quote:Ik snap niet dat sommigen daar zo moeilijk over doen
Ik vind dat de wereldbevolking moet worden uitgedund
Kijk naar Egypte
Die gaat het niet meer redden
En waar denk je dat al die mensen naar toe zullen gaan...Europa, VS...
Ik heb respect voor Moeder Natuur
Water, eten, olie, dieren...wij zijn zelfzuchtige monsters
Vooral de blanke mensen in Westerse landen met hun lage geboortecijfers maar belachelijke consumptiecultuur
Ik vind dat wij de Aarde moeten teruggeven aan Moeder Natuur
Depopulatie is goed
En als dat niet lukt hebben we altijd de aankomende ijstijd nog
Dat is geen bron en die lui doen hetzelfde als wat jij doet heel hard roepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.niburu.co/inde(...)gezondheid&Itemid=30
Dit is ook weer grote onzin, mazelen heeft altijd al een cyclus gekend en is in de westerse wereld praktisch uitgestorven juist door vaccinaties, de recente uitbraak hier is dan ook alleen maar in gebieden waar niet word ingeënt.quote:en voorbeeld van Mazelen.
http://whale.to/vaccines/measles.html
Dat komt door gebrek aan hygiëne en inentingen.quote:dat bepaalde ziektes weer de kop op steken zoals nu in Syrie, pakistan is omdat er oorlog gevoerd wordt en dan is alles geoorloofd.
Mag hopen dat je ouders je destijds niet ingeënt hebben, kortzichtige fundamentalisten zoals jij verdienen dat nietquote:... wat jij als basiskennis beschouwd is dus op leugens, bedrog en verzinsels gebaseerd.
Depopulatie betekend niet automatisch mensen vermoorden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
Hoe kan je dat nou een goed idee vinden, onschuldige mensen vermoorden
Kan ook een verbod/beperking op voortplanting zijn en bijvoorbeeld geen ouder van 90 nog aan een pacemaker helpenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
Hoe kan je dat nou een goed idee vinden, onschuldige mensen vermoorden
Geen medische zorg verlenen aan een doelgroep schuurt anders best wel een beetje tegen moord aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan ook een verbod/beperking op voortplanting zijn en bijvoorbeeld geen ouder van 90 nog aan een pacemaker helpen
Hoezo? Als ouderen het zelf kunnen betalen kunnen ze imo een pacemaker krijgen maar anders heb je 90 jaar geleefd en is het wel mooi zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen medische zorg verlenen aan een doelgroep schuurt anders best wel een beetje tegen moord aan.
Ik zie de koude harde logica er wel van in als je het economisch bekijkt, het is alleen zo ellendig dat economie een deel maakt in het besluit om iemand wel of niet te helpen. Zeker als die persoon een zorgverzekering heeft afgesloten. Het is niet zo dat iemand van 90 opeens geen verzekeringsgeld meer betaald.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo? Als ouderen het zelf kunnen betalen kunnen ze imo een pacemaker krijgen maar anders heb je 90 jaar geleefd en is het wel mooi zo
Het is ook om vergrijzing tegen te gaan natuurlijk, ouderen blijven zo vaak langer leven dat de samenleving krom is getrokken .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie de koude harde logica er wel van in als je het economisch bekijkt, het is alleen zo ellendig dat economie een deel maakt in het besluit om iemand wel of niet te helpen. Zeker als die persoon een zorgverzekering heeft afgesloten. Het is niet zo dat iemand van 90 opeens geen verzekeringsgeld meer betaald.
Mijn oma heeft voor haarzelf besloten dat het wel goed is zo en heeft vastgelegd dat ze niet gereanimeerd wil worden en zo en dat is haar goed recht maar het zou niet over iemand gemaakt moeten worden omdat die persoon toch oud is.
Ik betaal al jaren en blijf nog decennia 120 euro per maand betalen (plus inflatie) om ooit de zorg te krijgen die ik nodig heb. Ik ben gezegend met een lichaam die maar niet ziek wil worden en haal geen rare fratsen uit die voor botbreuken zouden kunnen zorgen dus als ik op mijn 80ste een falend hart krijg wil ik graag wel geholpen worden van het geld wat ik er dan al mijn hele leven in heb gepropt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is ook om vergrijzing tegen te gaan natuurlijk, ouderen blijven zo vaak langer leven dat de samenleving krom is getrokken .
Wat mij betreft sluiten ouderen een extra verzekering voor hartrisico af, maar ik vind niet dat alles vanzelfsprekend door de staat gespekt moet worden
Amen to that.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik betaal al jaren en blijf nog decennia 120 euro per maand betalen (plus inflatie) om ooit de zorg te krijgen die ik nodig heb. Ik ben gezegend met een lichaam die maar niet ziek wil worden en haal geen rare fratsen uit die voor botbreuken zouden kunnen zorgen dus als ik op mijn 80ste een falend hart krijg wil ik graag wel geholpen worden van het geld wat ik er dan al mijn hele leven in heb gepropt.
Als de ziekenzorg nou helemaal door de staat zou worden betaald en dan ook nog helemaal via de gasbaten bijvoorbeeld (dus ook niet via belastingen) zou ik het op zich nog wel eens kunnen worden dat ouderen moeten dokken voor oude mensen zorg of zo. Maar dat is niet het geval, ook oude mensen betalen de zorgverzekering en belasting dus hebben ze recht op de zorg die iedereen krijgt. Jammer dat mensen na een bepaalde leeftijd verliesgevend worden maar dat neemt niet weg dat ze hun hele leven hebben betaald voor het moment dat ze die zorg eindelijk een keer nodig gaan hebben.
?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is geen bron en die lui doen hetzelfde als wat jij doet heel hard roepen.
Verder onderbouw je zelf ook weer eens niks maar dat zijn we wel gewend van een slapende roeptoeter die bang is om buiten zijn eigen hokje te denken.
nopequote:[..]
Dit is ook weer grote onzin, mazelen heeft altijd al een cyclus gekend en is in de westerse wereld praktisch uitgestorven juist door vaccinaties,
ontkracht door? diegene die geld er aan verdient.quote:de recente uitbraak hier is dan ook alleen maar in gebieden waar niet word ingeënt.
De link met autisme die nu al zo vaak ontkracht is blijft maar rondzweven op het internet maar helaas is er voor jullie een hele goede verklaring waarom autisme toegenomen zou zijn en dat heeft niks te maken met vaccinaties en alles met het aanpassen van de definitie en voortschrijdend wetenschappelijk inzicht, iets wat jij nooit zult begrijpen.
quote:[..]
Dat komt door gebrek aan hygiëne en inentingen.
Hoe ironisch is het dat het juist 180' anders isquote:[..]
[..]
Mag hopen dat je ouders je destijds niet ingeënt hebben, kortzichtige fundamentalisten zoals jij verdienen dat niet
He -edit-onderbouw je geneuzel eens een keer, je komt op deze manier alleen maar over als te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
?
[..]
nope
[..]
ontkracht door? diegene die geld er aan verdient.
[..]
[..]
Hoe ironisch is het dat het juist 180' anders is
.. nee de symptomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De ziekte is een 1764 al beschreven..
Hoe kom je toch bij dit soort verzinsels.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. nee de symptomen.
en daarnaast als het zo is dan is er 200 jaar later in het lab geresurreced en 'verbeterd' en los gelaten in het wild.
Ok, de symptomen... Ik geloof niet dat je de symptomen krijgt zonder ziek te zijn, maar ok.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. nee de symptomen.
en daarnaast als het zo is dan is er 200 jaar later in het lab geresurreced en 'verbeterd' en los gelaten in het wild.
Plum Island Experiments.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kom je toch bij dit soort verzinsels.
plum island experiments? Vertelquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Plum Island Experiments.
hoe in vredesnaam kan het zo zijn dat men zo naief /onwetend is over het criminele verleden en heden van BadPharma.
Wellicht omdat wij kritischer zijn dan jij, en niet alles klakkeloos geloven wat we online lezen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Plum Island Experiments.
hoe in vredesnaam kan het zo zijn dat men zo naief /onwetend is over het criminele verleden en heden van BadPharma.
Canada heeft dat meen ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik betaal al jaren en blijf nog decennia 120 euro per maand betalen (plus inflatie) om ooit de zorg te krijgen die ik nodig heb. Ik ben gezegend met een lichaam die maar niet ziek wil worden en haal geen rare fratsen uit die voor botbreuken zouden kunnen zorgen dus als ik op mijn 80ste een falend hart krijg wil ik graag wel geholpen worden van het geld wat ik er dan al mijn hele leven in heb gepropt.
Als de ziekenzorg nou helemaal door de staat zou worden betaald en dan ook nog helemaal via de gasbaten bijvoorbeeld (dus ook niet via belastingen) zou ik het op zich nog wel eens kunnen worden dat ouderen moeten dokken voor oude mensen zorg of zo. Maar dat is niet het geval, ook oude mensen betalen de zorgverzekering en belasting dus hebben ze recht op de zorg die iedereen krijgt. Jammer dat mensen na een bepaalde leeftijd verliesgevend worden maar dat neemt niet weg dat ze hun hele leven hebben betaald voor het moment dat ze die zorg eindelijk een keer nodig gaan hebben.
http://en.wikipedia.org/w(...)Bio-weapons_researchquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
plum island experiments? Vertel
Best wel interessant.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
plum island experiments? Vertel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |