Als dat hun doel was, was dat allang gebeurd. Ik denk dus dat de 'waarheidszoekers' het in die zin bij het verkeerde eind hebben. Zoals jij al zei is de omvang van de bevolking juist toegenomen. Wat bedoel je precies met een 'lek'?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.
De "waarheidszoekers" beweren over inside informatie te beschikken of zijn op zijn minst, volgens eigen zeggen dan, volledig op de hoogte van deze schimmige organisatie en hun plannen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Als dat hun doel was, was dat allang gebeurd. Ik denk dus dat de 'waarheidszoekers' het in die zin bij het verkeerde eind hebben. Zoals jij al zei is de omvang van de bevolking juist toegenomen. Wat bedoel je precies met een 'lek'?
Omdat het nog steeds een kwestie is van grote getallen natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom maakt een organisatie die iedereen willekeurig in FEMA kampen kan gooien, al het geld op de wereld controleert, elke overheid in zijn zak heeft en de macht heeft om wie dan ook... Ebola te geven.Behoefte aan 'plausible deniabiltity'
Als ik daar stage mocht lopen was ik er zo mee klaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef jogy het volgende:
Dat moet je natuurlijk niet hebben dus ga je sneakysneaky te werk zodat alle poppetjes gewoon door blijven werken aan hun eigen destructie.
Ik ook wel denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik daar stage mocht lopen was ik er zo mee klaar.![]()
Dat is een beetje hetzelfde als een neutronenbom hé.quote:
Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agendaquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
Dat we elkaar dan vanzelf gaan uitmoorden of door honger en ziekte?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agenda
En Vrijland niet te vergeten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.
Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agendaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agenda
Misschien kun je alles in de wereld wel zo draaien dat het lijkt alsof er een sinister plot achter schuil gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:
Welnee joh straks maak je me nog wijs dat er een achterliggende gedachte achter het duurder worden van marsepein ligtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Misschien kun je alles in de wereld wel zo draaien dat het lijkt alsof er een sinister plot achter schuil gaat.
De enigen die een openlijke depopulatie-agenda hebben zijn de barbaren van ISIS.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agenda
Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agenda
groeistop Ben ik Redelijk mee eens, tenminste als dat mogelijk is, China heeft het al eens ingevoerd voor mensen in de grote steden, op de boeren na die mogen op zich konijnen wat ze willen maar ze hebben nog steeds een grote groei. http://en.wikipedia.org/w(...)pulation_growth_ratequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.
Het zal wellicht wel leven bij mensen met macht maar dat maakt het nog geen agendaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.
Ben erg somber wat deze wereld betreft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef Doedelzak77 het volgende:
Uiteindelijk een zegen want als deze wereld/maatschappij er straks niet meer is,komt er een nieuwe waar geen slecht meer is.....we gaan nu nog door een diep dal,tot Jezus terug komt en dan komt alles pas goed.....
Niet per se maar het is zeker niet ondenkbaar. De hogere regionen van de macht bestaat nou eenmaal niet uit los zand en waarschijnlijk liggen de echte machtspunten niet alleen maar in de politiek want die is op de langere termijn te wispelturig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zal wellicht wel leven bij mensen met macht maar dat maakt het nog geen agenda
Jij hebt een vreemde usericoon voor een, pardon my french, relidiot. Als er een apocalypse komt dan is deze niet gemaakt door de mens en hier gaat het over de menselijke variant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Doedelzak77 het volgende:
Ik haat deze wereld ook en God zegt ook,wie van deze wereld houdt,houdt niet van mij,de wereld is van satan en wij zullen zelf moeten kiezen wat we willen en voor wie we straks kiezen als de Anti-christ eenmaal regeert,zal iedereen moeten kiezen voor hem of voor Jezus....God heeft satan de wereld gegeven en mensen worden dagelijks verleidt,en aangezien het kwaad deze wereld heeft gekregen isa het niet raar dat er vanaf het begin al ellende is op deze wereld....
Op dit moment zijn het onmensen die andere mensen zomaar vermoorden. Omdat ze niet geloven zoals deze groep vindt dat ze moeten geloven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Doedelzak77 het volgende:
Ik haat deze wereld ook en God zegt ook,wie van deze wereld houdt,houdt niet van mij,de wereld is van satan en wij zullen zelf moeten kiezen wat we willen en voor wie we straks kiezen als de Anti-christ eenmaal regeert,zal iedereen moeten kiezen voor hem of voor Jezus....God heeft satan de wereld gegeven en mensen worden dagelijks verleidt,en aangezien het kwaad deze wereld heeft gekregen isa het niet raar dat er vanaf het begin al ellende is op deze wereld....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |