Red Bull heeft een goede wagen gebouwd, achilleshiel is de Renault krachtbon. Zet er een Mercedes motor in, en Red Bull wint alles.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nja liever Mercedes dan Red Bull, maar wat strijd zou niet verkeerd zijn...
Is al opgelostquote:
Durf ik te betwijfelen, de kracht van Mercedes is juist dat ze de hele auto om die motor hebben gebouwd. Williams heeft ook een prima auto en kan toch niet in de buurt komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Red Bull heeft een goede wagen gebouwd, achilleshiel is de Renault krachtbon. Zet er een Mercedes motor in, en Red Bull wint alles.
Zit heen verrassing bij toch?quote:
Chassis en aerodynamica is idd gewoon top, maar ik gun het Red Bull niet meer en veel mensen met mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Red Bull heeft een goede wagen gebouwd, achilleshiel is de Renault krachtbon. Zet er een Mercedes motor in, en Red Bull wint alles.
Wel leuk dat Ricciardo het erg goed doet, ook onverwacht dat hij Vettel regelmatig om zijn oren rijdt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Chassis en aerodynamica is idd gewoon top, maar ik gun het Red Bull niet meer en veel mensen met mij.
Wat is zijn gewicht?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
SutilZijn gewicht
2 dagen niet eten
![]()
Ik zeg Vendeguard erin
OUtqualified door hun teamgenoot vind ik bij alle drie een verrassingquote:
Als ze nou eens die regels niet wijzigen en het deelnemersveld dichter bij elkaar laten komen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:28 schreef DeeBee het volgende:
Grote probleem in mijn ogen is dat door de vele regelwijzigingen en het ontbreken van testmogelijkheden het ontwerpen van een auto een halve loterij is geworden.
Of het werkt en dan ben je bijna direct kampioen, of het werkt niet en je hebt gelijk een verloren seizoen. Je ziet geen enkele progressie bij andere teams, omdat er fundamentele andere keuzes zijn gemaakt bij de ontwerpen en er geen enkele mogelijkheid in de regelementen is om die eruit te halen dmv testen of ontwikkeling (niet alleen tijdens het seizoen, maar ook voor het seizoen...).
Weet ik niet, maar door zijn lengte is ie in ieder geval te zwaar. Kan hij zelf weinig nog aan doen, hij heeft zelfs 2 dagen totaal niets gegeten om af te vallen. Hij doet andere trainingen om zijn spiermassa te verlagen. dat gaat weer ten kostte van zijn krachten. Waardoor die weer sneller verslapt, en zo gaat die cirkel rond. Sauber zal een beslissing moeten maken hierom, want de combi C33 + Sutil = geen resultaat.quote:
Gwn 22 Mercedes auto's maken. Dan zien we wie de beste is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als ze nou eens die regels niet wijzigen en het deelnemersveld dichter bij elkaar laten komen?
Gaat de kracht van de F1 verloren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Gwn 22 Mercedes auto's maken. Dan zien we wie de beste is.
Voor Button en Hulkenberg lijkt lengte en gewicht nooit een probleemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar door zijn lengte is ie in ieder geval te zwaar. Kan hij zelf weinig nog aan doen, hij heeft zelfs 2 dagen totaal niets gegeten om af te vallen. Hij doet andere trainingen om zijn spiermassa te verlagen. dat gaat weer ten kostte van zijn krachten. Waardoor die weer sneller verslapt, en zo gaat die cirkel rond. Sauber zal een beslissing moeten maken hierom, want de combi C33 + Sutil = geen resultaat.
De kracht van F1 is nu ook al verloren, omdat het (door)ontwikkelen van een wagen juist niet meer mogelijk is en het een soort 'hit and miss' is aan de ontwerptafel, zolang ze elk seizoen de regels blijven aanpassen...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gaat de kracht van de F1 verloren.
Die rijden dan ook in andere teamsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Voor Button en Hulkenberg lijkt lengte en gewicht nooit een probleem
Dit seizoen is 1 van de grootste veranderingen sinds jaren in de F1 volgend jaar zal het dichter bij mekaar liggen @ the front of the grid.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De kracht van F1 is nu ook al verloren, omdat het (door)ontwikkelen van een wagen juist niet meer mogelijk is en het een soort 'hit and miss' is aan de ontwerptafel, zolang ze elk seizoen de regels blijven aanpassen...
Ik bedoel in hun carrière. Bij geen 1 team was het een probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die rijden dan ook in andere teams
Dit dus. Ze moeten gewoon de regels een paar jaar hetzelfde laten zodat er nivellering komt...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De kracht van F1 is nu ook al verloren, omdat het (door)ontwikkelen van een wagen juist niet meer mogelijk is en het een soort 'hit and miss' is aan de ontwerptafel, zolang ze elk seizoen de regels blijven aanpassen...
De huidige motoren+ het hele elektronische pakket zijn dan ook een stuk zwaarder.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel in hun carrière. Bij geen 1 team was het een probleem.
Dat wil dan zeggen dat die wagens al ver onder het minimum gewicht zaten, waardoor ze niets aan hun gewicht moesten doen behalve erop op letten dat ze niet (te veel) bij komen qua gewicht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel in hun carrière. Bij geen 1 team was het een probleem.
Het -lijkt- een reden waarom Hulkenberg niet in een topteam rijdt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel in hun carrière. Bij geen 1 team was het een probleem.
Volgens mij zijn de wagens nog nooit zo aan elkaar gewaagd geweest als de afgelopen paar jaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Ze moeten gewoon de regels een paar jaar hetzelfde laten zodat er nivellering komt...
Ze willen gwn geen risico nemen...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het -lijkt- een reden waarom Hulkenberg niet in een topteam rijdt.
Kijk maar eens hoe dicht de Caterhams en Marrussias achter de no1 zitten en vergelijk het met 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de wagens nog nooit zo aan elkaar gewaagd geweest als de afgelopen paar jaar.
Magnussen is geen risico?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ze willen gwn geen risico nemen...
Denk je nu echt dat Hulkenberg niet overwogen was? En Hulkenberg stond in het lijstje bij Ferrari om het stoeltje naast Alonso te krijgen. Die hebben ze btw via een sms-je van Domenicali verteld dat ie dat stoeltje niet kreeg. En dat ging daadwerkelijk om zijn gewicht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:39 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hulkenberg was al naar FI en Magnussen is een talent. Ze hopen dat hij de nieuwe LH is.
Hahaha.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:41 schreef Fer het volgende:
Hulkenberg is heel goed, maar niet beter dan Rosberg, Raikonnen of Riciardo. Dus in welk team zou die dan moeten?
Klopt. Komt voornamelijk omdat de regels zo belachelijk streng zijn dat innovatie alleen mogelijk is in maffe oplossingen als dubbele diffusers, f-ducts, geblazen diffusers, getrapte neuzen, piemelneuzen en andere ongein die na een seizoen alweer verboden zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de wagens nog nooit zo aan elkaar gewaagd geweest als de afgelopen paar jaar.
Best wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg dat ik hoop dat Chilton morgen uitvalt?
Er is geen enkele basis om dat op te roepen.quote:
Sowieso heb ik het voorgevoel dat ik dit weekend dik ga falen met mijn manager.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen geweldige dag voor de manager.
Ricciardo doet het tot nu toe wel aardig voor me.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen geweldige dag voor de manager.
Die hebben na Mercedes en Red Bull de snelste auto...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah ik vond ze in FP 1 & 2 niet zo overtuigend...
Die kon ik helaas niet betalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ricciardo doet het tot nu toe wel aardig voor me.
Even snel als Ferrari, Force India en Lotus hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die hebben na Mercedes en Red Bull de snelste auto...
Ach, ik heb in de voorgaande races genoeg tegenvallers met Massa gehad. Dus toen ik zag dat ik genoeg geld had voor Ricciardo ben ik maar voor hem gegaan. Nu nog afwachten wat het gaat brengen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon ik helaas niet betalen.
Lotusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Even snel als Ferrari, Force India en Lotus hoor.
Het gaat in Spanje niet echt om snelheid, of had je dat nog niet door?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die hebben na Mercedes en Red Bull de snelste auto...
Zo ongeveer elke race komt het er niet uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lotus![]()
![]()
![]()
Williams is normaal gesproken sneller dan Force India en Ferrari. Het komt er alleen niet helemaal uit hier.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het gaat in Spanje niet echt om snelheid, of had je dat nog niet door?
In 2009 en 2011 kwam er het hele jaar niet uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke race komt het er niet uit.
Door regenkwali's waren hun races al verpest.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke race komt het er niet uit.
Niet? Volgens mij zijn ze de snelsten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lotus![]()
![]()
![]()
Williams is normaal gesproken sneller dan Force India en Ferrari. Het komt er alleen niet helemaal uit hier.
Lol, nu ik het zo zie staan. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat hij gewoon Louis heet, maar dan misspelled.quote:
''Normaal''? Dus het is allemaal puur toeval dat Alonso 3de staat in het WK voor de 2 Williamsen? En dat Hulkenberg voor zowel Bottas als Massa staat, en dat Perez ook nog eens voor Massa staat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Williams is normaal gesproken sneller dan Force India en Ferrari. Het komt er alleen niet helemaal uit hier.
Williams is poep in de regen, waardoor hun race al is verpest. In Melbourne waren ze duidelijk de best of the rest in Bahrein waren zo ook aan het vechten voor een podium.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''Normaal''? Dus het is allemaal puur toeval dat Alonso 3de staat in het WK voor de 2 Williamsen? En dat Hulkenberg voor zowel Bottas als Massa staat, en dat Perez ook voor Massa staat.
Nee... kijk eens naar de uitslag...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:13 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is de pikorde Mercedes, Redbull, Ferrari. Hierna komt een groep die allemaal ongeveer evensnel is, Williams, Force India, Mclaren, Lotus en Torro Rosso. Sauber is duidelijke langzamer en meestal 17,18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |