zak in elkaar johquote:
Nee die heb ik helaas niet gelezen. Was meer van Arendsoog enzo, dat werk. En Michel Vaillant natuurlijk. Dat was echt schitterend Johan, niet te geloven.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Naast die Vaillaint-stripboekies, heb je ook al die Biggles-pockets etc gelezen? Of heeft je pa je niet zo'n verzameling ouwe speelgoed en jeugdboeken achtergelaten.
Ik heb ook kasten vol met die pocketboekjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zit nu qua verzamelen op iets meer dan de helft, al doe ik het rustig aan, niet via marktplaats stapels kopen.
Karl May boeken heb ik 2/3e denk ik, ook schitterend.
En dan nog een zooi Arendsoog, Inspecteur Arglistig, Buffalo Bill, Commissaris Achterberg etc
Nee, zegt me niets. Heb het even op Google opgezocht, zou wel iets zijn geweest wat m'n pa zou kopen, maar blijkbaar hadden andere series de voorkeur.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb ook kasten vol met die pocketboekjes.
Heb je ook The Hardy's?
Omdat hij ooit 1 leuk grapje heeft gemaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Waarom is Heertje hier zo heilig verklaard?
Dat is er al 1 meer dan die Telegraaf-journalist.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Omdat hij ooit 1 leuk grapje heeft gemaakt
Heertje mag niet omdat hij bij VI bewezen heeft niet grappig te zijn en helemaal niks toe te voegen heeft in een voetbalprogramma. Dijkstra mag wel langskomen, die heeft ook daadwerkelijk wat te melden. Verder vond ik Valentijn prima overkomen vanavond. Beetje onwennig, maar een prima vent.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra & Heertje mochten niet meer komen omdat ze niet uit het voetbalwereldje komen...en deze flapdrol dus wel
http://www.jeugdpockets.nl/kluitman.htmlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb ook kasten vol met die pocketboekjes.
Heb je ook The Hardy's?
Je kunt veel over Driessen zeggen maar hij zit wel in het voetbalwereldje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra & Heertje mochten niet meer komen omdat ze niet uit het voetbalwereldje komen...en deze flapdrol dus wel
Dan besteed je weinig tijd op FOK.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kieft, Van Hanegem, Jan Everse. Niet deze nobuddy die vandaag voor zich uit zat te brabbelen. Pelle naar Ajax en PSV kon geld verdienen op de beurs(?) ipv met transfers? Ik heb zelden iemand zoveel onzin horen vertellen.
Heertje kan beter met Johnny de Mol en Viggo Dwaas schijtlollig gaan doen bij Koning Voetbal.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Ruif het volgende:
[..]
Heertje mag niet omdat hij bij VI bewezen heeft niet grappig te zijn en helemaal niks toe te voegen heeft in een voetbalprogramma. Dijkstra mag wel langskomen, die heeft ook daadwerkelijk wat te melden. Verder vond ik Valentijn prima overkomen vanavond. Beetje onwennig, maar een prima vent.
Op de beurs kun je geld verdienen ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kieft, Van Hanegem, Jan Everse. Niet deze nobuddy die vandaag voor zich uit zat te brabbelen. Pelle naar Ajax en PSV kon geld verdienen op de beurs(?) ipv met transfers? Ik heb zelden iemand zoveel onzin horen vertellen.
Inderdaad, daar past hij primaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heertje kan beter met Johnny de Mol en Viggo Dwaas schijtlollig gaan doen bij Koning Voetbal.
Minstens de helft van die titels komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.jeugdpockets.nl/kluitman.html
Discus heb ik ook, en die van Bill Tucker. Wel geinig om te zien
Ik kwam niet verder dan Wolf en Ernstjan en Snabbeltje. Doe maar populair met je internationale boekenlijst.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.jeugdpockets.nl/kluitman.html
Discus heb ik ook, en die van Bill Tucker. Wel geinig om te zien
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)008-814812a95762.mp4
Ja, ik vertrouw blindelings op de redacteuren van sigaarblogcom.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De link heeft altijd al gewerkt. Jij kopieert gewoon de verkeerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |