quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
of anders Antonie Kamerling dat was pas een leuke gast jammer dat je zo weinig meer van hem hoort de laatste tijd
Die 'grap' heb je al vaker gemaakt, maakt 'm zeker niet beter.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
of anders Antonie Kamerling dat was pas een leuke gast jammer dat je zo weinig meer van hem hoort de laatste tijd
Ze zoeken nog steeds een Duits elftal op een naaktcamping geloof ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Om te zingen sowieso jaquote:Op maandag 5 mei 2014 18:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik wil Dries Roelvink![]()
Jij toch ook Karina
Nog kleding wensen voor Driesquote:Op maandag 5 mei 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
Om te zingen sowieso jaAlhoewel aan tafel zou ook wel een keertje leuk zijn.
Zo'n wijsneus die geen wedstrijden kijkt terwijl ie in een voetbalpraatprogramma zit.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat één of andere lul uit een soap?
Die is toch nooit te gast geweest?quote:
Albertogod mag wel weer komen, die was ook te gast tijdens het optreden van De Föhn.quote:
ik val wel eens in herhaling dat kwam ook al voor toen ik nog als cabaretduo optrad in studentenhuizen in Groningen samen met mijn zus.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die 'grap' heb je al vaker gemaakt, maakt 'm zeker niet beter.
Het is zelfs zo erg dat hij JD niet aan tafel wil hebben bij RTL Late Night. Maakt mij niks uit ik zie hem ook veel liever bij de EO brothers aan tafel verschijnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is toch nooit te gast geweest?
Geen vriend van Johan.
Ik blijf dit een leuk grapje vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef Evertjan het volgende:
Dan is Ome Nol Hendrickx weer de baas in Kirchroajquote:Op maandag 5 mei 2014 19:03 schreef Evertjan het volgende:
Marcel van de Bunder weg bij Roda JC. Zeg het maar jongens!
Die zoekt toch alleen maar smoesjes om zonder gezichtsverlies af te kunnen haken?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan is Ome Nol Hendrickx weer de baas in Kirchroaj
Als MVV fan help ik het je hopen. 100 jaar Jup voor *odaquote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zoekt toch alleen maar smoesjes om zonder gezichtsverlies af te kunnen haken?
Ik hoop niks. Van mij mogen Roda JC en MVV allebei naar de Eredivisie.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als MVV fan help ik het je hopen. 100 jaar Jup voor *oda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |