Ik denk dat men seks niet snel op gaat geven voor 'andere bezigheden'quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:16 schreef Resistor het volgende:
Waarom zou je actief moeten gaan moorden? Voorkom dat mensen zich voort kunnen planten door ze 'andere bezigheden' te geven, en na 60 jaar wordt er geen kind meer geboren, en 170 jaar later gaat de laatste mens 'natuurlijk' dood.
Hoeft ook niet, je kan baby's of jonge kinderen steriliseren.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat men seks niet snel op gaat geven voor 'andere bezigheden'![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:36 schreef budvar het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je kan baby's of jonge kinderen steriliseren.
Lavenderr zei dat mensen sex niet willen opgeven, maar er zijn natuurlijk meer opties.quote:
Schaam je; zowel een van de beste (dystopische) films allertijden, de vetste oorlogscene, net geplaatst, en helemaal on-topic.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:33 schreef budvar het volgende:
[..]
Lavenderr zei dat mensen sex niet willen opgeven, maar er zijn natuurlijk meer opties.
Wat je met dat filmpje wil zeggen snap ik niet echt.
Bedankt zal hem eens downloaden. Maar heb ik het idee gegeven dat ik kindersterilisatie een plan vind? Dat vind ik namelijk niet maar het is wel een optie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schaam je; zowel een van de beste (dystopische) films allertijden, de vetste oorlogscene, net geplaatst, en helemaal on-topic.
Bekijk de horror eens, van zo'n samenleving.
Maar ejacuspeculeer lekker verder over het steriliseren dan wel vermoorden van enorme groepen mensen, maar dan niet op een Stormfrontmanier, dus dan is het allemaal ok.
Goed groot beeld en hard geluid. Meesterlijke film.quote:
Nee, maar de originele TS wel.quote:Maar heb ik het idee gegeven dat ik kindersterilisatie een plan vind?
Welke horror?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schaam je; zowel een van de beste (dystopische) films allertijden, de vetste oorlogscene, net geplaatst, en helemaal on-topic.
Bekijk de horror eens, van zo'n samenleving.
Maar ejacuspeculeer lekker verder over het steriliseren dan wel vermoorden van enorme groepen mensen, maar dan niet op een Stormfrontmanier, dus dan is het allemaal ok.
Wellicht wil jij geen kinderen en de andere autisten die hier depopulatie voorstaan niet.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:33 schreef budvar het volgende:
[..]
Lavenderr zei dat mensen sex niet willen opgeven, maar er zijn natuurlijk meer opties.
Wat je met dat filmpje wil zeggen snap ik niet echt.
Dit is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht wil jij geen kinderen en de andere autisten die hier depopulatie voorstaan niet.
Het overgrote deel van de wereld heeft een sterke kinderwens. Veel succes met vechten!
Gaat em helaas op z'n vroegst woensdag worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef theguyver het volgende:
[..]DUDE!!! verplicht deze film kijken vanavond
Houd ik je aanquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:03 schreef budvar het volgende:
[..]
Gaat em helaas op z'n vroegst woensdag worden.
Heb de imdb pagina gelezen en dat kwam me toch wel bekend voor dus ik heb hem volgens mij wel eens gezien maar dat moet dan echt al jaren geleden zijn, dus ik ga hem zeker nog een keer kijken als ik weer thuis ben.quote:
Zo simpel is het wel ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:30 schreef Resistor het volgende:
Kinderen zijn eigenlijk toch 1 grote STD? En met condooms kan je die ziekte prima voorkomen. Wel de plezier van seks, niet de gevolgen.
Redelijk inefficiënte oplossingquote:
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom moet het allemaal met moeilijke conspiraties en hush hush en cloak and daggers?
Neutronenbom is nogal opvallend en de 'plausible deniability' valt dan een beetje in het water. Een mooi griepvirus die natuurlijk lijkt kan je op de wereld los laten zonder dat je meteen schuldig lijkt. Gewoon van te voren ook meteen twee vaccinaties klaar hebben liggen waarvan één voor de 'elite' zonder gezeik en ééntje voor het plebs die ze onvruchtbaar maakt of zo. klaar is klara.quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Redelijk inefficiënte oplossingdus als we het over ambtenarij hebben misschien nog wel geloofwaardig...
Waarom heeft de NWO niet gewoon de neutronenbom doorgezet als ze mikken op snelle en gemakkelijke depopulatie? Waarom moet het allemaal met moeilijke conspiraties en hush hush en cloak and daggers?
Waarom maakt een organisatie die iedereen willekeurig in FEMA kampen kan gooien, al het geld op de wereld controleert, elke overheid in zijn zak heeft en de macht heeft om wie dan ook... Ebola te geven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef jogy het volgende:
Neutronenbom is nogal opvallend en de 'plausible deniability' valt dan een beetje in het water. Een mooi griepvirus die natuurlijk lijkt kan je op de wereld los laten zonder dat je meteen schuldig lijkt. Gewoon van te voren ook meteen twee vaccinaties klaar hebben liggen waarvan één voor de 'elite' zonder gezeik en ééntje voor het plebs die ze onvruchtbaar maakt of zo. klaar is klara.
Inderdaad het beste bewijs tegen het bestaan van een NWO. Of in ieder geval een goede reden om er niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
Wat doet jou denken dat depopulatie hun doel is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
EMP bomquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Neutronenbom is nogal opvallend en de 'plausible deniability' valt dan een beetje in het water. Een mooi griepvirus die natuurlijk lijkt kan je op de wereld los laten zonder dat je meteen schuldig lijkt. Gewoon van te voren ook meteen twee vaccinaties klaar hebben liggen waarvan één voor de 'elite' zonder gezeik en ééntje voor het plebs die ze onvruchtbaar maakt of zo. klaar is klara.
Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat depopulatie hun doel is?
De OPquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Biekuh het volgende:
Wat doet jou denken dat depopulatie hun doel is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |