abonnement Unibet Coolblue
pi_139613070






----------------------------------------------------------------------------------------------

Originele OP:
quote:
Ik snap niet dat sommigen daar zo moeilijk over doen

Ik vind dat de wereldbevolking moet worden uitgedund

Kijk naar Egypte

Die gaat het niet meer redden

En waar denk je dat al die mensen naar toe zullen gaan...Europa, VS...

Ik heb respect voor Moeder Natuur

Water, eten, olie, dieren...wij zijn zelfzuchtige monsters

Vooral de blanke mensen in Westerse landen met hun lage geboortecijfers maar belachelijke consumptiecultuur

Ik vind dat wij de Aarde moeten teruggeven aan Moeder Natuur

Depopulatie is goed

En als dat niet lukt hebben we altijd de aankomende ijstijd nog


Stelling 1:
Depopulatie wordt actief gepropageerd dan wel voorbereid door de Elites van de wereld
Stelling 2:
Depopulatie is een goed idee voor de Aarde

=======================================================================



[ Bericht 17% gewijzigd door El_Matador op 06-05-2014 11:18:58 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139613132
quote:
Dat is geen bron en die lui doen hetzelfde als wat jij doet heel hard roepen.

Verder onderbouw je zelf ook weer eens niks maar dat zijn we wel gewend van een slapende roeptoeter die bang is om buiten zijn eigen hokje te denken.

quote:
en voorbeeld van Mazelen.
http://whale.to/vaccines/measles.html
Dit is ook weer grote onzin, mazelen heeft altijd al een cyclus gekend en is in de westerse wereld praktisch uitgestorven juist door vaccinaties, de recente uitbraak hier is dan ook alleen maar in gebieden waar niet word ingeënt.

De link met autisme die nu al zo vaak ontkracht is blijft maar rondzweven op het internet maar helaas is er voor jullie een hele goede verklaring waarom autisme toegenomen zou zijn en dat heeft niks te maken met vaccinaties en alles met het aanpassen van de definitie en voortschrijdend wetenschappelijk inzicht, iets wat jij nooit zult begrijpen.

quote:
dat bepaalde ziektes weer de kop op steken zoals nu in Syrie, pakistan is omdat er oorlog gevoerd wordt en dan is alles geoorloofd.
Dat komt door gebrek aan hygiëne en inentingen.

[..]

quote:
... wat jij als basiskennis beschouwd is dus op leugens, bedrog en verzinsels gebaseerd.
Mag hopen dat je ouders je destijds niet ingeënt hebben, kortzichtige fundamentalisten zoals jij verdienen dat niet
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:04:58 #3
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139613173
Hoe kan je dat nou een goed idee vinden, onschuldige mensen vermoorden :')
Anti-Turkije
pi_139613204
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
Hoe kan je dat nou een goed idee vinden, onschuldige mensen vermoorden :')
Depopulatie betekend niet automatisch mensen vermoorden.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 6 mei 2014 @ 11:07:26 #5
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139613234
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
Hoe kan je dat nou een goed idee vinden, onschuldige mensen vermoorden :')
Kan ook een verbod/beperking op voortplanting zijn en bijvoorbeeld geen ouder van 90 nog aan een pacemaker helpen
-XOXO- Je maintiendrai
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:07:42 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139613239
Ach een bos groeit ook weer het best wanneer het afgefikt is toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:08:28 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139613251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:07 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Kan ook een verbod/beperking op voortplanting zijn en bijvoorbeeld geen ouder van 90 nog aan een pacemaker helpen
Geen medische zorg verlenen aan een doelgroep schuurt anders best wel een beetje tegen moord aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 6 mei 2014 @ 11:09:30 #8
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139613278
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen medische zorg verlenen aan een doelgroep schuurt anders best wel een beetje tegen moord aan.
Hoezo? Als ouderen het zelf kunnen betalen kunnen ze imo een pacemaker krijgen maar anders heb je 90 jaar geleefd en is het wel mooi zo
-XOXO- Je maintiendrai
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:11:32 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139613334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hoezo? Als ouderen het zelf kunnen betalen kunnen ze imo een pacemaker krijgen maar anders heb je 90 jaar geleefd en is het wel mooi zo
Ik zie de koude harde logica er wel van in als je het economisch bekijkt, het is alleen zo ellendig dat economie een deel maakt in het besluit om iemand wel of niet te helpen. Zeker als die persoon een zorgverzekering heeft afgesloten. Het is niet zo dat iemand van 90 opeens geen verzekeringsgeld meer betaald.

Mijn oma heeft voor haarzelf besloten dat het wel goed is zo en heeft vastgelegd dat ze niet gereanimeerd wil worden en zo en dat is haar goed recht maar het zou niet over iemand gemaakt moeten worden omdat die persoon toch oud is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 6 mei 2014 @ 11:17:49 #10
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139613490
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zie de koude harde logica er wel van in als je het economisch bekijkt, het is alleen zo ellendig dat economie een deel maakt in het besluit om iemand wel of niet te helpen. Zeker als die persoon een zorgverzekering heeft afgesloten. Het is niet zo dat iemand van 90 opeens geen verzekeringsgeld meer betaald.

Mijn oma heeft voor haarzelf besloten dat het wel goed is zo en heeft vastgelegd dat ze niet gereanimeerd wil worden en zo en dat is haar goed recht maar het zou niet over iemand gemaakt moeten worden omdat die persoon toch oud is.
Het is ook om vergrijzing tegen te gaan natuurlijk, ouderen blijven zo vaak langer leven dat de samenleving krom is getrokken .

Wat mij betreft sluiten ouderen een extra verzekering voor hartrisico af, maar ik vind niet dat alles vanzelfsprekend door de staat gespekt moet worden
-XOXO- Je maintiendrai
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:25:13 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139613666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Het is ook om vergrijzing tegen te gaan natuurlijk, ouderen blijven zo vaak langer leven dat de samenleving krom is getrokken .

Wat mij betreft sluiten ouderen een extra verzekering voor hartrisico af, maar ik vind niet dat alles vanzelfsprekend door de staat gespekt moet worden
Ik betaal al jaren en blijf nog decennia 120 euro per maand betalen (plus inflatie) om ooit de zorg te krijgen die ik nodig heb. Ik ben gezegend met een lichaam die maar niet ziek wil worden en haal geen rare fratsen uit die voor botbreuken zouden kunnen zorgen dus als ik op mijn 80ste een falend hart krijg wil ik graag wel geholpen worden van het geld wat ik er dan al mijn hele leven in heb gepropt.

Als de ziekenzorg nou helemaal door de staat zou worden betaald en dan ook nog helemaal via de gasbaten bijvoorbeeld (dus ook niet via belastingen) zou ik het op zich nog wel eens kunnen worden dat ouderen moeten dokken voor oude mensen zorg of zo. Maar dat is niet het geval, ook oude mensen betalen de zorgverzekering en belasting dus hebben ze recht op de zorg die iedereen krijgt. Jammer dat mensen na een bepaalde leeftijd verliesgevend worden maar dat neemt niet weg dat ze hun hele leven hebben betaald voor het moment dat ze die zorg eindelijk een keer nodig gaan hebben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 11:55:50 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_139614490
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik betaal al jaren en blijf nog decennia 120 euro per maand betalen (plus inflatie) om ooit de zorg te krijgen die ik nodig heb. Ik ben gezegend met een lichaam die maar niet ziek wil worden en haal geen rare fratsen uit die voor botbreuken zouden kunnen zorgen dus als ik op mijn 80ste een falend hart krijg wil ik graag wel geholpen worden van het geld wat ik er dan al mijn hele leven in heb gepropt.

Als de ziekenzorg nou helemaal door de staat zou worden betaald en dan ook nog helemaal via de gasbaten bijvoorbeeld (dus ook niet via belastingen) zou ik het op zich nog wel eens kunnen worden dat ouderen moeten dokken voor oude mensen zorg of zo. Maar dat is niet het geval, ook oude mensen betalen de zorgverzekering en belasting dus hebben ze recht op de zorg die iedereen krijgt. Jammer dat mensen na een bepaalde leeftijd verliesgevend worden maar dat neemt niet weg dat ze hun hele leven hebben betaald voor het moment dat ze die zorg eindelijk een keer nodig gaan hebben.
Amen to that.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:52:32 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_139615815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is geen bron en die lui doen hetzelfde als wat jij doet heel hard roepen.

Verder onderbouw je zelf ook weer eens niks maar dat zijn we wel gewend van een slapende roeptoeter die bang is om buiten zijn eigen hokje te denken.
?

quote:
[..]

Dit is ook weer grote onzin, mazelen heeft altijd al een cyclus gekend en is in de westerse wereld praktisch uitgestorven juist door vaccinaties,
nope
quote:
de recente uitbraak hier is dan ook alleen maar in gebieden waar niet word ingeënt.

De link met autisme die nu al zo vaak ontkracht is blijft maar rondzweven op het internet maar helaas is er voor jullie een hele goede verklaring waarom autisme toegenomen zou zijn en dat heeft niks te maken met vaccinaties en alles met het aanpassen van de definitie en voortschrijdend wetenschappelijk inzicht, iets wat jij nooit zult begrijpen.
ontkracht door? diegene die geld er aan verdient.

quote:
[..]

Dat komt door gebrek aan hygiëne en inentingen.
quote:
[..]

[..]

Mag hopen dat je ouders je destijds niet ingeënt hebben, kortzichtige fundamentalisten zoals jij verdienen dat niet
Hoe ironisch is het dat het juist 180' anders is :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_139615882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

?

[..]

nope

[..]

ontkracht door? diegene die geld er aan verdient.

[..]

[..]

Hoe ironisch is het dat het juist 180' anders is :)
He -edit-onderbouw je geneuzel eens een keer, je komt op deze manier alleen maar over als te dom om te poepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 06-05-2014 12:59:33 ]
pi_139624274
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jup
De ziekte is een 1764 al beschreven..
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:10:48 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_139651771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De ziekte is een 1764 al beschreven..
.. nee de symptomen.

en daarnaast als het zo is dan is er 200 jaar later in het lab geresurreced en 'verbeterd' en los gelaten in het wild.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 07-05-2014 08:28:28 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 09:50:21 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_139653119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. nee de symptomen.

en daarnaast als het zo is dan is er 200 jaar later in het lab geresurreced en 'verbeterd' en los gelaten in het wild.
Hoe kom je toch bij dit soort verzinsels.
pi_139656792
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. nee de symptomen.

en daarnaast als het zo is dan is er 200 jaar later in het lab geresurreced en 'verbeterd' en los gelaten in het wild.
Ok, de symptomen... Ik geloof niet dat je de symptomen krijgt zonder ziek te zijn, maar ok.

Dat laatste zou ik graag door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd willen zien.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:49:19 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_139657406
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kom je toch bij dit soort verzinsels.
Plum Island Experiments.

hoe in vredesnaam kan het zo zijn dat men zo naief /onwetend is over het criminele verleden en heden van BadPharma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_139657607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Plum Island Experiments.

hoe in vredesnaam kan het zo zijn dat men zo naief /onwetend is over het criminele verleden en heden van BadPharma.
plum island experiments? Vertel :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:47:35 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139659257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Plum Island Experiments.

hoe in vredesnaam kan het zo zijn dat men zo naief /onwetend is over het criminele verleden en heden van BadPharma.
Wellicht omdat wij kritischer zijn dan jij, en niet alles klakkeloos geloven wat we online lezen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:27:03 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139660497
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik betaal al jaren en blijf nog decennia 120 euro per maand betalen (plus inflatie) om ooit de zorg te krijgen die ik nodig heb. Ik ben gezegend met een lichaam die maar niet ziek wil worden en haal geen rare fratsen uit die voor botbreuken zouden kunnen zorgen dus als ik op mijn 80ste een falend hart krijg wil ik graag wel geholpen worden van het geld wat ik er dan al mijn hele leven in heb gepropt.

Als de ziekenzorg nou helemaal door de staat zou worden betaald en dan ook nog helemaal via de gasbaten bijvoorbeeld (dus ook niet via belastingen) zou ik het op zich nog wel eens kunnen worden dat ouderen moeten dokken voor oude mensen zorg of zo. Maar dat is niet het geval, ook oude mensen betalen de zorgverzekering en belasting dus hebben ze recht op de zorg die iedereen krijgt. Jammer dat mensen na een bepaalde leeftijd verliesgevend worden maar dat neemt niet weg dat ze hun hele leven hebben betaald voor het moment dat ze die zorg eindelijk een keer nodig gaan hebben.
Canada heeft dat meen ik ;)
http://www.justlanded.com(...)d/De-gezondheidszorg
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:29:32 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139660581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

plum island experiments? Vertel :P
http://en.wikipedia.org/w(...)Bio-weapons_research
Ruw gokje, maar zo te zien is dit Bigpharma's home base als ik biekje moet geloven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 15:18:31 #24
231686 budvar
budvar
pi_139661906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

plum island experiments? Vertel :P
Best wel interessant.
http://scienceblogs.com/grrlscientist/2007/08/30/lab-257/
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_139665492
Waarom zou je actief moeten gaan moorden? Voorkom dat mensen zich voort kunnen planten door ze 'andere bezigheden' te geven, en na 60 jaar wordt er geen kind meer geboren, en 170 jaar later gaat de laatste mens 'natuurlijk' dood.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 18:24:56 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_139667547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:16 schreef Resistor het volgende:
Waarom zou je actief moeten gaan moorden? Voorkom dat mensen zich voort kunnen planten door ze 'andere bezigheden' te geven, en na 60 jaar wordt er geen kind meer geboren, en 170 jaar later gaat de laatste mens 'natuurlijk' dood.
Ik denk dat men seks niet snel op gaat geven voor 'andere bezigheden' :N :D
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 18:36:17 #27
231686 budvar
budvar
pi_139667872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat men seks niet snel op gaat geven voor 'andere bezigheden' :N :D
Hoeft ook niet, je kan baby's of jonge kinderen steriliseren.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_139669804
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:36 schreef budvar het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, je kan baby's of jonge kinderen steriliseren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 19:33:06 #29
231686 budvar
budvar
pi_139670119
quote:
Lavenderr zei dat mensen sex niet willen opgeven, maar er zijn natuurlijk meer opties.
Wat je met dat filmpje wil zeggen snap ik niet echt.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_139670227
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:33 schreef budvar het volgende:

[..]

Lavenderr zei dat mensen sex niet willen opgeven, maar er zijn natuurlijk meer opties.
Wat je met dat filmpje wil zeggen snap ik niet echt.
Schaam je; zowel een van de beste (dystopische) films allertijden, de vetste oorlogscene, net geplaatst, en helemaal on-topic.

Bekijk de horror eens, van zo'n samenleving.

Maar ejacuspeculeer lekker verder over het steriliseren dan wel vermoorden van enorme groepen mensen, maar dan niet op een Stormfrontmanier, dus dan is het allemaal ok. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 19:39:02 #31
231686 budvar
budvar
pi_139670469
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schaam je; zowel een van de beste (dystopische) films allertijden, de vetste oorlogscene, net geplaatst, en helemaal on-topic.

Bekijk de horror eens, van zo'n samenleving.

Maar ejacuspeculeer lekker verder over het steriliseren dan wel vermoorden van enorme groepen mensen, maar dan niet op een Stormfrontmanier, dus dan is het allemaal ok. :')
Bedankt zal hem eens downloaden. Maar heb ik het idee gegeven dat ik kindersterilisatie een plan vind? Dat vind ik namelijk niet maar het is wel een optie.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_139670619
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef budvar het volgende:

[..]

Bedankt zal hem eens downloaden.
Goed groot beeld en hard geluid. Meesterlijke film.

quote:
Maar heb ik het idee gegeven dat ik kindersterilisatie een plan vind?
Nee, maar de originele TS wel. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139670934
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schaam je; zowel een van de beste (dystopische) films allertijden, de vetste oorlogscene, net geplaatst, en helemaal on-topic.

Bekijk de horror eens, van zo'n samenleving.

Maar ejacuspeculeer lekker verder over het steriliseren dan wel vermoorden van enorme groepen mensen, maar dan niet op een Stormfrontmanier, dus dan is het allemaal ok. :')
Welke horror?
pi_139671951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welke horror?
Wellicht wil jij geen kinderen en de andere autisten die hier depopulatie voorstaan niet.

Het overgrote deel van de wereld heeft een sterke kinderwens. Veel succes met vechten!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:07:02 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139671985
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:33 schreef budvar het volgende:

[..]

Lavenderr zei dat mensen sex niet willen opgeven, maar er zijn natuurlijk meer opties.
Wat je met dat filmpje wil zeggen snap ik niet echt.
}:| DUDE!!! verplicht deze film kijken vanavond :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139672038
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wellicht wil jij geen kinderen en de andere autisten die hier depopulatie voorstaan niet.

Het overgrote deel van de wereld heeft een sterke kinderwens. Veel succes met vechten!
Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Maar als je alleen maar emotioneel wil doen dan mag dat hoor, pak wel even een glas water en een tissue
pi_139673144
Kinderen zijn eigenlijk toch 1 grote STD? En met condooms kan je die ziekte prima voorkomen. Wel de plezier van seks, niet de gevolgen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 21:03:13 #38
231686 budvar
budvar
pi_139675207
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

}:| DUDE!!! verplicht deze film kijken vanavond :+
Gaat em helaas op z'n vroegst woensdag worden. -O-
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:05:02 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139678829
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:03 schreef budvar het volgende:

[..]

Gaat em helaas op z'n vroegst woensdag worden. -O-
Houd ik je aan :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 22:12:47 #40
231686 budvar
budvar
pi_139679285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Houd ik je aan :P
Heb de imdb pagina gelezen en dat kwam me toch wel bekend voor dus ik heb hem volgens mij wel eens gezien maar dat moet dan echt al jaren geleden zijn, dus ik ga hem zeker nog een keer kijken als ik weer thuis ben. :)
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 22:18:44 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_139679607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:30 schreef Resistor het volgende:
Kinderen zijn eigenlijk toch 1 grote STD? En met condooms kan je die ziekte prima voorkomen. Wel de plezier van seks, niet de gevolgen.
Zo simpel is het wel ja.
pi_143047032
Dus...ebola, he.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:49:24 #43
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143048590
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:58 schreef NickGrouwen het volgende:
Dus...ebola, he.
Redelijk inefficiënte oplossing :') dus als we het over ambtenarij hebben misschien nog wel geloofwaardig...

Waarom heeft de NWO niet gewoon de neutronenbom doorgezet als ze mikken op snelle en gemakkelijke depopulatie? Waarom moet het allemaal met moeilijke conspiraties en hush hush en cloak and daggers?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143049464
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom moet het allemaal met moeilijke conspiraties en hush hush en cloak and daggers?
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:21:58 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143049565
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Redelijk inefficiënte oplossing :') dus als we het over ambtenarij hebben misschien nog wel geloofwaardig...

Waarom heeft de NWO niet gewoon de neutronenbom doorgezet als ze mikken op snelle en gemakkelijke depopulatie? Waarom moet het allemaal met moeilijke conspiraties en hush hush en cloak and daggers?
Neutronenbom is nogal opvallend en de 'plausible deniability' valt dan een beetje in het water. Een mooi griepvirus die natuurlijk lijkt kan je op de wereld los laten zonder dat je meteen schuldig lijkt. Gewoon van te voren ook meteen twee vaccinaties klaar hebben liggen waarvan één voor de 'elite' zonder gezeik en ééntje voor het plebs die ze onvruchtbaar maakt of zo. klaar is klara.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:26:32 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143049720
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef jogy het volgende:
Neutronenbom is nogal opvallend en de 'plausible deniability' valt dan een beetje in het water. Een mooi griepvirus die natuurlijk lijkt kan je op de wereld los laten zonder dat je meteen schuldig lijkt. Gewoon van te voren ook meteen twee vaccinaties klaar hebben liggen waarvan één voor de 'elite' zonder gezeik en ééntje voor het plebs die ze onvruchtbaar maakt of zo. klaar is klara.
Waarom maakt een organisatie die iedereen willekeurig in FEMA kampen kan gooien, al het geld op de wereld controleert, elke overheid in zijn zak heeft en de macht heeft om wie dan ook... Ebola te geven. ;) Behoefte aan 'plausible deniabiltity' :D

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
Inderdaad het beste bewijs tegen het bestaan van een NWO. Of in ieder geval een goede reden om er niet bang voor te zijn. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143049793
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
Wat doet jou denken dat depopulatie hun doel is?
pi_143049826
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Neutronenbom is nogal opvallend en de 'plausible deniability' valt dan een beetje in het water. Een mooi griepvirus die natuurlijk lijkt kan je op de wereld los laten zonder dat je meteen schuldig lijkt. Gewoon van te voren ook meteen twee vaccinaties klaar hebben liggen waarvan één voor de 'elite' zonder gezeik en ééntje voor het plebs die ze onvruchtbaar maakt of zo. klaar is klara.
EMP bom
pi_143049854
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Wat doet jou denken dat depopulatie hun doel is?
Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:30:51 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143049866
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Biekuh het volgende:
Wat doet jou denken dat depopulatie hun doel is?
De OP _O- en kansloos veel ander gezwets van Mexicaanse Griep vaccins tot kankerverwekkende E-nummers.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143049935
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.
Als dat hun doel was, was dat allang gebeurd. Ik denk dus dat de 'waarheidszoekers' het in die zin bij het verkeerde eind hebben. Zoals jij al zei is de omvang van de bevolking juist toegenomen. Wat bedoel je precies met een 'lek'?
pi_143050062
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Als dat hun doel was, was dat allang gebeurd. Ik denk dus dat de 'waarheidszoekers' het in die zin bij het verkeerde eind hebben. Zoals jij al zei is de omvang van de bevolking juist toegenomen. Wat bedoel je precies met een 'lek'?
De "waarheidszoekers" beweren over inside informatie te beschikken of zijn op zijn minst, volgens eigen zeggen dan, volledig op de hoogte van deze schimmige organisatie en hun plannen.

Ik denk zelf dat ze geen doel hebben en domweg niet bestaan, het is voor de "waarheidszoekers" een substituut voor religie geworden waar je alles wat je niet begrijpt op af kunt schuiven.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:36:24 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143050073
quote:
6s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarom maakt een organisatie die iedereen willekeurig in FEMA kampen kan gooien, al het geld op de wereld controleert, elke overheid in zijn zak heeft en de macht heeft om wie dan ook... Ebola te geven. ;) Behoefte aan 'plausible deniabiltity' :D
Omdat het nog steeds een kwestie is van grote getallen natuurlijk :P. Zullen we maar even een random klein getal de wereld in gooien en zeggen dat de harde kern van Evil Fuckers United (EFU) uit een paar duizend mensen bestaat en de rest maar gedeeltelijk weet heeft van het superieure meesterplan voor depopulatie versie 200z (Zo goed zijn ze niet met hun planning, komt waarschijnlijk omdat het steeds door een stagiaire wordt bedacht. Doe je niks aan). In totaal zitten er twintig duizend helemaal en gedeeltelijk in het complot en hangen er nog een paar honderdduizend aan die totaal niet weten wat ze nou aan het doen zijn (wetenschappers, politici, bankiers en ga zo maar door). Zodra degenen die maar gedeeltelijk in het complot zitten door hebben wat het totaalplaatje is beginnen ze schuldgevoelens te krijgen dus klappen er een paar uit de school, dit wakkert de onrust aan bij degenen die niet in het complot zitten maar er wel onbewust aan meewerken die er dan ook mee stoppen en eventueel ook uit de school klappen. Dan zijn die paar duizend EFU leden totaal geïsoleerd, ligt hun informatie op straat en worden ze genadeloos gelyncht.

Dat moet je natuurlijk niet hebben dus ga je sneakysneaky te werk zodat alle poppetjes gewoon door blijven werken aan hun eigen destructie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:38:06 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143050131
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef jogy het volgende:
Dat moet je natuurlijk niet hebben dus ga je sneakysneaky te werk zodat alle poppetjes gewoon door blijven werken aan hun eigen destructie.
Als ik daar stage mocht lopen was ik er zo mee klaar. :@ :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:39:11 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143050158
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als ik daar stage mocht lopen was ik er zo mee klaar. :@ :D
Ik ook wel denk ik :@. Genoeg goede en slechte films en series gezien om mij een heel eind op weg te helpen :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:40:03 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143050182
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:29 schreef gijsman het volgende:

[..]

EMP bom
Dat is een beetje hetzelfde als een neutronenbom hé.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_143057937
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agenda
  maandag 4 augustus 2014 @ 17:35:35 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143058098
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agenda
Dat we elkaar dan vanzelf gaan uitmoorden of door honger en ziekte?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_143059020
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.
En Vrijland niet te vergeten.
pi_143059326
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agenda
Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agenda
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:18:38 #61
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143078467
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:
Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agenda
Misschien kun je alles in de wereld wel zo draaien dat het lijkt alsof er een sinister plot achter schuil gaat. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:03:11 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_143079954
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Misschien kun je alles in de wereld wel zo draaien dat het lijkt alsof er een sinister plot achter schuil gaat. O+
Welnee joh straks maak je me nog wijs dat er een achterliggende gedachte achter het duurder worden van marsepein ligt :o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_143234170
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agenda
De enigen die een openlijke depopulatie-agenda hebben zijn de barbaren van ISIS.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:01:21 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143234422
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agenda
Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 17:17:16 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143234808
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.
groeistop Ben ik Redelijk mee eens, tenminste als dat mogelijk is, China heeft het al eens ingevoerd voor mensen in de grote steden, op de boeren na die mogen op zich konijnen wat ze willen maar ze hebben nog steeds een grote groei. http://en.wikipedia.org/w(...)pulation_growth_rate
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_143235846
Vele apensoorten gaan nu keihard beginnen uit te sterven. Wat bijna niemand zegt, is dat wij ook aan de beurt komen. De industriële beschaving zal het nooit kunnen uithouden en zal binnenkort ineenvallen. Opwarming van de aarde wordt totaal niet serieus genoeg genomen. Guy McPherson zegt dat we ongeveer rond 2030 zullen uitsterven, en enkele andere zogenaamde "doomsday prophets" zeggen dat we hooguit tot 2050 hebben.
http://guymcpherson.com/2(...)-summary-and-update/

De oppermachtige elite van de NWO, als die bestaat, zullen er zelf ook niet aan kunnen ontkomen
pi_143257281
Als het aan ISIS ligt gaat de depopulatie snel :o :'(

'Zeker 500 yezidi's gedood en begraven in massagraven'

Zeker vijfhonderd yezidi's zijn door de oprukkende moslimextremisten van de Islamitische Staat (IS), voorheen ISIS, gedood en begraven in massagraven.

De leden van de religieuze minderheid liggen in meerdere massagraven, zegt de Iraakse minister van Mensenrechten zondag.

De autoriteiten zeggen over bewijzen te beschikken dat er vrouwen en kinderen levend begraven zijn.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-massagraven.html
pi_143257380
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.
Het zal wellicht wel leven bij mensen met macht maar dat maakt het nog geen agenda
pi_143258493
Uiteindelijk een zegen want als deze wereld/maatschappij er straks niet meer is,komt er een nieuwe waar geen slecht meer is.....we gaan nu nog door een diep dal,tot Jezus terug komt en dan komt alles pas goed.....
pi_143380196
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef Doedelzak77 het volgende:
Uiteindelijk een zegen want als deze wereld/maatschappij er straks niet meer is,komt er een nieuwe waar geen slecht meer is.....we gaan nu nog door een diep dal,tot Jezus terug komt en dan komt alles pas goed.....
Ben erg somber wat deze wereld betreft.
Dat er iets als ISIS bestaat gaat mij al boven mijn pet. Hoe kunnen mensen zoveel gruwelijkheden verzinnen en uitvoeren? En dat in naam van een of andere god?
En ja, die beesten zijn bezig met depopulatie en moeten een halt toegeroepen worden.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:56:39 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143383159
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het zal wellicht wel leven bij mensen met macht maar dat maakt het nog geen agenda
Niet per se maar het is zeker niet ondenkbaar. De hogere regionen van de macht bestaat nou eenmaal niet uit los zand en waarschijnlijk liggen de echte machtspunten niet alleen maar in de politiek want die is op de langere termijn te wispelturig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_143389337
Ik haat deze wereld ook en God zegt ook,wie van deze wereld houdt,houdt niet van mij,de wereld is van satan en wij zullen zelf moeten kiezen wat we willen en voor wie we straks kiezen als de Anti-christ eenmaal regeert,zal iedereen moeten kiezen voor hem of voor Jezus....God heeft satan de wereld gegeven en mensen worden dagelijks verleidt,en aangezien het kwaad deze wereld heeft gekregen isa het niet raar dat er vanaf het begin al ellende is op deze wereld....
  woensdag 13 augustus 2014 @ 20:50:28 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143390988
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Doedelzak77 het volgende:
Ik haat deze wereld ook en God zegt ook,wie van deze wereld houdt,houdt niet van mij,de wereld is van satan en wij zullen zelf moeten kiezen wat we willen en voor wie we straks kiezen als de Anti-christ eenmaal regeert,zal iedereen moeten kiezen voor hem of voor Jezus....God heeft satan de wereld gegeven en mensen worden dagelijks verleidt,en aangezien het kwaad deze wereld heeft gekregen isa het niet raar dat er vanaf het begin al ellende is op deze wereld....
Jij hebt een vreemde usericoon voor een, pardon my french, relidiot. Als er een apocalypse komt dan is deze niet gemaakt door de mens en hier gaat het over de menselijke variant.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_143411147
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Doedelzak77 het volgende:
Ik haat deze wereld ook en God zegt ook,wie van deze wereld houdt,houdt niet van mij,de wereld is van satan en wij zullen zelf moeten kiezen wat we willen en voor wie we straks kiezen als de Anti-christ eenmaal regeert,zal iedereen moeten kiezen voor hem of voor Jezus....God heeft satan de wereld gegeven en mensen worden dagelijks verleidt,en aangezien het kwaad deze wereld heeft gekregen isa het niet raar dat er vanaf het begin al ellende is op deze wereld....
Op dit moment zijn het onmensen die andere mensen zomaar vermoorden. Omdat ze niet geloven zoals deze groep vindt dat ze moeten geloven.
Religie is een grote ellende als het op deze manier misbruikt wordt.
pi_143500577
Oh daar heb je gelijk in Jogy,niet door de mens nee maar daar ging het uiteraard over haha stom,en een 'relidiot' hahahaha ik lach daar alleen maar om....geloof in God en Jezus en heb niks met religie verder....

“Religion is a neurological disease,faith is the cure.”
pi_143505012
Zeg me eens wie er geregeerd wil worden door mensen die depopulatie op hun aganda staan hebben.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143505234
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Zeg me eens wie er geregeerd wil worden door mensen die depopulatie op hun aganda staan hebben.
Ik wil niet geregeerd worden, door niemand niet.

Wel zou ik geen moeite hebben met een miljard of 3 mensen minder.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143505326
quote:
12s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wil niet geregeerd worden, door niemand niet.

Wel zou ik geen moeite hebben met een miljard of 3 mensen minder.
Gewoon, zomaar.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143505352
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:30 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Gewoon, zomaar.
Een Ebola'tje dat lekker huishoudt, een tsunami die er goed inhakt. Liever geen menselijke oorzaak.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143505362
quote:
12s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een Ebola'tje dat lekker huishoudt, een tsunami die er goed inhakt. Liever geen menselijke oorzaak.
Alles, als het maar ver van je bed is?
Het is wat, Belg zijn.
pi_143505390
quote:
12s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik wil niet geregeerd worden, door niemand niet.

Wel zou ik geen moeite hebben met een miljard of 3 mensen minder.
Begin je bij jezelf? Of mag een ander opgeofferd worden?
pi_143505391
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:32 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Alles, als het maar ver van je bed is?
Uiteraard. Zou jij je eigen vrienden en familie willen zien sterven?

3 miljard mensen die ik niet ken en zij kennen mij niet, wat is het probleem om die niet meer te hebben op de volle Aarde? Zou jij ze missen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143505427
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uiteraard. Zou jij je eigen vrienden en familie willen zien sterven?

3 miljard mensen die ik niet ken en zij kennen mij niet, wat is het probleem om die niet meer te hebben op de volle Aarde? Zou jij ze missen?
Trol je?
Het is wat, Belg zijn.
pi_143505439
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Trol je?
Nee. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143505460
quote:
11s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. :)
Waarom ben jij dan meer waard dan een ander. Heeft die ander dan geen familie of vrienden?
Het is wat, Belg zijn.
pi_143505496
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:36 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Waarom ben jij dan meer waard dan een ander. Heeft die ander dan geen familie of vrienden?
Ik ben voor mijzelf en mijn geliefden meer waard dan Oekieboekie uit Takkietakkiestan en zijn sociale omgeving, lijkt me logisch.

Voor hem zal hetzelfde gelden als het zijn familie en vrienden aangaat. Hij kent mij ook niet, waarom moet ie ermee zitten als ik het loodje leg?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143505678
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben voor mijzelf en mijn geliefden meer waard dan Oekieboekie uit Takkietakkiestan en zijn sociale omgeving, lijkt me logisch.

Voor hem zal hetzelfde gelden als het zijn familie en vrienden aangaat. Hij kent mij ook niet, waarom moet ie ermee zitten als ik het loodje leg?
Nee, het is niet logisch. Het kan me niet zo veel kunnen schelen dat er een paar 100 Afrikanen het loodje leggen. Maar ik zou het niemand willen toewensen, zelfs niet die onbenullige Afrikaantjes.
Het is wat, Belg zijn.
pi_143505727
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Nee, het is niet logisch. Het kan me niet zo veel kunnen schelen dat er een paar 100 Afrikanen het loodje leggen. Maar ik zou het niemand willen toewensen, zelfs niet die onbenullige Afrikaantjes.
Wat is er niet logisch aan?

Toewensen heb ik ook niet gezegd. De Aarde zou er wel van opknappen, dat wel. Ik hoop alleen op een natuurlijke oorzaak, geen kernbommen bestuurd door psychopaten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 17 augustus 2014 @ 12:48:53 #89
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_143505777
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Jij hebt een vreemde usericoon voor een, pardon my french, relidiot. Als er een apocalypse komt dan is deze niet gemaakt door de mens en hier gaat het over de menselijke variant.
Ik weet niet waar jij denkt dat we dan door uitsterven maar ik denk dat de kans dat we onszelf voor een groot deel zullen uitroeien een stuk groter is dan dat er een meteoriet inslaat of er onleefbare klimaatsverandering komt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_143505836
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij denkt dat we dan door uitsterven maar ik denk dat de kans dat we onszelf voor een groot deel zullen uitroeien een stuk groter is dan dat er een meteoriet inslaat of er onleefbare klimaatsverandering komt.
Dat hangt maar net van het moment en grootte af.

Een klein brokje als Tunguska kunnen we wel aan, maar Chixculub wordt wat lastiger.
Zelfde geldt voor klimaatverandering, neem de Huaynaputina met de miljoenen doden als gevolg. Of de Tambora, ook geen prettig jaar. Met Yellowstone denk ik dat we als mensheid toch best wat gaan inkrimpen.

Zou allemaal niet slecht zijn, uiteraard. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143505979
Zorg onbetaalbaar? Wij doen het zelf. Ten eerste door ongezond te leven en daar ons niets aan te trekken, door ongezond voedsel te consumeren, door in een kankerverwekkend omgeving te leven, door het lobby van vele industries die hun eigen belang nastreffen en uiteraard door ons zo dom te laten maken en te geloven dat een klein overheid een zegen is.
Verder is uiteraard de consumptie het probleem.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_143506011
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat is er niet logisch aan?

Toewensen heb ik ook niet gezegd. De Aarde zou er wel van opknappen, dat wel. Ik hoop alleen op een natuurlijke oorzaak, geen kernbommen bestuurd door psychopaten.
Iedere mens is gelijkwaardig imo.
Maar jij staat als doemdenker in het leven. Alle aardse problemen kunnen maar op één manier opgelost worden en dat is depopulatie.
Het is wat, Belg zijn.
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:00:48 #93
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_143506083
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Iedere mens is gelijkwaardig imo.
Maar jij staat als doemdenker in het leven. Alle aardse problemen kunnen maar op één manier opgelost worden en dat is depopulatie.
Of depopulatie of weer leven zoals in de middeleeuwen. Het huidige leefpatroon gaan we natuurlijk nooit vol houden met 7 miljard mensen nu en al helemaal niet met 9 miljard mensen straks. Tel daar nog het rap opraken van grondstroffen als olie bij op en je hebt een perfect ramp scenario.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_143506088
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]

Iedere mens is gelijkwaardig imo.
Wat wil je daarmee zeggen?

Stel, jij hebt de keuze om Oekieboekie te redden van een verdrinkingsdood, maar als je hem redt, dan verdrinkt je eigen vriendin. Wie kies je? En hoe "gelijkwaardig" zijn we dan allemaal?

quote:
Maar jij staat als doemdenker in het leven.
Ik??? Welnee. :D

quote:
Alle aardse problemen kunnen maar op één manier opgelost worden en dat is depopulatie.
Alle problemen? Wat bedoel je?

Depopulatie zou goed zijn omdat het wel erg vol wordt en iedereen 2 auto's en 3 iPads wil. Dat kan niet (meer) als we met 8 miljard zijn...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143506412
Ik begrijp wel wat Mata bedoelt.
Men denkt altijd het eerste aan de eigen omgeving. Dat is niet meer dan menselijk.
Maar mededogen hebben met andere mensen die het slechter getroffen hebben dan wij is ook menselijk.

Het is dus een gewetensvraag. Mee eens Mata of begrijp ik het verkeerd?
pi_143514706
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp wel wat Mata bedoelt.
Men denkt altijd het eerste aan de eigen omgeving. Dat is niet meer dan menselijk.
Maar mededogen hebben met andere mensen die het slechter getroffen hebben dan wij is ook menselijk.

Het is dus een gewetensvraag. Mee eens Mata of begrijp ik het verkeerd?
Ik vind het vooral een stuk indoctrinatie in de opvoeding (en met name het onderwijs). Geloof me, ik kom zelf uit een PvdA-gezin, dus ik heb die holle retoriek jarenlang moeten aanhoren.

"We zijn allemaal gelijkwaardig". Uh-huh, verhalen te over dat die mensen zelf absoluut niet zo dachten. Maar dat past misschien beter in POL, R&P en C&H... ;)

Het is onzin. Als je werkelijk mensen aan de andere kant van de wereld, die je niet kent en zij kennen jou niet, "gelijkwaardig" acht aan je eigen partner, kinderen of goede vrienden, dan dreun je een riedeltje op, een mantra. Geen enkel mens denkt (en handelt) serieus zo. En gelukkig maar (voor partners, kinderen en goede vrienden).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143518034
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind het vooral een stuk indoctrinatie in de opvoeding (en met name het onderwijs). Geloof me, ik kom zelf uit een PvdA-gezin, dus ik heb die holle retoriek jarenlang moeten aanhoren.

"We zijn allemaal gelijkwaardig". Uh-huh, verhalen te over dat die mensen zelf absoluut niet zo dachten. Maar dat past misschien beter in POL, R&P en C&H... ;)

Het is onzin. Als je werkelijk mensen aan de andere kant van de wereld, die je niet kent en zij kennen jou niet, "gelijkwaardig" acht aan je eigen partner, kinderen of goede vrienden, dan dreun je een riedeltje op, een mantra. Geen enkel mens denkt (en handelt) serieus zo. En gelukkig maar (voor partners, kinderen en goede vrienden).
Hier ben ik het wel mee eens. In feite kún je niks doen aan wat er ver weg gebeurt. Misschien voelen 'we' ons tegenwoordig meer verplicht omdat we weten wat daar gebeurt. Vroeger gebeurden dit soort dingen ook maar wisten we het doodeenvoudig niet.
pi_143518724
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. In feite kún je niks doen aan wat er ver weg gebeurt. Misschien voelen 'we' ons tegenwoordig meer verplicht omdat we weten wat daar gebeurt. Vroeger gebeurden dit soort dingen ook maar wisten we het doodeenvoudig niet.
Ja, dat verplicht "voelen". Dat is mediaretoriek inderdaad. Eens met je observatie dat het komt omdat "we" de hele wereld op de 52" de huiskamers binnenhalen.

Maar in feite boeit het niemand iets dat er mensen sterven in den vreemde. Was dat wel zo, zouden ze wel de stoute schoenen aantrekken en de rugzak omdoen en gaan helpen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 18:28:40 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_143518844
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat verplicht "voelen". Dat is mediaretoriek inderdaad. Eens met je observatie dat het komt omdat "we" de hele wereld op de 52" de huiskamers binnenhalen.

Maar in feite boeit het niemand iets dat er mensen sterven in den vreemde. Was dat wel zo, zouden ze wel de stoute schoenen aantrekken en de rugzak omdoen en gaan helpen.
Die mensen zijn er ook, die er naartoe gaan en schooltjes stichten en dat soort dingen. Het zal vast een goed gevoel geven.
pi_143519025
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die mensen zijn er ook, die er naartoe gaan en schooltjes stichten en dat soort dingen. Het zal vast een goed gevoel geven.
Dat is echt een minieme minderheid natuurlijk.

