Door regenkwali's waren hun races al verpest.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke race komt het er niet uit.
Niet? Volgens mij zijn ze de snelsten?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Lotus![]()
![]()
![]()
Williams is normaal gesproken sneller dan Force India en Ferrari. Het komt er alleen niet helemaal uit hier.
Lol, nu ik het zo zie staan. Ik heb er nooit bij stilgestaan dat hij gewoon Louis heet, maar dan misspelled.quote:
''Normaal''? Dus het is allemaal puur toeval dat Alonso 3de staat in het WK voor de 2 Williamsen? En dat Hulkenberg voor zowel Bottas als Massa staat, en dat Perez ook nog eens voor Massa staat.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:57 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Williams is normaal gesproken sneller dan Force India en Ferrari. Het komt er alleen niet helemaal uit hier.
Williams is poep in de regen, waardoor hun race al is verpest. In Melbourne waren ze duidelijk de best of the rest in Bahrein waren zo ook aan het vechten voor een podium.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
''Normaal''? Dus het is allemaal puur toeval dat Alonso 3de staat in het WK voor de 2 Williamsen? En dat Hulkenberg voor zowel Bottas als Massa staat, en dat Perez ook voor Massa staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |