Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een bazentafel was dat
Johan, Hugo en Ruud
Telegraaf hèquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit nou weer
En dit is een hoofdredacteur sport bij de Telegraaf?
Wil jij nu beweren dat Valentijn partijdig is?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is dit nou weer
En dit is een hoofdredacteur sport bij de Telegraaf?
Zij moet 90 minuten in beeld. Beter dan Valentijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze heeft er iets van weg ja. Vooral door d'r kapsel.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ruud ter Weijden, die thunderbird van AVRO's Sportpanorama?
Ja ha, goed man.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend, Hartlepool United fans verkleed als Thunderbirds
Ik wil haar tetten zien.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zij moet 90 minuten in beeld. Beter dan Valentijn
Komt echt alleen door Valentijn. Ik zeg het je.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:56 schreef Scrummie het volgende:
Laatste oordel; wat een flopshow. Wat zeg ik, zelf een flopshow is nog beter dan deze.
Ik had dat Thunderbird-eiland nog, teringvet. Zwembadje wat je opzij kon schuiven zodat de raket daar onderuit de berg kon komen.quote:
Ik had alle vliegtuigen er ook nog bij. Palmbomen opzij duwen zodat de grot opendequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik had dat Thunderbird-eiland nog, teringvet. Zwembadje wat je opzij kon schuiven zodat de raket daar onderuit de berg kon komen.
Die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik had dat Thunderbird-eiland nog, teringvet. Zwembadje wat je opzij kon schuiven zodat de raket daar onderuit de berg kon komen.
Haha inderdaad, die had ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had alle vliegtuigen er ook nog bij. Palmbomen opzij duwen zodat de grot opende
En van die geluidenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
ja ja ja, met van die palmbomen die je om kon klappen voor de garage van de Thunderbird 2. Goed man. Had ik ook, had ik ook. Goed eilandje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja ja ja, met van die palmbomen die je om kon klappen voor de garage van de Thunderbird 2. Goed man. Had ik ook, had ik ook. Goed eilandje. Niks mis mee.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha inderdaad, die had ik ook.
Dat groene vliegtuig waar het middenstuk uit kon, en dan deurtje open en koekoek daar was de gele onderzeeër
Ik ken er ook geen 2 van Valencia.quote:
Valentijn moet dus oprotten en dat meisje moet even haar tetten laten zien. Dan wordt het nog wat deze show.quote:
110% waarheid.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Vatta het volgende:
Dat pleuris Roda moet nou ook maar eens degraderen.
Yep. Wat een lul die Valentijn. Gadverdamme.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Valentijn moet dus oprotten en dat meisje moet even haar tetten laten zien. Dan wordt het nog wat deze show.
Naast die Vaillaint-stripboekies, heb je ook al die Biggles-pockets etc gelezen? Of heeft je pa je niet zo'n verzameling ouwe speelgoed en jeugdboeken achtergelaten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja ja ja, met van die palmbomen die je om kon klappen voor de garage van de Thunderbird 2. Goed man. Had ik ook, had ik ook. Goed eilandje. Niks mis mee.
Nu roeptoeteren ze dat het voor herhaling vatbaar is.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Wat een lul die Valentijn. Gadverdamme.
Die Biggles boekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Naast die Vaillaint-stripboekies, heb je ook al die Biggles-pockets etc gelezen? Of heeft je pa je niet zo'n verzameling ouwe speelgoed en jeugdboeken achtergelaten.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef Tyron het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Johan steldeTijl ook voorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef Pascalus het volgende:
Valentijn is voorgesteld door Johan. Ja, dan weet je het wel. Die komt nog veel vaker langs.
doe eens normaal joh.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Valentijn was prima voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voor herhaling vatbaar![]()
Gewoon Kieft, Bossie, De Schel of Hansie Hansie
Ik zit nu qua verzamelen op iets meer dan de helft, al doe ik het rustig aan, niet via marktplaats stapels kopen.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Note +1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:02 schreef Tyron het volgende:
zak in elkaar johquote:
Nee die heb ik helaas niet gelezen. Was meer van Arendsoog enzo, dat werk. En Michel Vaillant natuurlijk. Dat was echt schitterend Johan, niet te geloven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Naast die Vaillaint-stripboekies, heb je ook al die Biggles-pockets etc gelezen? Of heeft je pa je niet zo'n verzameling ouwe speelgoed en jeugdboeken achtergelaten.
Ik heb ook kasten vol met die pocketboekjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zit nu qua verzamelen op iets meer dan de helft, al doe ik het rustig aan, niet via marktplaats stapels kopen.
Karl May boeken heb ik 2/3e denk ik, ook schitterend.
En dan nog een zooi Arendsoog, Inspecteur Arglistig, Buffalo Bill, Commissaris Achterberg etc
Nee, zegt me niets. Heb het even op Google opgezocht, zou wel iets zijn geweest wat m'n pa zou kopen, maar blijkbaar hadden andere series de voorkeur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb ook kasten vol met die pocketboekjes.
Heb je ook The Hardy's?
Omdat hij ooit 1 leuk grapje heeft gemaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Waarom is Heertje hier zo heilig verklaard?
Dat is er al 1 meer dan die Telegraaf-journalist.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Omdat hij ooit 1 leuk grapje heeft gemaakt
Heertje mag niet omdat hij bij VI bewezen heeft niet grappig te zijn en helemaal niks toe te voegen heeft in een voetbalprogramma. Dijkstra mag wel langskomen, die heeft ook daadwerkelijk wat te melden. Verder vond ik Valentijn prima overkomen vanavond. Beetje onwennig, maar een prima vent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra & Heertje mochten niet meer komen omdat ze niet uit het voetbalwereldje komen...en deze flapdrol dus wel
http://www.jeugdpockets.nl/kluitman.htmlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb ook kasten vol met die pocketboekjes.
Heb je ook The Hardy's?
Je kunt veel over Driessen zeggen maar hij zit wel in het voetbalwereldje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra & Heertje mochten niet meer komen omdat ze niet uit het voetbalwereldje komen...en deze flapdrol dus wel
Dan besteed je weinig tijd op FOK.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kieft, Van Hanegem, Jan Everse. Niet deze nobuddy die vandaag voor zich uit zat te brabbelen. Pelle naar Ajax en PSV kon geld verdienen op de beurs(?) ipv met transfers? Ik heb zelden iemand zoveel onzin horen vertellen.
Heertje kan beter met Johnny de Mol en Viggo Dwaas schijtlollig gaan doen bij Koning Voetbal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Ruif het volgende:
[..]
Heertje mag niet omdat hij bij VI bewezen heeft niet grappig te zijn en helemaal niks toe te voegen heeft in een voetbalprogramma. Dijkstra mag wel langskomen, die heeft ook daadwerkelijk wat te melden. Verder vond ik Valentijn prima overkomen vanavond. Beetje onwennig, maar een prima vent.
Op de beurs kun je geld verdienen ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kieft, Van Hanegem, Jan Everse. Niet deze nobuddy die vandaag voor zich uit zat te brabbelen. Pelle naar Ajax en PSV kon geld verdienen op de beurs(?) ipv met transfers? Ik heb zelden iemand zoveel onzin horen vertellen.
Inderdaad, daar past hij primaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heertje kan beter met Johnny de Mol en Viggo Dwaas schijtlollig gaan doen bij Koning Voetbal.
Minstens de helft van die titels komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.jeugdpockets.nl/kluitman.html
Discus heb ik ook, en die van Bill Tucker. Wel geinig om te zien
Ik kwam niet verder dan Wolf en Ernstjan en Snabbeltje. Doe maar populair met je internationale boekenlijst.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.jeugdpockets.nl/kluitman.html
Discus heb ik ook, en die van Bill Tucker. Wel geinig om te zien
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)008-814812a95762.mp4
Ja, ik vertrouw blindelings op de redacteuren van sigaarblogcom.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De link heeft altijd al gewerkt. Jij kopieert gewoon de verkeerde
pak hem aanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De link heeft altijd al gewerkt. Jij kopieert gewoon de verkeerde
Niet echt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:37 schreef Seam het volgende:
Dus Valentijn was kut? Verder wel een goed showtje?
quote:Terwijl bondscoach Louis van Gaal nog piekert over de invulling van zijn selectie voor het naderende WK voetbal in Brazilië, lost NOS.nl in afwachting van de definitieve keuze vast een paar schoten voor de boeg.
Gisteren deed Arno Vermeulen, chef voetbal bij Studio Sport, dat al. Vandaag is het de beurt aan Langs de Lijn-analyticus Marc van Hintum, die met een opvallende naam in de basis op het middenveld komt.
Keepers
Tim Krul, Jasper Cillessen, Kenneth Vermeer
Voor bondscoach Louis van Gaal lijkt het niet de eerste keuze te zijn, maar voor Van Hintum is Tim Krul dat wel. "Je hebt een keeper nodig die de defensie kan ontlasten en het moet een keeper met power zijn. Krul is dan de beste keuze."
Verdedigers
Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Ron Vlaar, Daley Blind, Gregory van der Wiel, Joris Mathijsen, Virgil van Dijk, Erik Pieters
Van Hintum kiest voor Janmaat als rechtsback. "Hij heeft het fantastisch gedaan bij Feyenoord. Janmaat was één van de dragende krachten. Van der Wiel is ook een goede back, maar hij heeft er onlangs ook nog wel een tijd uitgelegen en ik heb hem gewoon minder in actie gezien dan Janmaat.
De andere back is Blind. "Omdat er niet veel anders is en hij ook wel heeft bewezen dat hij een goede back is, ook tegen goede snelle spelers heeft hij dat laten zien in de Champions League."
Joris Mathijsen moet volgens de oud-international ook mee naar Brazilië. "Natuurlijk vanwege zijn ervaring, maar hij heeft het zeker de tweede helft van het seizoen uitstekend gedaan. Mathijsen is in vorm."
Verder kiest Van Hintum ook voor twee spelers die door Van Gaal nog steeds niet zijn opgeroepen, Virgil van Dijk en Erik Pieters. "Van Dijk is een groot talent en heeft een goed eerste jaar gehad bij Celtic. Pieters speelt wekelijks uitstekend in de Premier League bij Stoke City. Waarschijnlijk wil Van Gaal hem niet mee omdat hij die ruit kapot sloeg bij PSV, maar als je puur kijkt naar kwaliteit dan moet hij erbij zitten."
Middenvelders
Nigel de Jong, Leroy Fer, Wesley Sneijder, Jordy Clasie, Davy Klaassen, Tonny Vilhena
Leroy Fer. Dat is volgens Van Hintum de speler die de geblesseerde Kevin Strootman moet vervangen op het middenveld. "Hij is zeer dynamisch en heeft een enorm loopvermogen. Of hij het niveau aan kan? Natuurlijk, Fer speelt in de Premier League." Fer moet dan naast Nigel de Jong komen te staan. "Want die moet ook sowieso spelen. De Jong is echt een type dat je nodig hebt. Hard en een enorme drive, maar wel met overzicht." Voor die twee speelt Sneijder op tien.
Verder kiest 'bondscoach' Van Hintum voor talent. Clasie, Klaassen en Vilhena. Geen Rafael van der Vaart in de selectie dus. "Hij is vaak geblesseerd en door hem niet mee te nemen ben je meteen van het gezeur op het middenveld af. Sneijder speelt, klaar."
Aanvallers
Arjen Robben, Robin van Persie, Jeremain Lens, Ruben Schaken, Klaas-Jan Huntelaar, Memphis Depay
"Zonder Van Persie en Robben kan dit Oranje niet. Van Persie is net op tijd terug en nu maar hopen dat Robben gewoon heel blijft. Lens moet ook gewoon in de basis staan, want hij heeft het ook gewoon goed gedaan in de voorgaande wedstrijden bij het Nederlands elftal."
Verder moet Van Gaal volgens Van Hintum kiezen voor snelheid op de bank. "Dus Ruben Schaken en Memphis Depay. En Klaas-Jan Huntelaar moet ook mee natuurlijk."
Dan nog liever WOP WOP WOP.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef Evertjan het volgende:
de volgende nobody die een WK selectie mag maken
http://nos.nl/artikel/643279-de-23-van-bondscoach-van-hintum.html
[..]
Ben je er weer?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
PSV had gewoon Strootman moeten houden en die 20 miljoen ff op de beurs(?) moeten verdienen.
11 Mickey Mouse spelers.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:32 schreef Evertjan het volgende:
de volgende nobody die een WK selectie mag maken
http://nos.nl/artikel/643279-de-23-van-bondscoach-van-hintum.html
[..]
Ja, leuk he.quote:
Maar hij heeft regelmatig een grote bek tegen van Gaal, dus kreeg hij op aanraden van Johan een uitnodiging.quote:
In theorie ben je dan sumbuddie, maar in de praktijk zat daar zeker weten een nobuddie aan tafel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als je overeind blijft in een discussie met die vreselijke meneer Van Gaal, dan ben je sumbuddie.
Zit je dit nou allemaal uit te typen op je mobiel?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was eigenlijk een soort Emile Schelvis, maar dan zonder die kenmerkende verfijnde humor en een connectie met het Rotterdamse.
Misschien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je dit nou allemaal uit te typen op je mobiel?
Ik vrees dat met deze nieuwe gast de zendtijd van Emile nog meer achteruit gaatquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was eigenlijk een soort Emile Schelvis, maar dan zonder die kenmerkende verfijnde humor en een connectie met het Rotterdamse.
Nou, buiten dat zit Emile niet zo te hakkelen aan tafel.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vond ik ook, niks mis mee. Heb me geen moment gestoord aan Valentijn Driessen. Wel een typische Telegraaf-gast, met z'n "wij prijzen Van Gaal als ie presteert, maar maken 'm kapot als ie niet presteert". Niet het soort journalistiek wat ik waardeer.quote:
Het zou leuk zijn als hij dat met een kwinkslag zou zeggen, maar hij meent dat serieus.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vond ik ook, niks mis mee. Heb me geen moment gestoord aan Valentijn Driessen. Wel een typische Telegraaf-gast, met z'n "wij prijzen Van Gaal als ie presteert, maar maken 'm kapot als ie niet presteert". Niet het soort journalistiek wat ik waardeer.
Zijn enige pluspunt was dat hij zich niet geforceerd in het gesprek mengde en daarmee zijn plek kende. Verder kwam er enkel onzin uit zonder ook maar een greintje humor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vond ik ook, niks mis mee. Heb me geen moment gestoord aan Valentijn Driessen. Wel een typische Telegraaf-gast, met z'n "wij prijzen Van Gaal als ie presteert, maar maken 'm kapot als ie niet presteert". Niet het soort journalistiek wat ik waardeer.
Dit dus. Ik heb enorm genoten van de jaren met Ruud ter Weijden als anchor van Sport aan Tafel. Hij deed dat onberispelijk en Johan voelde zich als een vis in het water.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het eervolle noemen van Ruud ter Weiden was wel een hoogtepuntje.
Ja ik vond dat er wel leuke dialogen waren en die gast stoorde me niet echt. Heb me wel vermaakt.quote:
Ja precies toen wist ik ook weer waarom ik nooit de Telegraaf lees.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar dat Valentijn Driessen geen humor heeft zou wel kunnen kloppen. Is gewoon een journalist. Begrijp eigenlijk niet waarom hij bij VI zit, of ze moeten connecties met de Telegraaf hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn enige pluspunt was dat hij zich niet geforceerd in het gesprek mengde en daarmee zijn plek kende. Verder kwam er enkel onzin uit zonder ook maar een greintje humor.
Van Gaal vind zichzelf nogal belangrijk.. mensen zien wel dat hij een goede trainer is, maar als iemand met hoogmoedswaanzin niet presteert dan krijg je al snel leedvermaak. Dat zal hij wel bedoeld hebben.. lijkt me niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zal het kamp Cruijff wel geregeld hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar dat Valentijn Driessen geen humor heeft zou wel kunnen kloppen. Is gewoon een journalist. Begrijp eigenlijk niet waarom hij bij VI zit, of ze moeten connecties met de Telegraaf hebben.
Emile en Kieft zitten er omdat Sport1 dat betaald. Dat aantal x per seizoen zal wel vast liggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Waarom was Emile er niet gewoon, is die soms gepikeerd dat Johan steeds het programma van Sport1 zit af te kraken ?
Gisteren weer !
Sport1 zal dan ook niet altijd even blij zijn met Derksen. Maar Johan maakt van z,n hart geen moordkuil, dat is altijd wel het mooie van hem.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Emile en Kieft zitten er omdat Sport1 dat betaald. Dat aantal x per seizoen zal wel vast liggen.
Ik had die rare snoeshaan nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vermoed dat Valentijn Driessen de nieuwe 'uitverkorene' is.
Dé vertegenwoordiger van het kamp Cruijff in Nederland, en daarmee de opvolger van Johan Derksen en daarna Jaap de Groot.
Nee, hij kan alleen slechteriken spelen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie Valentijn Driessen geen karakterrollen spelen in commercials van de Nederlandse Energiemaatschappij, daarvoor mist hij het charisma.
de rol van badguy gaat altijd naar taco vd veldequote:Op zondag 4 mei 2014 09:55 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Nee, hij kan alleen slechteriken spelen.
Theo Janssenquote:De opstelling wat betreft de gasten bestaat uit onder anderen Theo Janssen, Jan Boskamp, Wim Kieft, John de Mol, Nico Dijkshoorn, Erik Dijkstra en Hans Kraay jr. VI Oranje wordt geproduceerd door Infostrada Sports.
Bron: RTL Nederland
Ik vergeet ook niet een duimpje omhoog te geven voor de moeite.quote:
Zelfs in promofilmpjes is Wilfred pedant, heerlijk.quote:
QFTquote:Op zondag 4 mei 2014 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
De tering, die Valentijn was echt gewoon een soort Emile Schelvis, in z'n hele voorkomen, maniertjes, tekstenAlleen is Schelveccio 1000x beter en zit die Valentijn beetje iedereen na te praten. Emile heeft tenminste nog unieke humor, die niemand aan tafel snapt, en weet wat over het Italiaanse voetbal
Maar goed, het is Johan z'n golden boy blijkbaar, dus we zullen wel om de week tegen die hansworst aan zitten te loerenJammer dat er geen mensen met een eigen mening aanschuiven, maar alleen mensen die over alles (van Gaal, Ajax, etc, etc) hetzelfde denken als Johan. Beetje ja-knikkers verzamelen kan iedereen, maar het is pas leuk als er iemand is die de discussie aandurft met Johan.
Misschien kan de voorzichtige conclusie worden getrokken dat bij tafelgasten die niet uit de voetballerij afkomstig zijn de kans op falen aanzienlijk is?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Theo die wat biertjes weg zit te tikken wordt wel vermakelijk. Erik Dijkstra is echt dramatisch inderdaad. Sowieso al dat soort lui, Frank Evenblij, Nico Dijkshoorn, Kasper van Kooten![]()
wat moet je ermee.
Zelfs Alberto heeft er gezeten in 2010
Maar mensen die nog een functie in de voetbalwereld hebben zijn vaak ook slechte gasten, omdat ze nergens over meepraten behalve over hun eigen club en en dan is het altijd positief nieuws.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien kan de voorzichtige conclusie worden getrokken dat bij tafelgasten die niet uit de voetballerij afkomstig zijn de kans op falen aanzienlijk is?
Dat mag, al is dat niet altijd zo. Die Wouter Bos was bijvoorbeeld nog wel redelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien kan de voorzichtige conclusie worden getrokken dat bij tafelgasten die niet uit de voetballerij afkomstig zijn de kans op falen aanzienlijk is?
Of Humberto Tanquote:Op maandag 5 mei 2014 17:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We kunnen ook gewoon weer Maurice de Hond of Prem uitnodigen.
Klopt ja.. Iemand als Aad zou dan wel weer geschikt zijn, maar kennelijk heeft Johan iets tegen hem. En iemand als Mario Been zou ik wel eens willen zien bij VI, maar die zal ook niet vrijuit pratenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar mensen die nog een functie in de voetbalwereld hebben zijn vaak ook slechte gasten, omdat ze nergens over meepraten behalve over hun eigen club en en dan is het altijd positief nieuws.
Dat gaat niet gebeuren vrees ik..quote:Op maandag 5 mei 2014 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja.. Iemand als Aad zou dan wel weer geschikt zijn, maar kennelijk heeft Johan iets tegen hem. En iemand als Mario Been zou ik wel eens willen zien bij VI, maar die zal ook niet vrijuit praten
Geen vriend van Genee dus.. ik zag trouwens een ander filmpje van 4 jaar terug waar Mario tafelgast is en Rene hem 100 veren in zijn reet steekt. Jammer dat Mario van die lange tenen heeft en liever het negatieve onthoudt..quote:
Mario en René zijn dikke vrienden. Overigens is Mario nog te gast geweest bij VI Oranje 2012.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen vriend van Genee dus.. ik zag trouwens een ander filmpje van 4 jaar terug waar Mario tafelgast is en Rene hem 100 veren in zijn reet steekt. Jammer dat Mario van die lange tenen heeft en liever het negatieve onthoudt..
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
of anders Antonie Kamerling dat was pas een leuke gast jammer dat je zo weinig meer van hem hoort de laatste tijd
Die 'grap' heb je al vaker gemaakt, maakt 'm zeker niet beter.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
of anders Antonie Kamerling dat was pas een leuke gast jammer dat je zo weinig meer van hem hoort de laatste tijd
Ze zoeken nog steeds een Duits elftal op een naaktcamping geloof ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Om te zingen sowieso jaquote:Op maandag 5 mei 2014 18:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik wil Dries Roelvink![]()
Jij toch ook Karina
Nog kleding wensen voor Driesquote:Op maandag 5 mei 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
Om te zingen sowieso jaAlhoewel aan tafel zou ook wel een keertje leuk zijn.
Zo'n wijsneus die geen wedstrijden kijkt terwijl ie in een voetbalpraatprogramma zit.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat één of andere lul uit een soap?
Die is toch nooit te gast geweest?quote:
Albertogod mag wel weer komen, die was ook te gast tijdens het optreden van De Föhn.quote:
ik val wel eens in herhaling dat kwam ook al voor toen ik nog als cabaretduo optrad in studentenhuizen in Groningen samen met mijn zus.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die 'grap' heb je al vaker gemaakt, maakt 'm zeker niet beter.
Het is zelfs zo erg dat hij JD niet aan tafel wil hebben bij RTL Late Night. Maakt mij niks uit ik zie hem ook veel liever bij de EO brothers aan tafel verschijnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is toch nooit te gast geweest?
Geen vriend van Johan.
Ik blijf dit een leuk grapje vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Dan is Ome Nol Hendrickx weer de baas in Kirchroajquote:Op maandag 5 mei 2014 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Marcel van de Bunder weg bij Roda JC. Zeg het maar jongens!
Die zoekt toch alleen maar smoesjes om zonder gezichtsverlies af te kunnen haken?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan is Ome Nol Hendrickx weer de baas in Kirchroaj
Als MVV fan help ik het je hopen. 100 jaar Jup voor *odaquote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zoekt toch alleen maar smoesjes om zonder gezichtsverlies af te kunnen haken?
Ik hoop niks. Van mij mogen Roda JC en MVV allebei naar de Eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als MVV fan help ik het je hopen. 100 jaar Jup voor *oda
Geer en Goor zijn wel leuk bij VI Oranje jaquote:
Wie is die blonde zeug naast Escha?quote:
Die is niet blond, jammerquote:
quote:
Niet relevant dus, aangezien op deze foto het hoofdhaar van die zeug naast Escha blond is. Nogmaals wie is dat?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haar schaamhaar is wel blond, de hoer!!
Kasper van Kooten kan heel goed slechte imitaties van Johan Derksen neerzetten.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Theo die wat biertjes weg zit te tikken wordt wel vermakelijk. Erik Dijkstra is echt dramatisch inderdaad. Sowieso al dat soort lui, Frank Evenblij, Nico Dijkshoorn, Kasper van Kooten![]()
wat moet je ermee.
Zelfs Alberto heeft er gezeten in 2010
Wat boeit het wie het is als je haar een zeug vindt?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Niet relevant dus, aangezien op deze foto het hoofdhaar van die zeug naast Escha blond is. Nogmaals wie is dat?
[ afbeelding ]
Veel, dan weet ik in het vervolg dat ik geen plaatjes meer moet openen als haar naam toevallig in de url staat.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat boeit het wie het is als je haar een zeug vindt?
Ja, dat was me godverdomme een partij slecht. Dickie Derksenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kasper van Kooten kan heel goed slechte imitaties van Johan Derksen neerzetten.
Met die oranje snor van hemquote:Op maandag 5 mei 2014 19:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, dat was me godverdomme een partij slecht. Dickie Derksen
Ik hoop dat Dickie en Huub langskomenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar mensen die nog een functie in de voetbalwereld hebben zijn vaak ook slechte gasten, omdat ze nergens over meepraten behalve over hun eigen club en en dan is het altijd positief nieuws.
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, dat was me godverdomme een partij slecht. Dickie Derksen
Thijs Slegers Showquote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Niet relevant dus, aangezien op deze foto het hoofdhaar van die zeug naast Escha blond is. Nogmaals wie is dat?
[ afbeelding ]
Zelfingenomen kwalletjequote:Op maandag 5 mei 2014 20:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Inb4: Vuile klootzak, juichen, Van Gaal, gek, jasjes gooien etc..
Oja en Roda JC natuurlijk.
Dolle duikavondquote:Op maandag 5 mei 2014 20:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Inb4: Vuile klootzak, juichen, Van Gaal, gek, jasjes gooien etc..
Oja en Roda JC natuurlijk.
Victor Reinier volgens mij.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Simon Zwartkruis, de man zonder nieuwsquote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dat sluit ik niet uit inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Victor Reinier volgens mij.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 05-05-2014 om 20:13:59En we zijn weer in Hilversum. #vitv #lachofikschiet #colbertnr5 #danmaarlidlfruit reageer retweet
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 05-05-2014 om 20:13:59En we zijn weer in Hilversum. #vitv #lachofikschiet #colbertnr5 #danmaarlidlfruit reageer retweet
Die laatste verzin je erbij hequote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef Gramulanion het volgende:
#danmaarlidfruit staat niet echt in die tweet.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef Gramulanion het volgende:
Wat is daar dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:23 schreef Heeinz het volgende:
Zometeen tijdens de reclame even naar Veronica zappen
Dit zou je niet openbaar maken JanCees.quote:
Het staat al openbaarquote:Op maandag 5 mei 2014 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zou je niet openbaar maken JanCees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |