Door regenkwali's waren hun races al verpest.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke race komt het er niet uit.
Niet? Volgens mij zijn ze de snelsten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lotus![]()
![]()
![]()
Williams is normaal gesproken sneller dan Force India en Ferrari. Het komt er alleen niet helemaal uit hier.
Lol, nu ik het zo zie staan. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat hij gewoon Louis heet, maar dan misspelled.quote:
''Normaal''? Dus het is allemaal puur toeval dat Alonso 3de staat in het WK voor de 2 Williamsen? En dat Hulkenberg voor zowel Bottas als Massa staat, en dat Perez ook nog eens voor Massa staat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Williams is normaal gesproken sneller dan Force India en Ferrari. Het komt er alleen niet helemaal uit hier.
Williams is poep in de regen, waardoor hun race al is verpest. In Melbourne waren ze duidelijk de best of the rest in Bahrein waren zo ook aan het vechten voor een podium.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''Normaal''? Dus het is allemaal puur toeval dat Alonso 3de staat in het WK voor de 2 Williamsen? En dat Hulkenberg voor zowel Bottas als Massa staat, en dat Perez ook voor Massa staat.
Nee... kijk eens naar de uitslag...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:13 schreef Fer het volgende:
Volgens mij is de pikorde Mercedes, Redbull, Ferrari. Hierna komt een groep die allemaal ongeveer evensnel is, Williams, Force India, Mclaren, Lotus en Torro Rosso. Sauber is duidelijke langzamer en meestal 17,18
Je zou wel kunnen zeggen dat het een wereld van verschil is met Maldo. Ben benieuwd of Lotus de ballen heeft om Maldonado eens flink op de vingers te tikken als die zo blijft doorgaan. Eigenlijk liever de deur te wijzen, al zal dat nooit gaan gebeuren.quote:
Niet overdrijven, Mercedes klopt Wiliams met 0,5 seconde per rondje...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Kwam door de regen. Williams is beest als het droog is.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Massa verliest even 7 tienden in de laatste sector...
Ik bedoelde dat ze de strijd aan kunnen gaan met Red Bull in het droge. Mercedes is van een ander planeet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Mercedes klopt Wiliams met 0,5 seconde per rondje...
Zullen ze door het sponsorgeld wat Maldonado meebrengt waarschijnlijk niet zo snel doen. Helemaal niet met de financiële situatie waar Lotus momenteel inzit. Hoop in ieder geval dat ze dat snel op orde krijgen waardoor ze Pastor wat makkelijker de deur kunnen wijzen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je zou wel kunnen zeggen dat het een wereld van verschil is met Maldo. Ben benieuwd of Lotus de ballen heeft om Maldonado eens flink op de vingers te tikken als die zo blijft doorgaan. Eigenlijk liever de deur te wijzen, al zal dat nooit gaan gebeuren.
Lotus heeft die miljoenen van Malledonna wel nodig, maar als hij auto's af blijft schrijven dan raakt het de ontwikkeling van de auto op een gegeven moment behoorlijk en kunnen ze niet meer alles verbeteren wat ze nog willen doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je zou wel kunnen zeggen dat het een wereld van verschil is met Maldo. Ben benieuwd of Lotus de ballen heeft om Maldonado eens flink op de vingers te tikken als die zo blijft doorgaan. Eigenlijk liever de deur te wijzen, al zal dat nooit gaan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |