Moest ons aller Cornald zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:17 schreef Pandaplint het volgende:
Commentaar van Daniel Dekker? Klopt dat wel?
Topquote:
Israël vind ik top.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:25 schreef Greys het volgende:
Oeh, Noorwegen heeft wel een goede plek zo na dat geschreeuw van Israel![]()
Hopen dat hij zijn zenuwen kan bedwingen en niet vals gaat zingen.
Carl de tattoo biker![]()
Ohquote:
Een vrouw met een baard die verdómd goed live kan zingenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
Ben benieuwd wat er vanavond allemaal langs gaat komen
Van mij niet iig, ik vind het een mooi nummer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:26 schreef Greys het volgende:
En ik verheug me op Conchita-met-baard en ik hoop dat ze geen geboeeeee krijgt
Ik zal het mee gaan makenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik vind het een halve minuut leuk, daarna zet ik het zachter hahaha.
[..]
Een vrouw met een baard die verdómd goed live kan zingen
Ja oké, ik zet de volume ook niet op max.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb ook nog niks gehoord, en van de eerste alleen CATS natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:28 schreef Stickertje het volgende:
ik heb geen een liedje gehoord in deze halve finale.. hopelijk zit er weer zo;n kwaliteit bij als bake a cake
alle jaren dat "we" er niet bij waren keek ik veel objectiever naar de anderenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:29 schreef Greys het volgende:
Even de concurrentie van Nederland voor de finale bekijken
Toch gek he, dat we daar serieus naar mogen kijken dit jaar haha, omdat 'we' het zo goed doen!
quote:
Een man met een pruik toch?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
[..]
Een vrouw met een baard die verdómd goed live kan zingen
Diezelfde B-sterren weerquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Susi het volgende:
Nou, er zijn weer allemaal experts uit de kast getrokken
kipfiletquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook noemen
En een galajurk. En fake borsten
Lijkt wel zo ja, Do ziet er net zo make-uploos uit als gisteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben ze van tevoren 2 soorten interviews afgenomen? Een versie voor wanneer ze door zijn en een versie voor wanneer ze afvallen?
Hebben ze dezelfde kleren aan ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben ze van tevoren 2 soorten interviews afgenomen? Een versie voor wanneer ze door zijn en een versie voor wanneer ze afvallen?
Dit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Echt elke keer als het nummer begint hoor ik: Every breath you take.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |