Volgens mij zijn de wagens nog nooit zo aan elkaar gewaagd geweest als de afgelopen paar jaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Ze moeten gewoon de regels een paar jaar hetzelfde laten zodat er nivellering komt...
Ze willen gwn geen risico nemen...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het -lijkt- een reden waarom Hulkenberg niet in een topteam rijdt.
Kijk maar eens hoe dicht de Caterhams en Marrussias achter de no1 zitten en vergelijk het met 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de wagens nog nooit zo aan elkaar gewaagd geweest als de afgelopen paar jaar.
Magnussen is geen risico?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ze willen gwn geen risico nemen...
Denk je nu echt dat Hulkenberg niet overwogen was? En Hulkenberg stond in het lijstje bij Ferrari om het stoeltje naast Alonso te krijgen. Die hebben ze btw via een sms-je van Domenicali verteld dat ie dat stoeltje niet kreeg. En dat ging daadwerkelijk om zijn gewicht.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:39 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hulkenberg was al naar FI en Magnussen is een talent. Ze hopen dat hij de nieuwe LH is.
Hahaha.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:41 schreef Fer het volgende:
Hulkenberg is heel goed, maar niet beter dan Rosberg, Raikonnen of Riciardo. Dus in welk team zou die dan moeten?
Klopt. Komt voornamelijk omdat de regels zo belachelijk streng zijn dat innovatie alleen mogelijk is in maffe oplossingen als dubbele diffusers, f-ducts, geblazen diffusers, getrapte neuzen, piemelneuzen en andere ongein die na een seizoen alweer verboden zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de wagens nog nooit zo aan elkaar gewaagd geweest als de afgelopen paar jaar.
Best wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het erg dat ik hoop dat Chilton morgen uitvalt?
Er is geen enkele basis om dat op te roepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |