abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139613070

----------------------------------------------------------------------------------------------

Originele OP:
quote:
Ik snap niet dat sommigen daar zo moeilijk over doen

Ik vind dat de wereldbevolking moet worden uitgedund

Kijk naar Egypte

Die gaat het niet meer redden

En waar denk je dat al die mensen naar toe zullen gaan...Europa, VS...

Ik heb respect voor Moeder Natuur

Water, eten, olie, dieren...wij zijn zelfzuchtige monsters

Vooral de blanke mensen in Westerse landen met hun lage geboortecijfers maar belachelijke consumptiecultuur

Ik vind dat wij de Aarde moeten teruggeven aan Moeder Natuur

Depopulatie is goed

En als dat niet lukt hebben we altijd de aankomende ijstijd nog

Stelling 1:
Depopulatie wordt actief gepropageerd dan wel voorbereid door de Elites van de wereld
Stelling 2:
Depopulatie is een goed idee voor de Aarde

=======================================================================

[ Bericht 17% gewijzigd door El_Matador op 06-05-2014 11:18:58 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139613132
quote:
Dat is geen bron en die lui doen hetzelfde als wat jij doet heel hard roepen.

Verder onderbouw je zelf ook weer eens niks maar dat zijn we wel gewend van een slapende roeptoeter die bang is om buiten zijn eigen hokje te denken.

quote:
en voorbeeld van Mazelen.
http://whale.to/vaccines/measles.html
Dit is ook weer grote onzin, mazelen heeft altijd al een cyclus gekend en is in de westerse wereld praktisch uitgestorven juist door vaccinaties, de recente uitbraak hier is dan ook alleen maar in gebieden waar niet word ingeënt.

De link met autisme die nu al zo vaak ontkracht is blijft maar rondzweven op het internet maar helaas is er voor jullie een hele goede verklaring waarom autisme toegenomen zou zijn en dat heeft niks te maken met vaccinaties en alles met het aanpassen van de definitie en voortschrijdend wetenschappelijk inzicht, iets wat jij nooit zult begrijpen.

quote:
dat bepaalde ziektes weer de kop op steken zoals nu in Syrie, pakistan is omdat er oorlog gevoerd wordt en dan is alles geoorloofd.
Dat komt door gebrek aan hygiëne en inentingen.

[..]

quote:
... wat jij als basiskennis beschouwd is dus op leugens, bedrog en verzinsels gebaseerd.
Mag hopen dat je ouders je destijds niet ingeënt hebben, kortzichtige fundamentalisten zoals jij verdienen dat niet
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:04:58 #3
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139613173
Hoe kan je dat nou een goed idee vinden, onschuldige mensen vermoorden :')
Anti-Turkije
pi_139613204
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
Depopulatie betekend niet automatisch mensen vermoorden.
pi_139613234
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:04 schreef SadPanda het volgende:
Kan ook een verbod/beperking op voortplanting zijn en bijvoorbeeld geen ouder van 90 nog aan een pacemaker helpen
-XOXO-
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:07:42 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139613239
Ach een bos groeit ook weer het best wanneer het afgefikt is toch?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:08:28 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139613251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:07 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Kan ook een verbod/beperking op voortplanting zijn en bijvoorbeeld geen ouder van 90 nog aan een pacemaker helpen
Geen medische zorg verlenen aan een doelgroep schuurt anders best wel een beetje tegen moord aan.
Vrijheid
pi_139613278
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Geen medische zorg verlenen aan een doelgroep schuurt anders best wel een beetje tegen moord aan.
Hoezo? Als ouderen het zelf kunnen betalen kunnen ze imo een pacemaker krijgen maar anders heb je 90 jaar geleefd en is het wel mooi zo
-XOXO-
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:11:32 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139613334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hoezo? Als ouderen het zelf kunnen betalen kunnen ze imo een pacemaker krijgen maar anders heb je 90 jaar geleefd en is het wel mooi zo
Ik zie de koude harde logica er wel van in als je het economisch bekijkt, het is alleen zo ellendig dat economie een deel maakt in het besluit om iemand wel of niet te helpen. Zeker als die persoon een zorgverzekering heeft afgesloten. Het is niet zo dat iemand van 90 opeens geen verzekeringsgeld meer betaald.

Mijn oma heeft voor haarzelf besloten dat het wel goed is zo en heeft vastgelegd dat ze niet gereanimeerd wil worden en zo en dat is haar goed recht maar het zou niet over iemand gemaakt moeten worden omdat die persoon toch oud is.
Vrijheid
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:17:49 #10
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_139613490
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zie de koude harde logica er wel van in als je het economisch bekijkt, het is alleen zo ellendig dat economie een deel maakt in het besluit om iemand wel of niet te helpen. Zeker als die persoon een zorgverzekering heeft afgesloten. Het is niet zo dat iemand van 90 opeens geen verzekeringsgeld meer betaald.

Mijn oma heeft voor haarzelf besloten dat het wel goed is zo en heeft vastgelegd dat ze niet gereanimeerd wil worden en zo en dat is haar goed recht maar het zou niet over iemand gemaakt moeten worden omdat die persoon toch oud is.
Het is ook om vergrijzing tegen te gaan natuurlijk, ouderen blijven zo vaak langer leven dat de samenleving krom is getrokken .

Wat mij betreft sluiten ouderen een extra verzekering voor hartrisico af, maar ik vind niet dat alles vanzelfsprekend door de staat gespekt moet worden
-XOXO-
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:25:13 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139613666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:17 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Het is ook om vergrijzing tegen te gaan natuurlijk, ouderen blijven zo vaak langer leven dat de samenleving krom is getrokken .

Wat mij betreft sluiten ouderen een extra verzekering voor hartrisico af, maar ik vind niet dat alles vanzelfsprekend door de staat gespekt moet worden
Ik betaal al jaren en blijf nog decennia 120 euro per maand betalen (plus inflatie) om ooit de zorg te krijgen die ik nodig heb. Ik ben gezegend met een lichaam die maar niet ziek wil worden en haal geen rare fratsen uit die voor botbreuken zouden kunnen zorgen dus als ik op mijn 80ste een falend hart krijg wil ik graag wel geholpen worden van het geld wat ik er dan al mijn hele leven in heb gepropt.

Als de ziekenzorg nou helemaal door de staat zou worden betaald en dan ook nog helemaal via de gasbaten bijvoorbeeld (dus ook niet via belastingen) zou ik het op zich nog wel eens kunnen worden dat ouderen moeten dokken voor oude mensen zorg of zo. Maar dat is niet het geval, ook oude mensen betalen de zorgverzekering en belasting dus hebben ze recht op de zorg die iedereen krijgt. Jammer dat mensen na een bepaalde leeftijd verliesgevend worden maar dat neemt niet weg dat ze hun hele leven hebben betaald voor het moment dat ze die zorg eindelijk een keer nodig gaan hebben.
Vrijheid
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 11:55:50 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_139614490
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik betaal al jaren en blijf nog decennia 120 euro per maand betalen (plus inflatie) om ooit de zorg te krijgen die ik nodig heb. Ik ben gezegend met een lichaam die maar niet ziek wil worden en haal geen rare fratsen uit die voor botbreuken zouden kunnen zorgen dus als ik op mijn 80ste een falend hart krijg wil ik graag wel geholpen worden van het geld wat ik er dan al mijn hele leven in heb gepropt.

Als de ziekenzorg nou helemaal door de staat zou worden betaald en dan ook nog helemaal via de gasbaten bijvoorbeeld (dus ook niet via belastingen) zou ik het op zich nog wel eens kunnen worden dat ouderen moeten dokken voor oude mensen zorg of zo. Maar dat is niet het geval, ook oude mensen betalen de zorgverzekering en belasting dus hebben ze recht op de zorg die iedereen krijgt. Jammer dat mensen na een bepaalde leeftijd verliesgevend worden maar dat neemt niet weg dat ze hun hele leven hebben betaald voor het moment dat ze die zorg eindelijk een keer nodig gaan hebben.
Amen to that.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:52:32 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_139615815
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is geen bron en die lui doen hetzelfde als wat jij doet heel hard roepen.

Verder onderbouw je zelf ook weer eens niks maar dat zijn we wel gewend van een slapende roeptoeter die bang is om buiten zijn eigen hokje te denken.
?

quote:
[..]

Dit is ook weer grote onzin, mazelen heeft altijd al een cyclus gekend en is in de westerse wereld praktisch uitgestorven juist door vaccinaties,
nope
quote:
de recente uitbraak hier is dan ook alleen maar in gebieden waar niet word ingeënt.

De link met autisme die nu al zo vaak ontkracht is blijft maar rondzweven op het internet maar helaas is er voor jullie een hele goede verklaring waarom autisme toegenomen zou zijn en dat heeft niks te maken met vaccinaties en alles met het aanpassen van de definitie en voortschrijdend wetenschappelijk inzicht, iets wat jij nooit zult begrijpen.
ontkracht door? diegene die geld er aan verdient.

quote:
[..]

Dat komt door gebrek aan hygiëne en inentingen.
quote:
[..]

[..]

Mag hopen dat je ouders je destijds niet ingeënt hebben, kortzichtige fundamentalisten zoals jij verdienen dat niet
Hoe ironisch is het dat het juist 180' anders is :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_139615882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

?

[..]

nope

[..]

ontkracht door? diegene die geld er aan verdient.

[..]

[..]

Hoe ironisch is het dat het juist 180' anders is :)
He -edit-onderbouw je geneuzel eens een keer, je komt op deze manier alleen maar over als te dom om te poepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 06-05-2014 12:59:33 ]
pi_139624274
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jup
De ziekte is een 1764 al beschreven..
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:10:48 #16
52357 Lambiekje
pi_139651771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De ziekte is een 1764 al beschreven..
.. nee de symptomen.

en daarnaast als het zo is dan is er 200 jaar later in het lab geresurreced en 'verbeterd' en los gelaten in het wild.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 07-05-2014 08:28:28 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 09:50:21 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_139653119
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. nee de symptomen.

en daarnaast als het zo is dan is er 200 jaar later in het lab geresurreced en 'verbeterd' en los gelaten in het wild.
Hoe kom je toch bij dit soort verzinsels.
pi_139656792
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. nee de symptomen.

Ok, de symptomen... Ik geloof niet dat je de symptomen krijgt zonder ziek te zijn, maar ok.

Dat laatste zou ik graag door meerdere onafhankelijke bronnen bevestigd willen zien.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:49:19 #19
52357 Lambiekje
pi_139657406
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 09:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe kom je toch bij dit soort verzinsels.
Plum Island Experiments.

hoe in vredesnaam kan het zo zijn dat men zo naief /onwetend is over het criminele verleden en heden van BadPharma.
pi_139657607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Plum Island Experiments.

hoe in vredesnaam kan het zo zijn dat men zo naief /onwetend is over het criminele verleden en heden van BadPharma.
plum island experiments? Vertel :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:47:35 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139659257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Plum Island Experiments.

Wellicht omdat wij kritischer zijn dan jij, en niet alles klakkeloos geloven wat we online lezen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:27:03 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139660497
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Canada heeft dat meen ik ;)
http://www.justlanded.com(...)d/De-gezondheidszorg
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:29:32 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139660581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)Bio-weapons_research
Ruw gokje, maar zo te zien is dit Bigpharma's home base als ik biekje moet geloven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 15:18:31 #24
231686 budvar
budvar
pi_139661906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Best wel interessant.
http://scienceblogs.com/grrlscientist/2007/08/30/lab-257/
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_139665492
Waarom zou je actief moeten gaan moorden? Voorkom dat mensen zich voort kunnen planten door ze 'andere bezigheden' te geven, en na 60 jaar wordt er geen kind meer geboren, en 170 jaar later gaat de laatste mens 'natuurlijk' dood.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')