Durf ik te betwijfelen, de kracht van Mercedes is juist dat ze de hele auto om die motor hebben gebouwd. Williams heeft ook een prima auto en kan toch niet in de buurt komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Red Bull heeft een goede wagen gebouwd, achilleshiel is de Renault krachtbon. Zet er een Mercedes motor in, en Red Bull wint alles.
Zit heen verrassing bij toch?quote:
Chassis en aerodynamica is idd gewoon top, maar ik gun het Red Bull niet meer en veel mensen met mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Red Bull heeft een goede wagen gebouwd, achilleshiel is de Renault krachtbon. Zet er een Mercedes motor in, en Red Bull wint alles.
Wel leuk dat Ricciardo het erg goed doet, ook onverwacht dat hij Vettel regelmatig om zijn oren rijdt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Chassis en aerodynamica is idd gewoon top, maar ik gun het Red Bull niet meer en veel mensen met mij.
Wat is zijn gewicht?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
SutilZijn gewicht
2 dagen niet eten
![]()
Ik zeg Vendeguard erin
OUtqualified door hun teamgenoot vind ik bij alle drie een verrassingquote:
Als ze nou eens die regels niet wijzigen en het deelnemersveld dichter bij elkaar laten komen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:28 schreef DeeBee het volgende:
Grote probleem in mijn ogen is dat door de vele regelwijzigingen en het ontbreken van testmogelijkheden het ontwerpen van een auto een halve loterij is geworden.
Of het werkt en dan ben je bijna direct kampioen, of het werkt niet en je hebt gelijk een verloren seizoen. Je ziet geen enkele progressie bij andere teams, omdat er fundamentele andere keuzes zijn gemaakt bij de ontwerpen en er geen enkele mogelijkheid in de regelementen is om die eruit te halen dmv testen of ontwikkeling (niet alleen tijdens het seizoen, maar ook voor het seizoen...).
Weet ik niet, maar door zijn lengte is ie in ieder geval te zwaar. Kan hij zelf weinig nog aan doen, hij heeft zelfs 2 dagen totaal niets gegeten om af te vallen. Hij doet andere trainingen om zijn spiermassa te verlagen. dat gaat weer ten kostte van zijn krachten. Waardoor die weer sneller verslapt, en zo gaat die cirkel rond. Sauber zal een beslissing moeten maken hierom, want de combi C33 + Sutil = geen resultaat.quote:
Gwn 22 Mercedes auto's maken. Dan zien we wie de beste is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als ze nou eens die regels niet wijzigen en het deelnemersveld dichter bij elkaar laten komen?
Gaat de kracht van de F1 verloren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Gwn 22 Mercedes auto's maken. Dan zien we wie de beste is.
Voor Button en Hulkenberg lijkt lengte en gewicht nooit een probleemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar door zijn lengte is ie in ieder geval te zwaar. Kan hij zelf weinig nog aan doen, hij heeft zelfs 2 dagen totaal niets gegeten om af te vallen. Hij doet andere trainingen om zijn spiermassa te verlagen. dat gaat weer ten kostte van zijn krachten. Waardoor die weer sneller verslapt, en zo gaat die cirkel rond. Sauber zal een beslissing moeten maken hierom, want de combi C33 + Sutil = geen resultaat.
De kracht van F1 is nu ook al verloren, omdat het (door)ontwikkelen van een wagen juist niet meer mogelijk is en het een soort 'hit and miss' is aan de ontwerptafel, zolang ze elk seizoen de regels blijven aanpassen...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gaat de kracht van de F1 verloren.
Die rijden dan ook in andere teamsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Voor Button en Hulkenberg lijkt lengte en gewicht nooit een probleem
Dit seizoen is 1 van de grootste veranderingen sinds jaren in de F1 volgend jaar zal het dichter bij mekaar liggen @ the front of the grid.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De kracht van F1 is nu ook al verloren, omdat het (door)ontwikkelen van een wagen juist niet meer mogelijk is en het een soort 'hit and miss' is aan de ontwerptafel, zolang ze elk seizoen de regels blijven aanpassen...
Ik bedoel in hun carrière. Bij geen 1 team was het een probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die rijden dan ook in andere teams
Dit dus. Ze moeten gewoon de regels een paar jaar hetzelfde laten zodat er nivellering komt...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De kracht van F1 is nu ook al verloren, omdat het (door)ontwikkelen van een wagen juist niet meer mogelijk is en het een soort 'hit and miss' is aan de ontwerptafel, zolang ze elk seizoen de regels blijven aanpassen...
De huidige motoren+ het hele elektronische pakket zijn dan ook een stuk zwaarder.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel in hun carrière. Bij geen 1 team was het een probleem.
Dat wil dan zeggen dat die wagens al ver onder het minimum gewicht zaten, waardoor ze niets aan hun gewicht moesten doen behalve erop op letten dat ze niet (te veel) bij komen qua gewicht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel in hun carrière. Bij geen 1 team was het een probleem.
Het -lijkt- een reden waarom Hulkenberg niet in een topteam rijdt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik bedoel in hun carrière. Bij geen 1 team was het een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |