Best vaakquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fantastisch!
Hoeveel keer heb jij het al gezien?
Ja dat weet ik lieve schat, ik zat ook te kijkenquote:
450 keer?quote:
Man.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef Stickertje het volgende:
is dat een man met pruik of vrouw met opplakbaard?
ZIJN JA ZIJNquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb pas nog YouTube clipjes van z'n optreden bij X-Factor zitten kijken. Daar had ie geen baard.
dat is echt fantastischquote:
Hij zingt geweldig. De rest vind ik maar niks..quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Conchita.
Hij heeft heel die toestanden niet nodig.
als het een lul heeft is het een hijquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
ZIJN JA ZIJN
Conchita is een haar
Vrouw met baardgroei, heb jij geen baardgroei?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:38 schreef Stickertje het volgende:
is dat een man met pruik of vrouw met opplakbaard?
Ik heb dit gemist dinsdag maar ik heb dus niks gemist.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef remcoP het volgende:
[..]
In Volendam komt dat allemaal niet voor hè?
Toen was ze nog een jongen. Rustig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
ZIJN JA ZIJN
Conchita is een haar
Ja dat dacht ik alquote:
Je HOEFT er niet mee naar bed hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn buurvrouw heeft een snor, dat is erg, maar dit is werkelijk walgelijk
nee heb alleen harige tenenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vrouw met baardgroei, heb jij geen baardgroei?
Ik heb ook geen baardgroeiquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Vrouw met baardgroei, heb jij geen baardgroei?
Ja, ik zit er ook niet op te wachten. Tijd om dan naar de WC te gaan en de krant nog eens in te zienquote:
geylquote:
maar als jij act als een vrouw gaat ben je een zij, dat zei zij zelf toen bij de persconferentiequote:Op donderdag 8 mei 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als het een lul heeft is het een hij
Helemaal niks. Is aantrekkelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook geen baardgroei![]()
Wat is er mis met me?
Oh gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |