Sowieso heb ik het voorgevoel dat ik dit weekend dik ga falen met mijn manager.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen geweldige dag voor de manager.
Ricciardo doet het tot nu toe wel aardig voor me.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen geweldige dag voor de manager.
Die hebben na Mercedes en Red Bull de snelste auto...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Muah ik vond ze in FP 1 & 2 niet zo overtuigend...
Die kon ik helaas niet betalen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ricciardo doet het tot nu toe wel aardig voor me.
Even snel als Ferrari, Force India en Lotus hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die hebben na Mercedes en Red Bull de snelste auto...
Ach, ik heb in de voorgaande races genoeg tegenvallers met Massa gehad. Dus toen ik zag dat ik genoeg geld had voor Ricciardo ben ik maar voor hem gegaan. Nu nog afwachten wat het gaat brengen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kon ik helaas niet betalen.
Lotusquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Even snel als Ferrari, Force India en Lotus hoor.
Het gaat in Spanje niet echt om snelheid, of had je dat nog niet door?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Die hebben na Mercedes en Red Bull de snelste auto...
Zo ongeveer elke race komt het er niet uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lotus![]()
![]()
![]()
Williams is normaal gesproken sneller dan Force India en Ferrari. Het komt er alleen niet helemaal uit hier.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het gaat in Spanje niet echt om snelheid, of had je dat nog niet door?
In 2009 en 2011 kwam er het hele jaar niet uit.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke race komt het er niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |