Moest ons aller Cornald zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
Commentaar van Daniel Dekker? Klopt dat wel?
Topquote:
Israël vind ik top.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:25 schreef Greys het volgende:
Oeh, Noorwegen heeft wel een goede plek zo na dat geschreeuw van Israel![]()
Hopen dat hij zijn zenuwen kan bedwingen en niet vals gaat zingen.
Carl de tattoo biker![]()
Ohquote:
Een vrouw met een baard die verdómd goed live kan zingenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
Ben benieuwd wat er vanavond allemaal langs gaat komen
Van mij niet iig, ik vind het een mooi nummer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
En ik verheug me op Conchita-met-baard en ik hoop dat ze geen geboeeeee krijgt
Ik zal het mee gaan makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik vind het een halve minuut leuk, daarna zet ik het zachter hahaha.
[..]
Een vrouw met een baard die verdómd goed live kan zingen
Ja oké, ik zet de volume ook niet op max.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb ook nog niks gehoord, en van de eerste alleen CATS natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:28 schreef Stickertje het volgende:
ik heb geen een liedje gehoord in deze halve finale.. hopelijk zit er weer zo;n kwaliteit bij als bake a cake
alle jaren dat "we" er niet bij waren keek ik veel objectiever naar de anderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:29 schreef Greys het volgende:
Even de concurrentie van Nederland voor de finale bekijken
Toch gek he, dat we daar serieus naar mogen kijken dit jaar haha, omdat 'we' het zo goed doen!
quote:
Een man met een pruik toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Een vrouw met een baard die verdómd goed live kan zingen
Diezelfde B-sterren weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Susi het volgende:
Nou, er zijn weer allemaal experts uit de kast getrokken
kipfiletquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook noemen
En een galajurk. En fake borsten
Lijkt wel zo ja, Do ziet er net zo make-uploos uit als gisteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben ze van tevoren 2 soorten interviews afgenomen? Een versie voor wanneer ze door zijn en een versie voor wanneer ze afvallen?
Hebben ze dezelfde kleren aan ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben ze van tevoren 2 soorten interviews afgenomen? Een versie voor wanneer ze door zijn en een versie voor wanneer ze afvallen?
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Echt elke keer als het nummer begint hoor ik: Every breath you take.
Dat weten ze niet te verbergen iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Yupquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is dit serieus geacteerd en opgenomen voor bekend was dat ze in de finale zaten?![]()
Lijkt het wel op.
je eigen vraag beantwoordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is dit serieus geacteerd en opgenomen voor bekend was dat ze in de finale zaten?![]()
Lijkt het wel op.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik kijk in Belgie naar één TV. Dat is HD. NL1 is in Belgie niet HD; maar zaterdag kijk ik NL1quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
kijkt er iemand via de belg? commentaar is veel valser daar
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef iBenny het volgende:
Dit is toch gewoon opgenomen voordat ze optraden?!
5e, zie het lijstje in de OPquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:35 schreef remcoP het volgende:
Als hoeveelste mag Polen? Dan kan ik dan ff een fapje doen.
5e. Have fun.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:35 schreef remcoP het volgende:
Als hoeveelste mag Polen? Dan kan ik dan ff een fapje doen.
Hoezo sturende vragen..quote:
Slim gedaan van ze, want daardoor is er al een stukje herkenbaarheid bij veel kijkers. En het klinkt niet als een rip off verder zoals Duitsland vorig jaar, dat leek nogal op euphoria en dat horen mensen ook wel dus dan sla je de plank volledig mis.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk toch ess?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
Nu snap ik ook waarom die Poolse clip zoveel views heeft
Fantastisch!quote:
Best vaakquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastisch!
Hoeveel keer heb jij het al gezien?
Ja dat weet ik lieve schat, ik zat ook te kijkenquote:
450 keer?quote:
Man.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef Stickertje het volgende:
is dat een man met pruik of vrouw met opplakbaard?
ZIJN JA ZIJNquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb pas nog YouTube clipjes van z'n optreden bij X-Factor zitten kijken. Daar had ie geen baard.
dat is echt fantastischquote:
Hij zingt geweldig. De rest vind ik maar niks..quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Conchita.
Hij heeft heel die toestanden niet nodig.
als het een lul heeft is het een hijquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
ZIJN JA ZIJN
Conchita is een haar
Vrouw met baardgroei, heb jij geen baardgroei?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef Stickertje het volgende:
is dat een man met pruik of vrouw met opplakbaard?
Ik heb dit gemist dinsdag maar ik heb dus niks gemist.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef remcoP het volgende:
[..]
In Volendam komt dat allemaal niet voor hè?
Toen was ze nog een jongen. Rustig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
ZIJN JA ZIJN
Conchita is een haar
Ja dat dacht ik alquote:
Je HOEFT er niet mee naar bed hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn buurvrouw heeft een snor, dat is erg, maar dit is werkelijk walgelijk
nee heb alleen harige tenenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vrouw met baardgroei, heb jij geen baardgroei?
Ik heb ook geen baardgroeiquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vrouw met baardgroei, heb jij geen baardgroei?
Ja, ik zit er ook niet op te wachten. Tijd om dan naar de WC te gaan en de krant nog eens in te zienquote:
geylquote:
maar als jij act als een vrouw gaat ben je een zij, dat zei zij zelf toen bij de persconferentiequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als het een lul heeft is het een hij
Helemaal niks. Is aantrekkelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook geen baardgroei![]()
Wat is er mis met me?
Oh gelukkigquote:
het pakje wel jaquote:
En die travestietquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Israel had vroeger leuke liedjes. Hallelujah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |