Dat weten ze niet te verbergen iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben ze van tevoren 2 soorten interviews afgenomen? Een versie voor wanneer ze door zijn en een versie voor wanneer ze afvallen?
Yupquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is dit serieus geacteerd en opgenomen voor bekend was dat ze in de finale zaten?![]()
Lijkt het wel op.
je eigen vraag beantwoordenquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is dit serieus geacteerd en opgenomen voor bekend was dat ze in de finale zaten?![]()
Lijkt het wel op.
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben ze van tevoren 2 soorten interviews afgenomen? Een versie voor wanneer ze door zijn en een versie voor wanneer ze afvallen?
Ik ook!quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Echt elke keer als het nummer begint hoor ik: Every breath you take.
Ik kijk in Belgie naar één TV. Dat is HD. NL1 is in Belgie niet HD; maar zaterdag kijk ik NL1quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
kijkt er iemand via de belg? commentaar is veel valser daar
quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:34 schreef iBenny het volgende:
Dit is toch gewoon opgenomen voordat ze optraden?!
5e, zie het lijstje in de OPquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:35 schreef remcoP het volgende:
Als hoeveelste mag Polen? Dan kan ik dan ff een fapje doen.
5e. Have fun.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:35 schreef remcoP het volgende:
Als hoeveelste mag Polen? Dan kan ik dan ff een fapje doen.
Hoezo sturende vragen..quote:
Slim gedaan van ze, want daardoor is er al een stukje herkenbaarheid bij veel kijkers. En het klinkt niet als een rip off verder zoals Duitsland vorig jaar, dat leek nogal op euphoria en dat horen mensen ook wel dus dan sla je de plank volledig mis.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Echt elke keer als het nummer begint hoor ik: Every breath you take.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk toch ess?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
Nu snap ik ook waarom die Poolse clip zoveel views heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |