abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 18:24:56 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_139667547
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:16 schreef Resistor het volgende:
Waarom zou je actief moeten gaan moorden? Voorkom dat mensen zich voort kunnen planten door ze 'andere bezigheden' te geven, en na 60 jaar wordt er geen kind meer geboren, en 170 jaar later gaat de laatste mens 'natuurlijk' dood.
Ik denk dat men seks niet snel op gaat geven voor 'andere bezigheden' :N :D
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 18:36:17 #27
231686 budvar
budvar
pi_139667872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat men seks niet snel op gaat geven voor 'andere bezigheden' :N :D
Hoeft ook niet, je kan baby's of jonge kinderen steriliseren.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_139669804
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:36 schreef budvar het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, je kan baby's of jonge kinderen steriliseren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 19:33:06 #29
231686 budvar
budvar
pi_139670119
quote:
Lavenderr zei dat mensen sex niet willen opgeven, maar er zijn natuurlijk meer opties.
Wat je met dat filmpje wil zeggen snap ik niet echt.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
pi_139670227
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:33 schreef budvar het volgende:

[..]

Lavenderr zei dat mensen sex niet willen opgeven, maar er zijn natuurlijk meer opties.
Schaam je; zowel een van de beste (dystopische) films allertijden, de vetste oorlogscene, net geplaatst, en helemaal on-topic.

Bekijk de horror eens, van zo'n samenleving.

Maar ejacuspeculeer lekker verder over het steriliseren dan wel vermoorden van enorme groepen mensen, maar dan niet op een Stormfrontmanier, dus dan is het allemaal ok. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

† In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 19:39:02 #31
231686 budvar
budvar
pi_139670469
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schaam je; zowel een van de beste (dystopische) films allertijden, de vetste oorlogscene, net geplaatst, en helemaal on-topic.

Maar ejacuspeculeer lekker verder over het steriliseren dan wel vermoorden van enorme groepen mensen, maar dan niet op een Stormfrontmanier, dus dan is het allemaal ok. :')
Bedankt zal hem eens downloaden. Maar heb ik het idee gegeven dat ik kindersterilisatie een plan vind? Dat vind ik namelijk niet maar het is wel een optie.
pi_139670619
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:39 schreef budvar het volgende:

[..]

Bedankt zal hem eens downloaden.
Goed groot beeld en hard geluid. Meesterlijke film.

quote:
Maar heb ik het idee gegeven dat ik kindersterilisatie een plan vind?
Nee, maar de originele TS wel. ;)

pi_139670934
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Welke horror?
pi_139671951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welke horror?
Wellicht wil jij geen kinderen en de andere autisten die hier depopulatie voorstaan niet.

Het overgrote deel van de wereld heeft een sterke kinderwens. Veel succes met vechten!

woensdag 7 mei 2014 @ 20:07:02 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139671985
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:33 schreef budvar het volgende:

[..]

}:| DUDE!!! verplicht deze film kijken vanavond :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_139672038
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wellicht wil jij geen kinderen en de andere autisten die hier depopulatie voorstaan niet.

Het overgrote deel van de wereld heeft een sterke kinderwens. Veel succes met vechten!
Dit is geen antwoord op mijn vraag.

Maar als je alleen maar emotioneel wil doen dan mag dat hoor, pak wel even een glas water en een tissue
pi_139673144
Kinderen zijn eigenlijk toch 1 grote STD? En met condooms kan je die ziekte prima voorkomen. Wel de plezier van seks, niet de gevolgen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 21:03:13 #38
231686 budvar
budvar
pi_139675207
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

}:| DUDE!!! verplicht deze film kijken vanavond :+
Gaat em helaas op z'n vroegst woensdag worden. -O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:05:02 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139678829
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 21:03 schreef budvar het volgende:

[..]

Gaat em helaas op z'n vroegst woensdag worden. -O-
Houd ik je aan :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2014 @ 22:12:47 #40
231686 budvar
budvar
pi_139679285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Houd ik je aan :P
Heb de imdb pagina gelezen en dat kwam me toch wel bekend voor dus ik heb hem volgens mij wel eens gezien maar dat moet dan echt al jaren geleden zijn, dus ik ga hem zeker nog een keer kijken als ik weer thuis ben. :)
  Moderator woensdag 7 mei 2014 @ 22:18:44 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_139679607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:30 schreef Resistor het volgende:
Kinderen zijn eigenlijk toch 1 grote STD? En met condooms kan je die ziekte prima voorkomen. Wel de plezier van seks, niet de gevolgen.
Zo simpel is het wel ja.
pi_143047032
Dus...ebola, he.
  maandag 4 augustus 2014 @ 12:49:24 #43
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_143048590
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 11:58 schreef NickGrouwen het volgende:
Dus...ebola, he.
Redelijk inefficiënte oplossing :') dus als we het over ambtenarij hebben misschien nog wel geloofwaardig...

Waarom heeft de NWO niet gewoon de neutronenbom doorgezet als ze mikken op snelle en gemakkelijke depopulatie? Waarom moet het allemaal met moeilijke conspiraties en hush hush en cloak and daggers?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143049464
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom moet het allemaal met moeilijke conspiraties en hush hush en cloak and daggers?
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:21:58 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_143049565
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Redelijk inefficiënte oplossing :') dus als we het over ambtenarij hebben misschien nog wel geloofwaardig...

Waarom heeft de NWO niet gewoon de neutronenbom doorgezet als ze mikken op snelle en gemakkelijke depopulatie? Waarom moet het allemaal met moeilijke conspiraties en hush hush en cloak and daggers?
Neutronenbom is nogal opvallend en de 'plausible deniability' valt dan een beetje in het water. Een mooi griepvirus die natuurlijk lijkt kan je op de wereld los laten zonder dat je meteen schuldig lijkt. Gewoon van te voren ook meteen twee vaccinaties klaar hebben liggen waarvan één voor de 'elite' zonder gezeik en ééntje voor het plebs die ze onvruchtbaar maakt of zo. klaar is klara.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:26:32 #46
116015 SicSicSics
pi_143049720
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef jogy het volgende:
Neutronenbom is nogal opvallend en de 'plausible deniability' valt dan een beetje in het water. Een mooi griepvirus die natuurlijk lijkt kan je op de wereld los laten zonder dat je meteen schuldig lijkt. Gewoon van te voren ook meteen twee vaccinaties klaar hebben liggen waarvan één voor de 'elite' zonder gezeik en ééntje voor het plebs die ze onvruchtbaar maakt of zo. klaar is klara.
Waarom maakt een organisatie die iedereen willekeurig in FEMA kampen kan gooien, al het geld op de wereld controleert, elke overheid in zijn zak heeft en de macht heeft om wie dan ook... Ebola te geven. ;) Behoefte aan 'plausible deniabiltity' :D

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
Inderdaad het beste bewijs tegen het bestaan van een NWO. Of in ieder geval een goede reden om er niet bang voor te zijn. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_143049793
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat doet jou denken dat depopulatie hun doel is?
pi_143049826
quote:
9s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef jogy het volgende:

[..]

EMP bom
pi_143049854
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:30:51 #50
116015 SicSicSics
pi_143049866
quote:
12s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Biekuh het volgende:
De OP _O- en kansloos veel ander gezwets van Mexicaanse Griep vaccins tot kankerverwekkende E-nummers.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')