Goed voor mijn manager!quote:
Ze gaan nog niet voluit?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe de baan langzamer dan gister is, terwijl ze minder benzine hebben.
Andere weersomstandigheden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe de baan langzamer dan gister is, terwijl ze minder benzine hebben.
De quali gaat nog welquote:
Klopt, de overmacht is net zo groot als Schumi in zijn dominante jaren. Gaap. Nooit gedacht dat het dit seizoen zo een overmacht zou worden voor Mercedes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:17 schreef Syntix het volgende:
Die Mercedes zijn ook zo fucking snel heRosberg doet ff rustig aan en zet een 1.26 neer en kan weer stoppen
Nja liever Mercedes dan Red Bullquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, de overmacht is net zo groot als Schumi in zijn dominante jaren. Gaap. Nooit gedacht dat het dit seizoen zo een overmacht zou worden voor Mercedes.
Nou eigenlijk alleen 2002. De andere jaren waren de andere teams een stuk dichterbij (vooral McLaren). In 2002 kon zelfs Barrichello nog een aantal races winnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt, de overmacht is net zo groot als Schumi in zijn dominante jaren. Gaap. Nooit gedacht dat het dit seizoen zo een overmacht zou worden voor Mercedes.
Red Bull heeft een goede wagen gebouwd, achilleshiel is de Renault krachtbon. Zet er een Mercedes motor in, en Red Bull wint alles.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nja liever Mercedes dan Red Bull, maar wat strijd zou niet verkeerd zijn...
Is al opgelostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |