Theo Janssenquote:De opstelling wat betreft de gasten bestaat uit onder anderen Theo Janssen, Jan Boskamp, Wim Kieft, John de Mol, Nico Dijkshoorn, Erik Dijkstra en Hans Kraay jr. VI Oranje wordt geproduceerd door Infostrada Sports.
Bron: RTL Nederland
Ik vergeet ook niet een duimpje omhoog te geven voor de moeite.quote:
Zelfs in promofilmpjes is Wilfred pedant, heerlijk.quote:
QFTquote:Op zondag 4 mei 2014 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
De tering, die Valentijn was echt gewoon een soort Emile Schelvis, in z'n hele voorkomen, maniertjes, tekstenAlleen is Schelveccio 1000x beter en zit die Valentijn beetje iedereen na te praten. Emile heeft tenminste nog unieke humor, die niemand aan tafel snapt, en weet wat over het Italiaanse voetbal
Maar goed, het is Johan z'n golden boy blijkbaar, dus we zullen wel om de week tegen die hansworst aan zitten te loerenJammer dat er geen mensen met een eigen mening aanschuiven, maar alleen mensen die over alles (van Gaal, Ajax, etc, etc) hetzelfde denken als Johan. Beetje ja-knikkers verzamelen kan iedereen, maar het is pas leuk als er iemand is die de discussie aandurft met Johan.
Misschien kan de voorzichtige conclusie worden getrokken dat bij tafelgasten die niet uit de voetballerij afkomstig zijn de kans op falen aanzienlijk is?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Theo die wat biertjes weg zit te tikken wordt wel vermakelijk. Erik Dijkstra is echt dramatisch inderdaad. Sowieso al dat soort lui, Frank Evenblij, Nico Dijkshoorn, Kasper van Kooten![]()
wat moet je ermee.
Zelfs Alberto heeft er gezeten in 2010
Maar mensen die nog een functie in de voetbalwereld hebben zijn vaak ook slechte gasten, omdat ze nergens over meepraten behalve over hun eigen club en en dan is het altijd positief nieuws.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien kan de voorzichtige conclusie worden getrokken dat bij tafelgasten die niet uit de voetballerij afkomstig zijn de kans op falen aanzienlijk is?
Dat mag, al is dat niet altijd zo. Die Wouter Bos was bijvoorbeeld nog wel redelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien kan de voorzichtige conclusie worden getrokken dat bij tafelgasten die niet uit de voetballerij afkomstig zijn de kans op falen aanzienlijk is?
Of Humberto Tanquote:Op maandag 5 mei 2014 17:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We kunnen ook gewoon weer Maurice de Hond of Prem uitnodigen.
Klopt ja.. Iemand als Aad zou dan wel weer geschikt zijn, maar kennelijk heeft Johan iets tegen hem. En iemand als Mario Been zou ik wel eens willen zien bij VI, maar die zal ook niet vrijuit pratenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar mensen die nog een functie in de voetbalwereld hebben zijn vaak ook slechte gasten, omdat ze nergens over meepraten behalve over hun eigen club en en dan is het altijd positief nieuws.
Dat gaat niet gebeuren vrees ik..quote:Op maandag 5 mei 2014 17:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja.. Iemand als Aad zou dan wel weer geschikt zijn, maar kennelijk heeft Johan iets tegen hem. En iemand als Mario Been zou ik wel eens willen zien bij VI, maar die zal ook niet vrijuit praten
Geen vriend van Genee dus.. ik zag trouwens een ander filmpje van 4 jaar terug waar Mario tafelgast is en Rene hem 100 veren in zijn reet steekt. Jammer dat Mario van die lange tenen heeft en liever het negatieve onthoudt..quote:
Mario en René zijn dikke vrienden. Overigens is Mario nog te gast geweest bij VI Oranje 2012.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen vriend van Genee dus.. ik zag trouwens een ander filmpje van 4 jaar terug waar Mario tafelgast is en Rene hem 100 veren in zijn reet steekt. Jammer dat Mario van die lange tenen heeft en liever het negatieve onthoudt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |