Allemaal gelul. Op elke snelweg (dus een weg die begint met de A) moet je 130 km/u kunnen. Alle geluids/milieunormen moeten daarop aangepast worden. Verder geldt die snelheid 24 per dag, dus niet 19-7 of dat soort onzin.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 09:34:24 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139769947
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 05:49 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het erger en meer verwarrend dat er op snelwegen steeds variable snelheden zijn. Soms mag je 80, soms 100, soms 120, soms 130. Allemaal gelul. Op elke snelweg (dus een weg die begint met de A) moet je 130 km/u kunnen. Alle geluids/milieunormen moeten daarop aangepast worden. Verder geldt die snelheid 24 per dag, dus niet 19-7 of dat soort onzin.
Dit dus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 09:36:15 #77
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_139769958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 09:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit dus
Daar ben ik het niet mee eens. Soms zijn er ook echt snelheidslimieten voor de veiligheid op bepaalde tijden ;)
pi_139770449
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hard rijden is gewoon fijn. Andere argumenten zijn er niet.
Ja precies, moeten we daarvoor extra verkeersslachtoffers (ook al zijn het tokkies in golfjes die nu denken ook 200 te mogen) en milieuvervuiling accepteren?
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_139770905
De mentaliteit van de NL autorijder is anders dan de Duitse en niet in staat een veel hogere limiet te verwerken. Daarom tegen. Ik wil niet doodgereden worden als ik 's nachts 120 rijdt en een jong gastje in een 10 jaar oud golfje met 200 (180 limiet, dus rijdt een NLer 20km harder) zich in mijn achterbak boort omdat hij de macht over het stuur verloor.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_139771152
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 20:09 schreef Civilian het volgende:

[..]

Doe t dan zoals in Duitsland, wanneer je daar rijdt als Nederlander. Onverzekerd rijden boven de 130 :) Lekker zelf voor de kosten opdraaien als je er een puinhoop van maakt
dit nog steeds denken anno 2014 :')
pi_139771370
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef NieuweNier het volgende:
Idem voor in Utrecht. Meestal kan je gewoon voor een politieauto door rood fietsen. Soms kijken ze boos, andere momenten krijg je een waarschuwing. Maar als je je een beetje netjes gedraagt krijg je echt geen boete. ;)
Haha inderdaad. Laatst reed ik zonder licht door rood precies voor een politieauto langs (had ik natuurlijk niet gezien dat het politie was), zegt die agent: "Hey ik vind het prima dat je zo oversteekt, maar doe dan voortaan wel je licht aan". "OK". "Fijne avond". :P
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:17:36 #82
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_139772657
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 03:17 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

In en rond de randstad is het echter echt absoluut niet veilig hard te rijden.

Nog steeds niet mee eens.
Tics van je petten.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:02:12 #83
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139773854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 01:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan het nu toch prima vinden maar niet wensen dat de belasting hoger wordt?
belasting? hoe kom je nou op belasting, dat zijn inkomsten _O-
pi_139774781
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 00:07 schreef NieuweNier het volgende:
Maar desnoods maken we de boetes gewoon goedkoper. In Duitsland heb ik echt gewoon volledig schijt aan de snelheidslimieten.

Op de snelwegen rij ik gewoon hoe hard ik wil. Bijvoorbeeld volgas op ongelimiteerde stukken, 160 bij grote knooppunten en 150 wanneer je de rondwegen van steden oprijdt. Met een Nederlands kenteken kom je onder boetes uit en wanneer je er uiteindelijk toch eentje krijgt is het lachen om de prijs.

De provinciale wegen is ook een beetje doen wat je wilt. 130 wanneer er een streep in het midden van de weg zit. Wanneer die er niet zit is de weg vaak kronkeliger en is het bijna onmogelijk harder dan het snelheidslimiet te gaan. :D

Echt de duitse wegen _O_
Ik heb over de 200 gezeten met een 500SEL
Die neukt jouw goedkope plastic wrakken in de kont, en jou erbij :')
En ik heb er niet eens een ''kijk-mij-nou''-topic over geopend :{w
pi_139775369
Het isgeen verkeerd idee, maar het gaat nooit gebeuren.
Net als dat boetes ipv vastgestelde bedragen, percentages van je inkomen zouden moeten zijn.
Gaat ook nooit gebeuren.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:53:59 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_139775387
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:02 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

belasting? hoe kom je nou op belasting, dat zijn inkomsten _O-
De belasting op het milieu.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:55:33 #87
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139775430
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De belasting op het milieu.
dat is niet statisch dus ik kan dat niet echt mee laten wegen
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:57:41 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_139775509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dat is niet statisch dus ik kan dat niet echt mee laten wegen
Het is vrij simpel. Als er gemiddeld harder gereden wordt komen er per saldo meer schadelijke stoffen in het milieu. Daar is weinig ingewikkelds aan.

Ik vind dat een reden om het niet te gaan verruimen.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:01:32 #89
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139775620
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 13:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het is vrij simpel. Als er gemiddeld harder gereden wordt komen er per saldo meer schadelijke stoffen in het milieu. Daar is weinig ingewikkelds aan.

Ik vind dat een reden om het niet te gaan verruimen.
Misschien moet men dan niet zo panisch doen over wat men toch niet wilt veranderen?

Ik pak liever de bron aan; het onnodige rijden, niet het rijden opzich
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:05:05 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_139775711
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:01 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Misschien moet men dan niet zo panisch doen over wat men toch niet wilt veranderen?

Ik pak liever de bron aan; het onnodige rijden, niet het rijden opzich
Ik ben voor en-en.

Linksom of rechtsom vind ik harder rijden toestaan niet nodig en onwenselijk vanwege de opgegeven redenen.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:06:20 #91
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_139775748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik ben voor en-en.

Linksom of rechtsom vind ik harder rijden toestaan niet nodig en onwenselijk vanwege de opgegeven redenen.
dus ook niet zachter?

het hoeft ook niet nodig te zijn, het gaat erom of het een optie is, nu wordt die keuze je ontnomen
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:07:33 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_139775779
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:06 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dus ook niet zachter?

het hoeft ook niet nodig te zijn, het gaat erom of het een optie is, nu wordt die keuze je ontnomen
Zachter vind ik ook niet nodig.

En het is inderdaad een vorm van vrijheidsbeperking ja. maar ik heb al aangegeven waarom ik die beperking nodig acht.
pi_139776141
Die norm of snelheid is in het leven geroepen dacht ik voor milieu en geluidsoverlast, en niet ieder auto is energie zuinig op die snelheid er zijn er die met pijn en moeite 130 halen er zijn er ook die met gemak die snelheid halen, en dus niet zuiniger zijn dan sommige zijn dan juist vervuilender.
Wacht met smart af dat de auto s zoals in een ander topic van alleen rijden dan loopt de staat aardig wat geld mis aan verkeers boetes lijkt me zo.
En dan zal dat andere probleem met buurtwachten misschien ook opgelost worden en zie ik het blauw weer waar het naar mijn idee hoort te wezen.
pi_139776204
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:07 schreef Hexagon het volgende:
En het is inderdaad een vorm van vrijheidsbeperking ja. maar ik heb al aangegeven waarom ik die beperking nodig acht.
Toch levert je argumentatie geen invulling op van de vraag waarom 130 km/u als max wel goed is en bijvoorbeeld 100 km/u of 160 km/u niet
  zaterdag 10 mei 2014 @ 14:27:02 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_139776317
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Toch levert je argumentatie geen invulling op van de vraag waarom 130 km/u als max wel goed is en bijvoorbeeld 100 km/u of 160 km/u niet
130 ipv 100 komt de automobilist die wil doorrijden tegemoet

130 ipv 160 om de milieubelasting en verhoogde onveiligheid meer beheersbaar te houden.
pi_139776404
Maar het zelfde verhaal kun je loslaten op alle andere maximumsnelheden. Bijvoorbeeld 120 km/u ipv. 100 km/u of 140 km/u, waarom zou 130 km/u dan ineens miraculeus het optimum zijn?
pi_139776511
TS als modelchauffeur is eigenlijk gewoon de beste reden om hier tegen te zijn.
pi_139776561
Wat wel erg hindelijk aan een strikte handhaving is, is dat iedereen rond elkaar gaat dansen met 2 km snelheidsverschil. Dan nog het verbod op rechts inhalen en een paar structurele linksplakkers en het feest is compleet op de A2.
pi_139776640
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef CafeRoker het volgende:
Wat wel erg hindelijk aan een strikte handhaving is, is dat iedereen rond elkaar gaat dansen met 2 km snelheidsverschil. Dan nog het verbod op rechts inhalen en een paar structurele linksplakkers en het feest is compleet op de A2.
Ik weet niet hoe jullie die smilies hier krijgen maar wou wel eentje plaatsen met klappende handjes bij deze.
pi_139776700
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef CafeRoker het volgende:
Wat wel erg hindelijk aan een strikte handhaving is, is dat iedereen rond elkaar gaat dansen met 2 km snelheidsverschil. Dan nog het verbod op rechts inhalen en een paar structurele linksplakkers en het feest is compleet op de A2.
Dat wil iedereen natuurlijk wel, dat ze gaan handhaven op linksplakken en geen richting aangeven. Maar ja, dat is nu eenmaal lastig om geautomatiseerd te controleren. ;( Wat mij betreft zetten ze de snelheidscontrole bij rustige verkeerssituaties uit. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')