In feite doe ik ook "ontwikkelingswerk"; Westerse kennis en ervaring gebruiken om hier de boel te professionaliseren.

Ik doel met name op de vele FOK!kers die zogenaamd erg betrokken zijn bij wat er in de wereld gebeurt, maar dan alleen in commentaren en opmerkingen als "we zijn allemaal (niemand uitgezonderd dat is!) gelijkwaardig".

Het is met simpele voorbeelden aan te tonen dat dat niet zo is, zelfs al zou je het door een soort links-gedeformeerde opvoeding beweren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143524102
Regels als het beperken van zorg zoals dure behandelingen tegen kanker, of hard, lever of nieraandoeningen van mensen over de 85 jaar (waar de grens moet liggen weet ik niet) ben ik op zich voor. Alleen is dat natuurlijk maar een druppel op de gloeiende plaat. Hetzelfde geld voor medicijnen/behandelingen tegen zeldzame ziektes die acht ton per jaar kosten.

De natuur zal zelf denk ik een balans maken. Door middel van ziektes waar de farmaceutische industrie geen medicijnen voor heeft of in korte tijd kunnen maken. Of door middel van het verminderen van de vruchtbaarheid van de mens. Ik noem maar wat.

Of we dat willen is een andere lastige vraag..
  Moderator zondag 17 augustus 2014 @ 20:17:08 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_143524164
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Bozepiemel het volgende:
Regels als het beperken van zorg zoals dure behandelingen tegen kanker, of hard, lever of nieraandoeningen van mensen over de 85 jaar (waar de grens moet liggen weet ik niet) ben ik op zich voor. Alleen is dat natuurlijk maar een druppel op de gloeiende plaat. Hetzelfde geld voor medicijnen/behandelingen tegen zeldzame ziektes die acht ton per jaar kosten.

De natuur zal zelf denk ik een balans maken. Door middel van ziektes waar de farmaceutische industrie geen medicijnen voor heeft of in korte tijd kunnen maken. Of door middel van het verminderen van de vruchtbaarheid van de mens. Ik noem maar wat.

Of we dat willen is een andere complexe vraag..
Het is een F&L-vraag.
pi_143524375
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is een F&L-vraag.
We hebben er in F&L zelfs een topic over:

F&L / Overpopulatie

:)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_143534416
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Bozepiemel het volgende:
Regels als het beperken van zorg zoals dure behandelingen tegen kanker, of hard, lever of nieraandoeningen van mensen over de 85 jaar (waar de grens moet liggen weet ik niet) ben ik op zich voor. Alleen is dat natuurlijk maar een druppel op de gloeiende plaat. Hetzelfde geld voor medicijnen/behandelingen tegen zeldzame ziektes die acht ton per jaar kosten.

De natuur zal zelf denk ik een balans maken. Door middel van ziektes waar de farmaceutische industrie geen medicijnen voor heeft of in korte tijd kunnen maken. Of door middel van het verminderen van de vruchtbaarheid van de mens. Ik noem maar wat.

Of we dat willen is een andere lastige vraag..
Wellicht is het beter te kijken naar de levenskwaliteit en toekomstperspectief van iemand zonder dat daar een leeftijdsgrens aan gesteld is.
Er zijn mensen die gemakkelijk meer dan 100 jaar oud worden en nog lekker kwiek zijn, maar er zijn ook genoeg mensen die al op zijn als ze 70 jaar worden.
Verder is mijn mening dat van overbevolking geen sprake is, onze aarde is als een slecht opgeruimde kamer, grote lege stukken en hier en daar alles op een hoop geschopt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 18 augustus 2014 @ 03:08:47 #106
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_143541368
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Zeg me eens wie er geregeerd wil worden door mensen die depopulatie op hun aganda staan hebben.
Mensen in kiev, die vinden het geen probleem om mensen in oost ukraine uit te morden het liefst een miljoen of 1,6

There is only one religion
pi_143541558
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:08 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Mensen in kiev, die vinden het geen probleem om mensen in oost ukraine uit te morden het liefst een miljoen of 1,6

Even googlen op de hele interview, dit is knip en plakwerk ;)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:54:32 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143544337
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 12:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij denkt dat we dan door uitsterven maar ik denk dat de kans dat we onszelf voor een groot deel zullen uitroeien een stuk groter is dan dat er een meteoriet inslaat of er onleefbare klimaatsverandering komt.
Klopt maar volgens mij ging dit topic niet over een apocalyptische ramp maar om een geplande depopulatie. De kans dat een uitbarstende Yellowstone ons in een derde ijstijd slingert is groter dan er een gefabriceerd en gemanipuleerd virus stennis gaat schoppen, dat wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_143549042
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 20:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

We hebben er in F&L zelfs een topic over:

F&L / Overpopulatie

:)
Volgt!
pi_143918645
Gezocht naar het laatste nieuws over Agenda 21 en dit gevonden:

The plan is called America 2050 and the concept is based upon the creation of megacities. In order for the megacities concept, which is well underway, to come to fruition, American suburbs and rural areas must be completely depopulated. This process is underway and the Obama administration is accelerating the process.

This will come as a shock to many reading this article because they did not learn of these events from FOX or CNN. However, in actuality, the process of moving the United States towards a complete Agenda 21 style of total urbanization has already commenced and it began nearly 20 years ago. In the case of total urbanization, the United States is in the process of dividing the country into 11 large densely populated urban centers. The concept, which will be the subject of a future investigation, will explore this “end-game” strategy of the globalists which will depopulate the America’s suburbs and and rural areas. The concept is called megacities and the framework was laid in 1994, when the United States became official participants in the North American Free Trade Agreement (NAFTA), which was a ‘liberalized’ trade agreement between Canada, the U.S. and Mexico. Under NAFTA, farmers’ income in all three countries has plummeted and millions of small farmers have lost their land, while agribusiness corporations (i.e. large government subsidized corporate farms) have reaped huge profits. Subsequently, NAFTA has had three dramatic effects on farmers in North America and all three effects further the cause dense urbanization as outlined in Agenda 21

http://www.thecommonsense(...)e-control-over-food/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')