Als dat hun doel was, was dat allang gebeurd. Ik denk dus dat de 'waarheidszoekers' het in die zin bij het verkeerde eind hebben. Zoals jij al zei is de omvang van de bevolking juist toegenomen. Wat bedoel je precies met een 'lek'?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.
De "waarheidszoekers" beweren over inside informatie te beschikken of zijn op zijn minst, volgens eigen zeggen dan, volledig op de hoogte van deze schimmige organisatie en hun plannen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:33 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Als dat hun doel was, was dat allang gebeurd. Ik denk dus dat de 'waarheidszoekers' het in die zin bij het verkeerde eind hebben. Zoals jij al zei is de omvang van de bevolking juist toegenomen. Wat bedoel je precies met een 'lek'?
Omdat het nog steeds een kwestie is van grote getallen natuurlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom maakt een organisatie die iedereen willekeurig in FEMA kampen kan gooien, al het geld op de wereld controleert, elke overheid in zijn zak heeft en de macht heeft om wie dan ook... Ebola te geven.Behoefte aan 'plausible deniabiltity'
Als ik daar stage mocht lopen was ik er zo mee klaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:36 schreef jogy het volgende:
Dat moet je natuurlijk niet hebben dus ga je sneakysneaky te werk zodat alle poppetjes gewoon door blijven werken aan hun eigen destructie.
Ik ook wel denk ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik daar stage mocht lopen was ik er zo mee klaar.![]()
Dat is een beetje hetzelfde als een neutronenbom hé.quote:
Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agendaquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
De NWO is zeker zeer inefficiënt te noemen eerst in ruim 100 jaar de populatie laten groeien naar bijna 7 miljard terwijl je als organisatie al eeuwen aan de macht bent met als belangrijkste speerpunt "depopulatie". Zelfs de vele oorlogen en epidemieën, uiteraard gestart door de NWO, hadden geen enkel effect.
Dat we elkaar dan vanzelf gaan uitmoorden of door honger en ziekte?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agenda
En Vrijland niet te vergeten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is wat hier door de "waarheidszoekers" gemeld word, blijkbaar zit er ook nog een lek bij die organisatie met een lijntje naar sites als Niburu en mensen als Alex Jones en Lambiekje.
Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agendaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dit vanuit een ander perspectief benaderen. Misschien maakt de wereldbevolkingsexplosie juist deel uit van een mogelijke depopulatie agenda
Misschien kun je alles in de wereld wel zo draaien dat het lijkt alsof er een sinister plot achter schuil gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef NickGrouwen het volgende:
Welnee joh straks maak je me nog wijs dat er een achterliggende gedachte achter het duurder worden van marsepein ligtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Misschien kun je alles in de wereld wel zo draaien dat het lijkt alsof er een sinister plot achter schuil gaat.
De enigen die een openlijke depopulatie-agenda hebben zijn de barbaren van ISIS.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agenda
Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Of we benaderen het nog rationeler en is er geen sprake van een depopulatie agenda
groeistop Ben ik Redelijk mee eens, tenminste als dat mogelijk is, China heeft het al eens ingevoerd voor mensen in de grote steden, op de boeren na die mogen op zich konijnen wat ze willen maar ze hebben nog steeds een grote groei. http://en.wikipedia.org/w(...)pulation_growth_ratequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.
Het zal wellicht wel leven bij mensen met macht maar dat maakt het nog geen agendaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik hier op fok kijk zie ik er al genoeg die een vorm van depopulatie/groeistop toejuichen dus ik kan mij niet voorstellen dat dit idee niet leeft bij bepaalde mensen met macht. Het is alleen niet echt een standpunt wat openlijk gebracht kan worden zonder politieke en maatschappelijke zelfmoord.
Ben erg somber wat deze wereld betreft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:37 schreef Doedelzak77 het volgende:
Uiteindelijk een zegen want als deze wereld/maatschappij er straks niet meer is,komt er een nieuwe waar geen slecht meer is.....we gaan nu nog door een diep dal,tot Jezus terug komt en dan komt alles pas goed.....
Niet per se maar het is zeker niet ondenkbaar. De hogere regionen van de macht bestaat nou eenmaal niet uit los zand en waarschijnlijk liggen de echte machtspunten niet alleen maar in de politiek want die is op de langere termijn te wispelturig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zal wellicht wel leven bij mensen met macht maar dat maakt het nog geen agenda
Jij hebt een vreemde usericoon voor een, pardon my french, relidiot. Als er een apocalypse komt dan is deze niet gemaakt door de mens en hier gaat het over de menselijke variant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Doedelzak77 het volgende:
Ik haat deze wereld ook en God zegt ook,wie van deze wereld houdt,houdt niet van mij,de wereld is van satan en wij zullen zelf moeten kiezen wat we willen en voor wie we straks kiezen als de Anti-christ eenmaal regeert,zal iedereen moeten kiezen voor hem of voor Jezus....God heeft satan de wereld gegeven en mensen worden dagelijks verleidt,en aangezien het kwaad deze wereld heeft gekregen isa het niet raar dat er vanaf het begin al ellende is op deze wereld....
Op dit moment zijn het onmensen die andere mensen zomaar vermoorden. Omdat ze niet geloven zoals deze groep vindt dat ze moeten geloven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Doedelzak77 het volgende:
Ik haat deze wereld ook en God zegt ook,wie van deze wereld houdt,houdt niet van mij,de wereld is van satan en wij zullen zelf moeten kiezen wat we willen en voor wie we straks kiezen als de Anti-christ eenmaal regeert,zal iedereen moeten kiezen voor hem of voor Jezus....God heeft satan de wereld gegeven en mensen worden dagelijks verleidt,en aangezien het kwaad deze wereld heeft gekregen isa het niet raar dat er vanaf het begin al ellende is op deze wereld....
Ik wil niet geregeerd worden, door niemand niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:18 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Zeg me eens wie er geregeerd wil worden door mensen die depopulatie op hun aganda staan hebben.
Gewoon, zomaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil niet geregeerd worden, door niemand niet.
Wel zou ik geen moeite hebben met een miljard of 3 mensen minder.
Een Ebola'tje dat lekker huishoudt, een tsunami die er goed inhakt. Liever geen menselijke oorzaak.quote:
Alles, als het maar ver van je bed is?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Ebola'tje dat lekker huishoudt, een tsunami die er goed inhakt. Liever geen menselijke oorzaak.
Begin je bij jezelf? Of mag een ander opgeofferd worden?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil niet geregeerd worden, door niemand niet.
Wel zou ik geen moeite hebben met een miljard of 3 mensen minder.
Uiteraard. Zou jij je eigen vrienden en familie willen zien sterven?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:32 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Alles, als het maar ver van je bed is?
Trol je?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard. Zou jij je eigen vrienden en familie willen zien sterven?
3 miljard mensen die ik niet ken en zij kennen mij niet, wat is het probleem om die niet meer te hebben op de volle Aarde? Zou jij ze missen?
Nee.quote:
Waarom ben jij dan meer waard dan een ander. Heeft die ander dan geen familie of vrienden?quote:
Ik ben voor mijzelf en mijn geliefden meer waard dan Oekieboekie uit Takkietakkiestan en zijn sociale omgeving, lijkt me logisch.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:36 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan meer waard dan een ander. Heeft die ander dan geen familie of vrienden?
Nee, het is niet logisch. Het kan me niet zo veel kunnen schelen dat er een paar 100 Afrikanen het loodje leggen. Maar ik zou het niemand willen toewensen, zelfs niet die onbenullige Afrikaantjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben voor mijzelf en mijn geliefden meer waard dan Oekieboekie uit Takkietakkiestan en zijn sociale omgeving, lijkt me logisch.
Voor hem zal hetzelfde gelden als het zijn familie en vrienden aangaat. Hij kent mij ook niet, waarom moet ie ermee zitten als ik het loodje leg?
Wat is er niet logisch aan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:45 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Nee, het is niet logisch. Het kan me niet zo veel kunnen schelen dat er een paar 100 Afrikanen het loodje leggen. Maar ik zou het niemand willen toewensen, zelfs niet die onbenullige Afrikaantjes.
Ik weet niet waar jij denkt dat we dan door uitsterven maar ik denk dat de kans dat we onszelf voor een groot deel zullen uitroeien een stuk groter is dan dat er een meteoriet inslaat of er onleefbare klimaatsverandering komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde usericoon voor een, pardon my french, relidiot. Als er een apocalypse komt dan is deze niet gemaakt door de mens en hier gaat het over de menselijke variant.
Dat hangt maar net van het moment en grootte af.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij denkt dat we dan door uitsterven maar ik denk dat de kans dat we onszelf voor een groot deel zullen uitroeien een stuk groter is dan dat er een meteoriet inslaat of er onleefbare klimaatsverandering komt.
Iedere mens is gelijkwaardig imo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er niet logisch aan?
Toewensen heb ik ook niet gezegd. De Aarde zou er wel van opknappen, dat wel. Ik hoop alleen op een natuurlijke oorzaak, geen kernbommen bestuurd door psychopaten.
Of depopulatie of weer leven zoals in de middeleeuwen. Het huidige leefpatroon gaan we natuurlijk nooit vol houden met 7 miljard mensen nu en al helemaal niet met 9 miljard mensen straks. Tel daar nog het rap opraken van grondstroffen als olie bij op en je hebt een perfect ramp scenario.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Iedere mens is gelijkwaardig imo.
Maar jij staat als doemdenker in het leven. Alle aardse problemen kunnen maar op één manier opgelost worden en dat is depopulatie.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:58 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Iedere mens is gelijkwaardig imo.
Ik??? Welnee.quote:Maar jij staat als doemdenker in het leven.
Alle problemen? Wat bedoel je?quote:Alle aardse problemen kunnen maar op één manier opgelost worden en dat is depopulatie.
Ik vind het vooral een stuk indoctrinatie in de opvoeding (en met name het onderwijs). Geloof me, ik kom zelf uit een PvdA-gezin, dus ik heb die holle retoriek jarenlang moeten aanhoren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp wel wat Mata bedoelt.
Men denkt altijd het eerste aan de eigen omgeving. Dat is niet meer dan menselijk.
Maar mededogen hebben met andere mensen die het slechter getroffen hebben dan wij is ook menselijk.
Het is dus een gewetensvraag. Mee eens Mata of begrijp ik het verkeerd?
Hier ben ik het wel mee eens. In feite kún je niks doen aan wat er ver weg gebeurt. Misschien voelen 'we' ons tegenwoordig meer verplicht omdat we weten wat daar gebeurt. Vroeger gebeurden dit soort dingen ook maar wisten we het doodeenvoudig niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een stuk indoctrinatie in de opvoeding (en met name het onderwijs). Geloof me, ik kom zelf uit een PvdA-gezin, dus ik heb die holle retoriek jarenlang moeten aanhoren.
"We zijn allemaal gelijkwaardig". Uh-huh, verhalen te over dat die mensen zelf absoluut niet zo dachten. Maar dat past misschien beter in POL, R&P en C&H...
Het is onzin. Als je werkelijk mensen aan de andere kant van de wereld, die je niet kent en zij kennen jou niet, "gelijkwaardig" acht aan je eigen partner, kinderen of goede vrienden, dan dreun je een riedeltje op, een mantra. Geen enkel mens denkt (en handelt) serieus zo. En gelukkig maar (voor partners, kinderen en goede vrienden).
Ja, dat verplicht "voelen". Dat is mediaretoriek inderdaad. Eens met je observatie dat het komt omdat "we" de hele wereld op de 52" de huiskamers binnenhalen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. In feite kún je niks doen aan wat er ver weg gebeurt. Misschien voelen 'we' ons tegenwoordig meer verplicht omdat we weten wat daar gebeurt. Vroeger gebeurden dit soort dingen ook maar wisten we het doodeenvoudig niet.
Die mensen zijn er ook, die er naartoe gaan en schooltjes stichten en dat soort dingen. Het zal vast een goed gevoel geven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat verplicht "voelen". Dat is mediaretoriek inderdaad. Eens met je observatie dat het komt omdat "we" de hele wereld op de 52" de huiskamers binnenhalen.
Maar in feite boeit het niemand iets dat er mensen sterven in den vreemde. Was dat wel zo, zouden ze wel de stoute schoenen aantrekken en de rugzak omdoen en gaan helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |